AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Lexus LBX ADAC teste: ką sugeba prieinamas mini visureigis

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 23 rugpjūčio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
Lexus LBX ADAC

Pradėjus „Lexus“ prabangos verslą 1989 metais, didžiuliai matmenys buvo sėkmės garantas. Vėliavnešys LS 400 siekė daugiau nei penkis metrus ir turėjo visus įmanomus privalumus – išskyrus prestižą. Tai patraukė Ameriką, bet Europoje „Lexus“ sugeneravo vos neapčiuopiamus rezultatus.

Matmenys: lbx yra trumpiausias lexus

Po 35 metų „Toyota“ prabangos padalinys pasiūlė kažką mažesnio. LBX, 4,19 metro ilgio, yra trumpiausias „Lexus“ modelis. Gaminamas Japonijos Tohoku regione, kompaktiškas krosoveris siekia padidinti pardavimus Europoje ir galiausiai tapti sėkmingiausiu modeliu. „Lexus“ tikisi parduoti 24 000 vienetų per metus, iš jų 1500 Vokietijoje.

Jo užduotis jau yra vardu. „B“ viduje reiškia „Breakthrough“ arba proveržį Europos rinkoje. Pasak rinkodaros strategų, LBX labiausiai patrauks jaunus, gerai uždirbančius, miesto žmones, kurie tradiciškai renkasi konkurentus, pavyzdžiui, „Audi Q2“ arba „Mini Countryman“.

Techniniu požiūriu LBX beveik identiškas „Toyota Yaris Cross“. Nors jis įgyvendintas gausesnėje versijoje, 100 kilogramų daugiau sveria dėl papildomos izoliacijos, tuo bandant pasiekti komforto skirtumą nuo „Yaris“ pasaulio.

Lexus lbx smulkmenos

Vizualiai, nėra nieko bendro. LBX atrodo tvirtesnis su šešių centimetrų platesniu žingsniu bei trumpesniais pervėlydais, stovi ant bent 17 colių ratų. Šiame segmente LBX atrodo brangesnis ir modernus. Priekis turi naują „Lexus“ dizainą su „Diabolo“ grotelėmis, kurios susilieja su priekine dalimi. Prie jų – stilizuoti LED žibintai, kuriuos jungia chromuota juosta.

Variklio dangtis pagamintas iš lengvo aliuminio, visos ratų arkas apsupa subtili plastmasė, o galinė dalis turi nuolatinę šviečiančią juostą, kuri dabar tapo beveik privaloma.

Prabangus interjeras mažame lexus-suv

Lexus LBX išorėje atrodo kaip elegantiškas rankiniams automobilis su prabangos doze. Keletas minkštų paviršių ir spalvotai pabrėžti odinės apdailos elementai liudija apie prabangą. Interjero apdailai išvengtos akivaizdžios taupymo priemonės, nors aplink priekinius ir galinius sėdynių dugną naudojamas kietas plastikas.

Kokpite dizainas yra paprastas ir nesudėtingas. Pagrindines funkcijas galima greitai perprasti, tačiau išplėstinės funkcijos reikalauja susipažinti su mažai intuityvia valdymo struktūra. 9,8 colio jutiklinis ekranas užtikrina informacijos pramoginę funkciją. 12,3 colio ekranas (su papildomu technologijos paketu) suteikia gerą vaizdą tiek dieną, tiek naktį.

Garso reguliavimas atliekamas pasukant mygtuką, o klimato kontrolės valdikliai yra suprantamame lygyje po infotainment monitoriumi.

Patikimai „Elegant“ komplektuojant, LBX atitinka premium statusą. Standartiniai elementai yra radijas su DAB+ signalu, „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ (be laidų) bei „Bluetooth“ įranga. Taip pat integruota debesų pagrindo navigacijos sistema.

Kalbinė kontrolė atpažįsta natūralų kalbos supratimą ir reagavimą, pavyzdžiui, atidarant langą pagal asmenį. Kaip papildymas, „Mark Levinson“ premium garso sistema su 13 garsiakalbių užtikrina gerą garso patirtį.

Klasikinės „aprangos linijos“ buvo išplėstos pavadinimais Relax, Emotion ir Cool, skirtos įvairioms tikslinėms grupėms.

Vietos salone nėra stebuklų, bet ADAC matavimai rodo, jog suaugusiesiems iki 1,80 metro užtenka vietos. Bagažinė talpina 345 litrus iki dangčio. Be dangčio ji talpina iki 425 litrus.

Variklis: pradinio lygio lexus su hibridiniu varikliu

Prabangos variklio nesiūlo, bet hibridinė sistema priklauso moderniausiųjųs. Atgaivintas hibridas su savo 1,5 litro trijų cilindrų varikliu bei priekiniu elektromotoru ir nauju nikkelio-hidridiniu akumuliatoriumi užtikrina ekonomišką važiavimą.

Variklis, tylių bruožų, pakankamai galingas (100 kW/136 AG), spurtuoja nuo 0 iki 100 km/h per 9,2 sekundės, o maksimali greičio riba yra 170 km/h. Hibrido variklis ADAC testuose suvartojo 5,3 litro 100 km, o ekologiniame teste pasiekė keturias iš penkių žvaigždžių.

Važiuoklė yra patogi ir saugi. Lenkimą šiek tiek riboja jausmų trūkumas vairuotojui.

Kaina: nuo 32.990 eurų baziniam modeliui

Kol LBX atitinka premium lygio lūkesčius, kaina atspindi šį pasirinkimą. Bazinė versija prasideda nuo 32 990 eurų, o turtingai įrengtas bandytas modelis viršija 40 000 eurų.

Tokios kombinacijos išskirtinė ir kompaktiška prabanga yra neįprasta, todėl Lexus LBX tampa įdomus, ne paslaptis tiems, kurie nenori didelio automobilio.

  • Skaitykite išsamią „Lexus LBX Elegant e-CVT“ peržiūrą ir PDF dokumentus.

Lexus lbx: techniniai duomenys, kaina

Techniniai duomenys (gamyklos pateikti) Lexus LBX Elegant e-CVT (nuo 02/24)

  • Variklio tipas: pilnas hibridas
  • Cilindro tūris: 1 490 ccm
  • Sistema: 100 kW, 136 AG
  • Maksimalus sukimo momentas: 185 Nm
  • Maksimali galia (t6000 aps./min.): 5.500 aps./min.
  • Pavaros tipas: priekinė
  • Pagreitis 0-100 km/h: 9,2 s
  • Maksimalus greitis: 170 km/h
  • CO2 vertė (WLTP): 102 g/km
  • Kombinuotas sunaudojimas (WLTP): 4,5 l/100 km
  • Bagažinės tūris: nuo 332 l, padidėja iki 992 l
  • Svorio nuėmimo pajėgumas: 1 280 kg
  • Priekabos svoris nepakrautas: 650 kg
  • Priekabos svoris, 12 % pakrauta: 750 kg
  • Garantija: 3 metai arba 100 000 km
  • Matmenys: 4 190 mm x 1 825 mm x 1 560 mm
  • Kaina: nuo 36 490 eurų

Adac matavimo duomenys

ADAC matavimo duomenys Lexus LBX Elegant e-CVT
Praeitas laikas 60–100 km/h 6,0 s
Stabdymo kelias nuo 100 km/h 36,8 m
Sukimosi skersmuo 11,2 m
Vartojimas/CO₂ išmetimas 5,3 l/100 km, 146 g CO₂/km
ADAC ekotesto vertinimas (maks. 5 žv.) ****
Rida 675 km
Vidinis triukšmas esant 130 km/h 69,9 dB(A)
Svoris / Pakrovimo pajėgumai 1 316 / 439 kg
Bagažinės tūris normalus / sulankstomas / didžiausias 345 / 675 / 1 055 l

Adac bandymų rezultatai

ADAC bandymų rezultatai Lexus LBX Elegant e-CVT (nuo 02/24)
Kėbulas/Bagažinė 2,8
Vidus 2,7
Patogumas 2,7
Variklis/ankstas 1,9
Važiavimo savybės 2,7
Saugumas 1,5
Aplinkos apsauga/Ekotestas 1,8
Bendrasis įvertinimas 2,2

Saugumas ir aplinkos apsauga vertinami dvigubai

  • labai gerai: 0,6 – 1,5
  • gerai: 1,6 – 2,5
  • vidutiniškai: 2,6 – 3,5
  • pakankamai: 3,6 – 4,5
  • prastai: 4,6 – 5,5
Ankstesnis įrašas

Abarth 500e: Tikrai išdykęs elektrinis Fiat!

Kitas įrašas

Naujasis Opel Frontera: Daugiau automobilio nereikia niekam.

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025