Naujasis Opel Frontera: Daugiau automobilio nereikia niekam.

Naujasis Opel Frontera: Daugiau automobilio nereikia niekam.

Nelabai aišku, kodėl „Opel“ turėjo du mini-SUV modelius beveik toje pačioje dydžio kategorijoje. Aišku, „Crossland“ buvo praktiškesnis ir konservatyvesnis, o „Mokka“ labiau orientuotas į gyvenimo būdą. Tačiau iš esmės abu modeliai buvo skirti tai pačiai klientų grupei.

Kompaktinis SUV Opel Frontera 2025

Dabar situacija keičiasi. „Opel“ pertvarkė savo asortimentą ir padidino skirtumus tarp Riuselsheimo SUV modelių. „Crossland“ buvo nutrauktas, palikdamas „Mokka“ vienintelį mini-SUV segmentą. Kadangi naujasis „Grandland“ tapo didesnis nei jo pirmtakas, atsirado spraga, kurią užpildo naujasis „Frontera“. Naujojo modelio ilgis – 4,39 metro, tad jis priklauso kompaktinių SUV kategorijai ir tapo tiesioginiu „Škoda Karoq“, elektrinio „Elroq“ ir populiaraus „Dacia Duster“ konkurentu.

Naujasis „Frontera“ galine dalimi šiek tiek primena „Karoq“, iš šono – šiek tiek „Land Rover“, o priekinė dalis su tipiška „Opel-Vizor“ juodai dekoruota dalimi primena brolius „Astra“, „Corsa“ ir kt. Tačiau akivaizdu, kad „Frontera“ vizualiai labiau linkęs į SUV nei „Crossland“. Tai atitinka dabartinius pirkėjų skonį.

Opel susitelkia į esmę

Dar vienas svarbus aspektas – „Frontera“ nepanašus į savo sudėtingumu klaidinti kitų šiuolaikinių modelių. Pavyzdžiui, nėra „Keyless-Go“ sistemos, automobilis pradedamas tradiciniu raktu. Pagrindinis modelis turi plieninius ratlankius.

„Frontera“ neturi milžiniško ekrano, o dizainas yra paprastas, panašus į „Astra“ su dviem 10 colių plačiaekraniais ekranais. Pagrindinėje „Edition“ versijoje dešinysis ekranas netgi nenaudojamas.

Lyginant su brangesniu GS modeliu, „Edition“ versijai reikia išmaniojo telefono navigacijos ir pramogų funkcijoms atlikti, nes pastarasis neturi paprasto radijo. Visgi, dvejų garsiakalbių sistema yra standartinė, o šešių – tik GS modelyje, antrojoje komplektacijos dalyje.

Pasak „Opel“, naudotojams bus suteikta programa sujungti išmaniuosius telefonus su automobiliu. Tačiau, kaip tai veiks praktiškai, dar neatskleista pirmojo važiavimo metu. Už papildomą 1000 euro mokestį „Edition“ versijai galima įsigyti „Tech-Paket“, kuriame yra jutiklinis ekranas, galinė kamera, vidurinė atrama su laikymo dėže ir belaidis telefono įkrovimas.

Asistavimo sistemos

Automobilio viduje medžiagos nėra itin kokybiškos, o kai kuriose vietose dar reikia tobulinti apdailą – vairuotojo pėdos erdvėje neturėtų būti matomų pigių medžiagų. „Opel“ užtikrina, kad kokybė ir įvaizdis išsiskiria iš brangesnio „Grandland“ modelio.

Šiuolaikiškos asistavimo sistemos, tokios kaip nuovargio aptikimas, priekinės susidūrimo perspėjimo sistema su pėsčiųjų atpažinimu ir juostos laikymo pagalbinė, yra standartinės. Pastarasis veikia gana subtiliai, nepertraukiamai neveikia vairo tokiu kaip kai kuriuose kituose automobiliuose.

Greičio atpažinimo sistema taip pat leidžia tam tikrą toleranciją ir nekelia aliarmų iš karto viršijus ribą. Sistemą galima išjungti paspaudus paprastą mygtuką.

Daug vietos Frontera viduje

Sėdynės yra suformuotos taip, kad suteiktų didesnį patogumą važiuojant ilgą kelią. Pradinių bandomųjų važiavimų metu sėdynės patogumas buvo pozityviai įvertintas. Taip pat ir vietos tarp kojų bei virš galvos yra daugiau nei užtektinai. Nepaisant to, kad „Frontera“ mažesnis už „Grandland“, vis tiek suteikia pakankamą komfortą.

„Opel“ teigia, kad bagažo skyrius talpina nuo 460 iki 1600 litrų, standartinis dviejų aukštų kamieno lygiuoklis yra numatytas. Šeimai tinka nebent paprastas SUV, tačiau galinė sėdynė nėra reguliuojama. 2025 m. „Frontera“ turėtų būti pristatytas kaip septynvietis, tačiau galinės vietos bus tinkamos tik vaikams.

Bandomasis važiavimas Frontera benzininis hibridu

Variklių pasirinkimas „Frontera“ modelio yra labai ribotas. Yra 48 voltų lengvasis benzininis hibridas, turintis 1,2 litro variklį su 74 kW/100 AG arba 100 kW/136 AG. Taip pat yra slebę varomas variantas su 83 kW/113 AG. Variklių tiesioginiai duomenys parodo, kad „Opel“ laikosi logiškos, saugios strategijos, vengdama jėgų apsišioktinimo sistemos konkurentams.

Su 100 AG baziniu benzinu „Opel“ pasiekia 100 km/h per 11,0 sekundžių. Mechaninė pavarų dėžė nėra siūloma, netgi bazinis modelis turi dviejų sankabų pavarų dėžę. 136 AG variantas rekomenduojamas ilgesnėms kelionėms, jis pasiekia greitį per 9,0 sekundės nuo 0 iki 100 km/h.

Dėl 48 voltų technologijos „Frontera“ švelniai pradeda judėti elektriniai, kol pasireiškia trijų cilindrų variklis. Pastarasis pasižymi kultūra ir nėra labai triukšmingas. Variklis sklandžiai veikia kasdieną.

Opel skelbia, kad sąnaudos siekia 5,2 litro 100 km. Pirmųjų bandymų metu sąnaudos buvo 5,3 iki 6,1 litro pagal borto kompiuterį.

Kaip važiuoja elektrinis Frontera

Elektrovariklis su 83 kW/113 AG nėra labai galingas, pasiekia 100 km/h per 12,1 sekundžių. Maksimalus greitis – 143 km/h. Tai nėra daug, tačiau jis pasižymi sklandžia, tylia veikimu. Nors bėgant į kalną reikia daugiau pastangų, jis yra gerai tinkamas kasdieniniam naudojimui.

Elektromobilio vairuotojai natūraliai riboja greitį iki 130 km/h, siekdami optimizuoti važinėjimą. Opel teigia, kad 44 kWh baterija gali pasiekti 300 km atstumą. Realiu laiku galima tikėtis apie 250 km, o autostradoje 200 km, žiemą – mažiau.

Ilgoms kelionėms tai nėra idealu, bet tai atspindi mažą kainą: „Opel“ siūlo elektromobilį už 28 990 eurus. 2025 m. Opel planuoja pasiūlyti didesnę bateriją, kad būtų galima nuvažiuoti 400 km.

AC įkrovimo galia: tik 7,4 kW serijinė

Opel reikia atsižvelgti į standartinę 7,4 kW įkrovimo galią ir į tai, kad navigacija neplanuoja įkrovimo sustojimų. Norint pats planuoti įkrovimą miesto sąlygomis, skaičiuodami AC įkrovimo stotelės laikus papildomai būtina investuoti 400 eurų į trijų fazių 11 kW galios įkroviklį. Frontera gali būti greitai įkraunama iki 100 kW DC stotelėse, bet tai nėra puikus parametras.

Be to, kodėl elektrinis Frontera nėra su energijos sąnaudų rodikliu, kai hibridas turi benzino sąnaudų parodymus? Elektromobilių vairuotojai norėtų matyti, kaip efektyviai jie išnaudoja energiją – bet koks matavimas būtų naudinga, kadangi tai padėtų tiksliau apskaičiuoti likusią tarnavimo trukmę, nepaisant tik ekrano nurodytų kilometrų.

Frontera siūlo patogų važiavimą

Nesvarbu, ar pasirenkate elektrinį, ar benzininį hibridą, abu siūlo stebėtinu komfortu pasižymintį važiavimą. Kelių nelygumai gerai sušvelninami. Frontera atsisako tendencijos remti sportiškas automobilių parametrų teiginius, kurie kelia sumaištį su standžia pakaba.

Smagu, kad net greitesniuose posūkiuose kėbulas nesivarto į šonus, o Opel tiesus savo kelią. Jei vairo sistema būtų šiek tiek jautresnė, tai būtų smagu važinėtis.

Jei galvojate apie senąjį Frontera kaip darbinį ir traukiantį automobilį, turite permąstyti šią idėją pabandžius naują modelį. Elektrinė versija vos gali atsisakyti 350 kg, kad vežtų ant traukimo kablio dviračius. Tuo tarpu hibridu Frontera leidžiama vežti iki 1250 kg.

Išvados

Frontera nėra be trūkumų, tačiau jo dėmesys esmei patiks daugeliui pirkėjų. Ar Frontera iš tikrųjų pradės tendenciją, kai nauji modeliai pasidarys paprastesni o ne sudėtingesni, paaiškės laikui bėgant.

Didelis privalumas: „Opel Frontera“ kainos yra prieinamos. Hibridas su 100 AG prasideda 23 900 eurų, 136-AG versija – 25 700 eurų.

Elektrinis Frontera bazinė versija kainuoja 28 990 eurų, todėl „Opel“ yra vienas iš nedaugelio elektromobilių, kainuojančių mažiau nei 30 000 eurų. Net elektra varomas Corsa kainuoja 29 900 eurų už pagrindinę versiją. Naujasis Frontera prekyboje pasirodys 2025 m. kovo mėn., tačiau jį jau galima užsakyti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *