Neseniai kalbėjome apie Mazda 2,5 SkyActiv benzininį ir jų nuostabų mažą 1,5 SkyActiv-D variklį. Kitas mūsų skaitytojų paklausiausias variklis buvo 2.0 SkyActiv-G benzininis variklis. Esame įpratę matyti kai kuriuos stulbinančius „Mazda“ patikimumo rekordus, todėl labai tikėjomės dėl šio G122 „Mazda“ variklio.
Pagrindinės Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio specifikacijos
„Mazda Skyactiv-G“ yra variklis, kurį „Mazda“ sukūrė 2000-ųjų viduryje. Šis variklis pakeitė anksčiau naudotą MZR variklį. Nepaisant to, šis „Skyactiv-G“ vis dar yra paremtas savo pirmtaku. Tačiau įdiegia daug naujų patobulinimų ir „SkyActiv“ technologijų, kurias „Mazda“ sukūrė siekdama maksimaliai taupyti degalų sąnaudas ir efektyvumą. Būtent tai pirmiausia reiškia „Skyactiv“. Ir atvirai kalbant, su šiuo varikliu jie atliko gana gerą darbą. Jis yra daug patikimesnis už senus rotorinius variklius, kuriuos jie naudojo anksčiau, o „Mazda“ pagaliau vėl įgauna traukos jėgą rinkoje. Tai yra 2.0 Skyactiv-G variklio specifikacijos:
- Pristatymo metai: 2011 m
- Konfigūracija: inline-4
- Talpa: 2,0L
- Cilindro angos dydis: 83,5 mm
- Stūmoklio eiga: 91,2 mm
- Bloko medžiaga: aliuminis
- Cilindro galvutės medžiaga: aliuminis
- Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
- Tiesioginis įpurškimas: Taip
- Siurbimas: natūraliai įsiurbiamas
- Suspaudimo koeficientas: 14,0:1 arba 13,0:1
- Arklio galios: 155 – 162 AG
- Sukimo momentas: 150–154 lb-ft (200–210 Nm)
Dažnos Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio problemos
Įprastos Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio problemos:
- Įsiurbimo kolektoriaus vakuumo nuotėkis
- PCV vožtuvo gedimas
- Anglies kaupimasis ant įsiurbimo kolektoriaus
- Anglies kaupimasis ant įsiurbimo angų
- Žemas alyvos slėgis
- Įsiurbimo skirstomojo veleno gedimas
- Variklio smūgis šalto užvedimo metu
Dabar, kai aptarėme įprastas „Mazda 2.0 SkyActiv-G“ variklio problemas, pereikime prie šių problemų ir sužinokime daugiau apie šias problemas ir pažiūrėkime, kas gali sukelti šias problemas ir kaip jos pateikiamos. Manome, kad tai jums tikrai svarbu, nes norėdami sužinoti apie problemą, turite ją suprasti. Taigi, pasinerkime į problemas.
Įsiurbimo kolektoriaus vakuumo nuotėkis
Šių „Mazda“ variklių įsiurbimo kolektorius nėra viena iš stipriųjų pusių. Bet kas iš pradžių yra įsiurbimo kolektorius? Na, įsiurbimo kolektorius yra komponentas, esantis variklio viršuje. Šis įsiurbimo kolektorius nukreipia orą į įsiurbimo angas. Jį lengva atpažinti, nes tai didelis plastikinis gabalas, esantis variklio viršuje tiesiai po variklio dangčiu. Šiuose „SkyActiv“ varikliuose naudojami gana sudėtingi įsiurbimo kolektoriai ir jie linkę sugesti. Jie gali įtrūkti arba gali nutekėti tarpinės, jungiančios įsiurbimo kolektorių su varikliu. Kai tik iškyla ši problema, gali užsidegti variklio tikrinimo lemputė, taip pat gali kilti problemų, tokių kaip variklio uždegimo pertrūkiai, lieso oro ir degalų santykis, variklio užgesimas ir maža variklio galia. Šios problemos sprendimas yra pakeisti įsiurbimo kolektorių nauju arba, jei tarpinė nesandau, pakeiskite tarpiklį. Atkreipkite dėmesį, kad ši problema iškyla tik senesniuose didelės ridos varikliuose, o ne naujesniuose. Kuo senesnis variklis, tuo didesnė tikimybė, kad šios tarpinės suges ir nutekės oras.
PCV vožtuvo gedimas
Kitas rūpestis yra šio variklio PCV vožtuvas. Taigi, kas yra PCV vožtuvas ir kaip jis veikia? Na, PCV vožtuvas yra specialus vožtuvas, leidžiantis dujoms iš karterio išeiti ir nesukelti problemų variklyje. Kai variklis veikia, karterio viduje, kur yra alkūninis velenas, padidės slėgis. Taigi, tai, ką daro šis PCV vožtuvas, išvalo teigiamą slėgį iš variklio bloko. Tai apsaugo nuo alyvos nuotėkio ir kitų problemų, kurios gali tiesiog visiškai sugadinti variklį, jei PCV vožtuvas tinkamai neveikia. Taigi, kas gali atsitikti, yra tai, kad PCV vožtuvas gali sugesti ir leisti variklio alyvai patekti į įsiurbimo kolektorių, o tai padidins variklio alyvos sąnaudas. Taigi, jei pastebėsite, kad variklis praranda daug variklio alyvos. Patartina kreiptis į PCV vožtuvą ir pakeisti jį nauju bei sumontuoti alyvos gaudyklę. Kiti simptomai gali būti: patikrinkite variklio lemputę, mažą variklio galią ir alyvos nuotėkį iš variklio šono. Dabar pereikime prie kitų Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio problemų.
Anglies kaupimasis įsiurbimo kolektoriuje
Kita dažna 2.0 SkyActiv-G variklio problema yra anglies kaupimasis įsiurbimo kolektoriuje. Kaip minėjome anksčiau, šis variklis turi PCV vožtuvo problemų. PCV vožtuvas ne itin gerai atlieka savo darbą, todėl įsiurbimo kolektoriuje susikaupia per daug anglies. Alyvos garai patenka į įsiurbimo kolektorių ir prilimpa prie sienų. Galų gale daug šių anglies nuosėdų prilips prie sienų ir sukurs kliūtis. Tokiu atveju vienintelis būdas išspręsti problemą yra sumontuoti naują įsiurbimo kolektorių savo variklyje.
Anglies kaupimasis ant įsiurbimo angų
Be anglies kaupimosi įsiurbimo kolektoriuje, taip pat anglies kaupimasis įsiurbimo angose. Įsiurbimo angos yra prijungtos prie kolektoriaus. Blogas PCV vožtuvas taip pat gali leisti nuosėdoms prilipti prie įsiurbimo vožtuvo kotų. Tačiau yra ir kita problema. Šis variklis naudoja tiesioginį įpurškimą. Tiesioginis įpurškimas yra naujas degalų įpurškimo į cilindrus būdas. Toks kuro įpurškimo būdas padidina automobilio efektyvumą. Tačiau vienas blogas dalykas yra įsiurbimo vožtuvų valymo trūkumas. Taigi, jie tampa nešvarūs ir galiausiai nustos tinkamai veikti. Šią problemą galima išspręsti naudojant metodą, vadinamą graikinių riešutų pūtimu kas 50 000 mylių, kad būtų pašalinta anglis.
Žemas alyvos slėgis
Daugelis savininkų taip pat pastebėjo problemą dėl žemo alyvos slėgio šiame variklyje ir netgi yra šios problemos techninės priežiūros biuletenis. Kas atsitinka, kad savininkai gauna patikrinimo variklio lemputę ir DTC kodus P0015 arba P0524, rodančius žemą alyvos slėgį. Kai einate į prekybos atstovybę, rekomenduojama atlikti šią problemą. Paprastai jie ištrina kodą ir pakeičia variklio alyvą ir alyvos siurblį. Jei alyvos slėgis neatitinka specifikacijos, siurblys dažniausiai yra problema, susijusi su 2,0 l varikliu. Jei po matavimo alyvos slėgis atitinka specifikacijas, jie nepakeis siurblio. Daugiau apie tai galite perskaityti paslaugų biuletenyje, kurį pridėjome. Pereikime prie kitų Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio problemų.
Įsiurbimo skirstomojo veleno gedimas
Kai kuriuose varikliuose taip pat buvo pastebėtas įsiurbimo skirstomojo veleno susidėvėjimas. Tačiau tai nėra įprasta 2.0 SkyActiv problema. Daugiausia dėl to, kad dėl šios problemos nėra daug skundų. Tačiau kai tik yra susidėvėjęs skirstomasis velenas, pastebėsite triukšmą, sklindantį iš variklio viršaus. Vienintelis sprendimas, deja, yra pakeisti šį komponentą nauju, nes skirstomojo veleno susidėvėjimo pataisyti negalima. Kitas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, kad taip dažnai nutinka varikliuose, kurie buvo blogai prižiūrimi ir dažnai buvo palikti be pakankamo variklio alyvos kiekio.
Šaltojo paleidimo metu triukšminga
Paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra problema, kai šalto užvedimo metu girdite variklio triukšmą. Šie „Skyactiv-G“ varikliai paprastai veikia gana garsiai šalto užvedimo metu. Taigi, jei girdite barškėjimą, neturėtumėte bijoti, nes taip šie varikliai veikia tol, kol pasiekia normalią darbinę temperatūrą.
Daugiau apie šią konkrečią problemą galite peržiūrėti mūsų pridėtame vaizdo įraše, kuriame paaiškinami visi garsai.
Kuriuose modeliuose yra „Mazda 2.0 SkyActiv-G“ variklis?
Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi 2.0 SkyActiv-G variklį:
- Mazda 3
- Mazda 6
- Mazda CX-5
- Mazda CX-3
- Mazda MX-5
Kokios yra dažniausios Mazda 2.0 SkyActiv-G variklio problemos?
Rimčiausia šio variklio problema yra PCV vožtuvas. Jis gali sugesti ir sukelti didelių problemų, tokių kaip anglies kaupimasis įsiurbimo angose ir įsiurbimo kolektoriuje, taip pat alyvos suvartojimas. Kita svarbi problema, kurią turėtumėte žinoti, yra alyvos siurblio gedimas. Alyvos siurbliai dažniausiai sugenda ir sukelia žemą alyvos slėgį. Ir tai gana triukšmingas variklis, ypač šalto užvedimo metu.
Ar „Mazda 2.0 SkyActiv-G“ yra patikimas?
Apskritai 2.0 SkyActiv yra tikrai patikimas variklis. Šį variklį galima stumti gana daug, problemos dažniausiai atsiranda nuvažiavus apie 150 000 mylių (apie 241 402 km), įskaitant PCV vožtuvų gedimus, anglies nuosėdas įsiurbimo angoje ir alyvos siurblio gedimus. Tačiau apskritai tai gana geras variklis, turintis gerą reputaciją.