Mazda 3 (2022) apžvalga

Mazda 3 (2022) apžvalga

„Mazda” yra geriausiai žinoma dėl sportinių automobilių, tokių kaip RX-7 ir MX-5, tačiau išties puiku yra tai, kad ji taip pat žino, kaip išskleisti savo halo projektų esmę ir įterpti ją į savo kasdienes transporto priemones. „Mazda 3” hečbekas yra puikus pavyzdys.

Jis sukurtas taip, kad galėtų konkuruoti su tokiais praktiškais šeimyniniais automobiliais kaip „Volkswagen Golf” ir „Ford Focus”, tačiau yra daug geriau vairuojamas ir, ko gero, geriau atrodo nei bet kuris iš pagrindinių konkurentų. Jis taip pat komplektuojamas su viena geriausių mechaninių pavarų dėžių segmente.

Pardavimų skaičiai kalba patys už save. „Mazda” visureigių modeliai (ypač neseniai atnaujintas CX-5 ir grynai elektrinis CX-30) pastaruoju metu patraukė antraštes, tačiau „Mazda 3” buvo rami komercinė sėkmė – nuo ​​hečbeko pasaulyje parduota daugiau nei šeši milijonai modelių. pirmą kartą buvo pristatytas 2003 m.

MAZDA 3 2022 INTERJERAS

Šiuo metu dirbame su ketvirtos kartos „Mazda 3” versija. Bendrovės inžinieriai padarė keletą rimtų patobulinimų, palyginti su ankstesniu modeliu, nors į hečbeko šabloną žiūrėjo kiek kitaip nei konkurentai.

Įprastu Mazda modeliu standartinis variklis yra 2,0 l keturių cilindrų benzininis. Tačiau jis išvysto tik 120 AG, o tai yra tokia pati galia, kurią „Ford” gali išgauti iš 1,0 litro trijų katilų su turbokompresoriumi. Prekės ženklas tai kompensuoja savo švelniu hibridiniu pagalbiniu ir kompresoriniu e-Skyactiv X bloku – bet apie tai vėliau.

Kodėl nepasakojus mums apie variklį dabar?

Nes pirmiausia turiu atkreipti dėmesį į tai, kaip gerai atrodo „Mazda 3”. Tokio stilingo šeimyninio hečbeko neturėjome nuo tada, kai buvo pristatytas originalus Ford Focus ar Alfa Romeo 147. Jis tikrai įspūdingesnis nei dabartinis Volkswagen Golf ar A klasės Mercedes.

Viduje – panaši istorija. Kabina minimalistinė, tačiau pagaminta iš kokybiškų medžiagų, kurios buvo tinkamai susuktos. Tai sveikintinas pokytis, palyginti su technologijomis pakrauto A klasės Mercedes ar pigaus barškančio Ford Focus plastiko, todėl jis yra vienas įspūdingiausių šiandien parduodamų šeimos hečbeko interjerų.

Mazda 3 (2022) apžvalga

„Mazda 3” buvo sukurtas kaip vairuotojo automobilis – tai iš karto tapo akivaizdu dėl salono išdėstymo. „Mazda” atsisakė jutiklinio ekrano tendencijos ir pridėjo sukamąjį informacijos ir pramogų sistemos valdiklį, todėl norint ją valdyti, vos reikia nukreipti dėmesį nuo kelio.

Taip pat nėra plačiaekranio skaitmeninio prietaisų skydelio – tik ekranas centrinio greičio matuoklio viduje. Ciferblatai į šonus yra fiziniai ir analoginiai. Ekranas į viršų yra standartinis visuose Europos apdailos lygiuose, o tai yra beveik išskirtinis „Mazda” pasididžiavimas. Vairavimo padėtis taip pat puiki, o sėdynės yra ir atramos, ir patogios.

Užteks vaflių apie interjerą. Kaip važiuoja „Mazda 3”?

Žodžiu – puikiai. Techniškai nusiteikę žmonės gali apgailestauti dėl to, kad senojo automobilio kelių svirčių galinė pakaba buvo pakeista į sukimo sijos sąranką, tačiau norime pasakyti, kad skirtumo kelyje niekada nepastebėsite. Važiavimo komfortas taip pat puikiai įvertintas, kad būtų sportiškas be nepatogumų.

 

Kas dar? Na, o vairavimas yra tikslus ir suteikia daug atsiliepimų, salonas išlieka tylus važiuojant greičiu, o šešių greičių mechaninė pavarų dėžė yra geriausia versle. Taip pat yra daugiau sukibimo, nei dauguma vairuotojų žino, ką daryti, todėl „Mazda 3” yra nepaprastai smagu šurmuliuoti B keliu.

Kuo ypatingas šis „e-Skyactiv-X” variklis?

Iš esmės tai yra benzininis variklis, kuris degina degalus labiau kaip dyzelinis variklis. Techniškai nusiteikusiems žmonėms tai reiškia kibirkštinio uždegimo maišymą su slėginiu – o su benzininiu varikliu tai sunku padaryti, nes reikia labai lieso kuro ir oro mišinio. Kalbame apie mišinius, kurie yra pakankamai liesi, kad išstumtų strypus iš jūsų įprasto ar sodo benzininio variklio.

Degalų deginimas yra nuo dviejų iki trijų kartų mažesnis nei įprasto benzininio variklio, o agregatas gali keisti kibirkštinį uždegimą ir slėginį uždegimą (pavyzdžiui, kai cilindro temperatūra yra pakankamai aukšta, kad mišinys užsidegtų be kibirkšties). „Mazda” teigia, kad sistema siūlo iki 20 % geresnę degalų ekonomiją ir mažesnę CO2 emisiją.

 

Pirmą kartą technologiją išbandėme 2019 m. „Mazda 3” ir tuo metu nebuvome visiškai įsitikinę. Tačiau 2021 m. „Mazda” šiek tiek patobulino variklį – pakeitė kai kuriuos naujus stūmoklius, pridėjo šiek tiek naujos programinės įrangos švelniai hibridinei sistemai ir sumažino suspaudimo laipsnį nuo 16,3:1 iki 15:1.

Atnaujinimai padidino variklio galią nuo 176 AG iki 184 AG, o sukimo momentas padidėjo 12 lb/ft iki naujos didžiausios 177 lb/ft. Taigi, rezultatai jokiu būdu nėra stulbinantys – tačiau nedideli laimėjimai vis tiek sveikintini.

 

Kodėl? Nes jūs turite pakeisti savo vairavimo stilių, kad išnaudotumėte geriausias variklio galimybes. Palyginti su mažesnio tūrio varikliais su turbokompresoriumi, „Mazda” variklis jaučiasi šlubuojantis – vien todėl, kad visas sukimo momentas yra pačiame sūkių diapazono viršuje ir, norint padaryti didelę pažangą, reikia išsukti variklį iki raudonos linijos. 2021 m. atnaujinimo sukimo momento padidėjimas neabejotinai palengvina tai, tačiau jis vis tiek neturi „Ford EcoBoost” įrenginio žemo lygio.

Variklis taip pat skleidžia visą orkestrą keistų garsų, bet būkite tikri, jie visiškai normalūs. Pavyzdžiui, šalto užvedimo metu jis skamba kaip dyzelinis variklis su šiurkščiai niurzgimu ir gargaliu esant žemoms apsukoms. Tik paspaudus variklį į šiaurę nuo 4000 aps./min., jis pradeda panašėti į įprastą benzininį variklį.

Ar yra kitų variklių?

Dar vienas, pavadintas e-Skyactiv G. Jis taip pat yra 2,0 l benzininis, tačiau jis apsieina be įmantrios Spark Controlled Compression Ignition technologijos. 3 modelio atveju jis turi 120 AG su švelnia hibridine pagalba. Puikiai tinka važinėtis po miestą. Tačiau kai reikalaujate bet kokio pasirodymo, jis išmeta žaislus iš lovelės. Čia svarbiausias yra tas kietas pavarų perjungimas – plokščia galios juosta turi būti padidinta naudojant ilgą pavarą, nes sultingiausias jėgos agregatas skirtas tiems, kurie patogiai pasiekia viršutinę lentyną.

Ar turite praktinių pastabų?

Jis nėra klasės vadovas, bet atlieka savo darbą. Vieta galinėms kojoms yra pakankamai gera, tačiau masyvi C statramstis ir nuožulni stogo linija reiškia, kad turėsite padaryti kompromisą dėl vietos galvai. 334 litrų talpos bagažinė taip pat yra šiek tiek šykštesnė. Jis yra pakankamai didelis daugumai šeimų, bet mažesnis nei VW Golf.

 

Mazda 3: verdiktas

Mažiau arkliukas, nors ir ne visai lenktyninis arklys. Tačiau tai nėra 3 esmė – tai tikrai parduoda žavinga išvaizda, fantastiška važiuoklė ir siūlomos technologijos (net jei visa ši technologija nėra akivaizdi). Jo vidaus kokybė neabejotinai yra geriausia klasėje, jis yra rafinuotas ir geras kainos ir kokybės santykis. Varikliai silpni – net ir po to, kai atnaujintas e-Skyactiv X pasirodė rinkoje – bet iš dviejų pasirinkimų kiekvieną kartą rinktume e-Skyactiv X. Bent jau tokiu atveju turite daug daugiau šansų pasiekti degalų taupymo rodiklius nei konkurentų trijų cilindrų su turbokompresoriumi.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *