Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 atsiliepimai

Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 atsiliepimai

Nors Mazda į kompaktinių visureigių klasę įžengė šiek tiek vėliau, CX-5 tikrai verta laukti. Perėmusi garsiojo MX-5 roadsterio dvasią, aukštas visureigis teikia didelį malonumą vairuojant dėl tikslaus ir vikraus valdymo. Vis dėlto jis taip pat yra erdvus ir patogus, todėl puikiai tinka be rūpesčių šeimos kelionėms. Netgi pagrindinės modelio versijos yra labai gerai aprūpintos. CX-5 turi įvairių firmos švelnių ir reaguojančių Skyactiv benzininių ir dyzelinių variklių, todėl tai yra netikėtai efektyvus pasirinkimas, o Mazda puiki reputacija patikimumo srityje suteikia papildomą ramybę. Šis modelis pasižymi puikia rafinuotumu, be to, yra keturių varomųjų ratų pasirinkimas tiems, kurie gyvena atšiaurioje vietovėje arba reikia tinkamo automobilio tempiant priekabą. Gražus, gerai surinktas ir puikus vairuoti, praktiškas CX-5 yra puikus šeimos automobilis.

Kurią Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 pirkti?

  • Geriausias Mazda CX-5 šeimoms: 2.2 D SE-L Lux Nav
  • Geriausias Mazda CX-5, siekiant mažų išlaidų: 2.2 D SE-L
  • Geriausias Mazda CX-5 priekabos tempimui: 2.2 D 175 AWD Sport Nav

CX-5 prekybos vietas pasiekė 2012 metų pavasarį su 2,0 litro benzininiu arba 2,2 litro dyzeliniu varikliais, pastarasis buvo 148 AG arba 173 AG. Tai buvo pirmasis automobilis, kuriame buvo įdiegta Mazda SkyActiv technologija, apimanti lengvą konstrukciją ir efektyvesnius variklius bei transmisijas, kad būtų sumažintas degalų suvartojimas ir CO2 išmetimas. Iš pradžių buvo SE-L ir Sport komplektacijos, bet 2013 m. spalį atsirado SE-L Lux, kaip nauja vidutinės klasės parinktis, skirta verslo klientams. Ji turėjo stoglangį ir odinį apmušalą kaip standartą.

2023 metų Mazda CX-5

Mazda CX-5 atnaujintas 2023 m., pateikiant naujas komplektacijų versijas. 2014 m. pavasarį atliktos pakabos pataisos pagerino važiavimo komfortą ir rafinuotumą, o 2015 m. facelift’as atnešė papildomą įrangą, patobulintą interjero apdailą, pasirenkamus LED žibintus ir 7 colių ekraną prietaisų skydelyje, pakeičiantį ankstesnį 5,8 colio ekraną. Jei norite keturių varomųjų ratų arba automatinės pavarų dėžės, turėsite pirkti dyzelinį CX-5, nes 2,0 litro benzininis modelis yra tik dviejų varomųjų ratų su mechanine pavarų dėže. Aukštos galios dyzelinis modelis galimas tik su 4WD, bet 2,2D 150 gali būti tiek priekiniais, tiek keturiais varomaisiais ratais. SE-L komplektacija turi 17 colių lengvojo lydinio ratlankius ir priekinio bei galinio parkavimo jutiklius. Taip pat yra dviejų zonų klimato kontrolė, 5,8 colio jutiklinis ekranas, Bluetooth, miesto stabdymo sistema, kruizo kontrolė ir automatiniai valytuvai. Sport versija turi didesnius, 19 colių ratlankius, bi-xenon žibintus, odinį apmušalą, elektriškai reguliuojamą vairuotojo sėdynę, atbulinės eigos kamerą ir devynių garsiakalbių Bose stereo sistemą. Abi versijos taip pat yra Nav komplektacijoje su integruota navigacijos sistema. Visiškai naujas CX-5 pasirodė 2017 m., pasiūlydamas dar daugiau vietos, ryškesnę išvaizdą ir interjerą, prilygstantį kokybe ir prabangumu konkurentams iš premium klasės.

Kokios yra Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 alternatyvos?

Kalbant apie vertę, vairavimo malonumą ir pasirinkimo galimybes, Mk2 Ford Kuga sunku pralenkti, be to, jis yra pakankamai patikimas. Skoda Yeti žavi savo praktiškumu, patikimumu ir kokybiška surinkimo kokybe. Mk3 Kia Sportage ir Hyundai ix35 taip pat pasižymi patikimumu, gera verte ir ilgomis garantijomis. Mk4 Toyota RAV4 ir ketvirtos kartos Honda CR-V taip pat yra verti dėmesio pasirinkimai. Abu modeliai turi efektyvius variklius ir patikimumą, tačiau jie nėra tokie geri vairuoti kaip CX-5. Jei nereikia daug vietos ir traukia prabangūs ženklai, tuomet pirmos kartos BMW X1 yra geras pasirinkimas dėl vairavimo savybių ir efektyvumo, o Audi Q3 siūlo labiau SUV stiliaus vairavimo padėtį, dauguma modelių turi ir „quattro” keturių varomų ratų sistemą kaip standartą.

Mazda CX-5 palyginimas su Nissan Qashqai ir Jeep Renegade

CX-5 tapo akivaizdžiu nugalėtoju, kai 2015 m. spalį išbandėme tris keturių varomų ratų SUV. Nors jis nebuvo toks pajėgus bekelėje kaip Jeep ar taip protingai suplanuotas kaip Qashqai, Mazda derinys, apimantis kelio įžvalgumą, našumą, komfortą ir erdvę, leido laimėti pelnytą pergalę.

Mazda CX-5 palyginimas su Subaru Forester

2016 m. birželį naujasis Forester bandė varžytis su CX-5. Nors mums patiko Subaru tvirtumas ir bekelės manevringumas, jis negalėjo prilygti Mazda stiliumi, valdymo tikslumu, efektyvumu ir standartine įranga.

Mazda CX-5 palyginimas su Ford Edge

Mazda pergalių serija nutrūko, kai ji susitiko su Ford Edge 2016 m. rugpjūtį. Nors CX-5 turėjo aštresnį valdymą, geresnį našumą ir mažesnį degalų sąnaudas, Ford buvo daug erdvesnis, patogesnis ir pasiūlė dar didesnį rafinuotumą, o SYNC3 informacinė-pramoginė sistema buvo žymiai geresnė už japonų konkurento.

Kiek kainuos naudotas Mazda CX-5?

Kai buvo naujas, Mazda CX-5 kaina buvo konkurencinga pagrindinių konkurentų atžvilgiu, ir daugelis iš jų negalėjo prilygti turtingam standartinės įrangos sąrašui. Stiprios išlaikymo vertės reiškia, kad CX-5 kainuos šiek tiek daugiau, jei perkate naudotą, tačiau tai kompensuoja stipresnė perpardavimo vertė, padorios degalų sąnaudos ir prieinamos priežiūros išlaidos.

Mazda CX-5 kainos remiantis AutoPlius.lt
Mazda CX-5 kainos remiantis AutoPlius.lt

Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 Kainos

Imponuojančios daugiau nei 40 procentų likutinės vertės, kai automobilis buvo naujas, reiškia, kad CX-5 kainuos šiek tiek daugiau nei panašaus laikotarpio Ford Kuga ar Nissan Qashqai. Ankstyvieji benzininiai automobiliai yra pigiausi nuosavybės prasme, o vėlyvieji Sport Lux dyzeliniai modeliai yra labai geidžiami dėl jų galios, efektyvumo ir prabangios standartinės specifikacijos. Mazda griežta komplektacijos lygių hierarchija (fabriko opcijos beveik neegzistavo) reiškia, kad vienintelis tikras pasirinkimas tarp panašiai aprūpintų automobilių bus išorės spalva. Nors CX-5 yra vienas sėkmingiausių prekės ženklo modelių, jis buvo parduotas palyginti mažais kiekiais, palyginti su šiuolaikiniais konkurentais, todėl pasirinkimas skelbimuose yra mažesnis.

Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 kuro sąnaudos

Mazda SkyActiv programa siekė, kad automobiliai būtų kuo lengvesni ir stipresni, o varikliai kuo taupesni, siekiant sumažinti išmetimą ir pagerinti ekonomiškumą bei vairavimo savybes. Ankstyvieji CX-5 modeliai sunkiai pasiekė oficialius efektyvumo rodiklius, tačiau Mazda nuolat tobulino variklius, ypač dyzelinius, ir po 2015 metų efektyvumas gerokai pagerėjo. Nors oficialus 3.86 l/100km rodiklis priekiniais ratais varomam 148 AG 2,2 litro dyzeliniam varikliui buvo šiek tiek nereali kasdieniam naudojimui, vairuotojai gali tikėtis apie 4.7 l/100km kaip pagrįstą tikslą. Tai daug geriau nei ankstyvieji CX-5, kurie realiame pasaulyje vos pasiekė 5.88 l/100km, palikdami juos toli už šiuolaikinių konkurentų. Žinoma, norint pasiekti šiuos rodiklius, vis tiek reikia važiuoti atsargiai – ir sunku atsispirti 148 AG dyzelinio variklio energingam charakteriui, nes jo 380 Nm sukimo momentas yra didelis privalumas. Tai dar labiau galioja aukštesnės specifikacijos dyzeliniam varikliui su 173 AG ir 420 Nm sukimo momentu; oficialus ekonomijos rodiklis yra 4.33 l/100km Nors 2,0 litro benzininis variklis dažnai nepelnytai ignoruojamas dyzelinių variklių naudai, tai yra puikus pasirinkimas, jei važiuojate mažesnį atstumą. Vis dėlto, nors jis yra gana taupus važiuojant ramiai, variklis tampa godus, kai naudojate daugiau jo galios.

Eksploatacinės išlaidos

Visiems CX-5 modeliams reikia techninės priežiūros kas 12 mėnesių arba 15 000 kilometrų. Nėra skirtumo tarp benzino ir dyzelio modelių, priežiūros kaina yra +- 200 eurų kol ciklas vėl prasideda. Tiek 2,0 litro benzininiai, tiek 2,2 litro dyzeliniai varikliai yra su laiko grandine, skirta tarnauti visą variklio tarnavimo laiką, todėl nereikia keisti diržo. Stabdžių skystį reikia keisti kas dvejus metus už maždaug 82,60 €. Aušinimo skystį reikia atnaujinti po 10 metų arba 200 000 km, o vėliau kas penkerius metus arba 100 000 km. Tai kainuoja apie 95,55 €.

Mazda siūlė CX-5 su trejų metų ir 96 000 km garantija, tačiau su naujausiais automobiliais dabar maždaug penkerių metų senumo, reikės rinktis antrinę rinkos garantiją.

Mazda CX-5 (KE) 2012 - 2017 salonas

Mazda CX-5 (KE) 2012 – 2017 savininkų atsiliepimai

Apskritai, Mazda surinkimo kokybė yra lygiavertė brangesnių premium prekės ženklų, ir CX-5 ypač turi tvirtą jausmą. Problemų nėra nežinomų, tačiau bendrai SUV turėtų būti patikimas pasirinkimas – tai atsispindi puikioje prekės ženklo ketvirtoje vietoje mūsų 2021 m. Driver Power pasitenkinimo apklausoje.

Patikimumas

Po debiuto penktoje vietoje Driver Power 2013 apklausoje, CX-5 nukrito į 13-ąją vietą 2014 m., o po to į 64-ąją vietą 2015 m. Tačiau paskutiniame 2016 m. reitinge jis pakilo į 49-ąją vietą, o savininkai gyrė našumą, praktiškumą, valdymą, vairavimo patogumą ir važiavimo kokybę. Žemiausi įvertinimai buvo už eksploatacines išlaidas ir automobilio technologijas.

Koks praktiškumas?

Priekyje ir gale vietos yra pakankamai, kaip ir bagažinėje, tačiau SUV kėbulo tipas palieka įspūdį, kad jis turėtų būti šiek tiek didesnis viduje nei yra. Daugelis panašaus laikotarpio konkurentų siūlo daugiau vietos ir didesnę talpą, tačiau daugumai savininkų Mazda pasiūlys pakankamai abiejų, kad jie būtų patenkinti.

Matmenys, salonas ir bagažo erdvė

Mazda CX-5 yra 4,5 metro ilgio, kas yra tarp SUV ir crossover klasių. Jis yra didesnis ir solidesnis nei Nissan Qashqai ir Skoda Yeti, ir maždaug tokio paties dydžio kaip antrosios kartos Ford Kuga ir Hyundai Tucson. Mazda suteikia savo priekinėms ir galinėms sėdynėms daugiau ar mažiau vienodą kojų erdvę CX-5, tai reiškia, kad jis prilygsta daugumai savo konkurentų crossover klasėje. Jis pakankamai erdvus augančiai šeimai, o net ir suaugusieji gali patogiai keliauti gale. Viduje šiek tiek mažiau vietos nei panašaus amžiaus Honda CR-V, tačiau jis yra erdvesnis nei kompaktiškesni Nissan Qashqai ir Skoda Yeti. Bent jau bagažinė yra tinkamo dydžio: 503 litrų talpa su vietoje esančiomis sėdynėmis suteikia Mazda CX-5 reikšmingą pranašumą prieš Ford Kuga ir Nissan Qashqai. Tačiau Honda CR-V su savo 589 litrų talpa yra gerokai pranašesnė, nors tas automobilis negali prilygti Mazda verte, vairavimo malonumu ir našumu. Sėdynes CX-5 lengva nusilenkti tiesiog traukiant rankeną bagažinėje – ši lankstymo sistema vadinama Kakakuri ir buvo pristatyta 2001 m. Mazda 6 sedane. Tačiau net ir nuleidus sėdynes grindys nėra visiškai plokščios.

Įranga ir technologijos

Ankstyvieji CX-5 modeliai turėjo mažą ir sudėtingą 5,8 colio jutiklinį informacijos ir pramogų sistemą, tačiau septynių colių įrenginys, pristatytas kaip 2015 m. facelift dalis, yra daug geresnis ir paprastesnis naudoti. Valdymo rotorius tarp sėdynių ir vairaračio mygtukai akivaizdžiai įkvėpti BMW iDrive sistemos. Naujoji sistema turėjo navigacijos sistemą kaip standartą visiems modeliams, plius Facebook ir Twitter integraciją, internetinį radijo srautą ir DAB. Ją netgi galima nustatyti taip, kad ji skaitytų ir atsakytų į teksto žinutes jūsų mobiliajame telefone. Visos Mazda versijos yra gerai aprūpintos, ankstyvieji automobiliai buvo prieinami SE-L, SE-L Lux ir Sport versijomis. Pirmoji turėjo dviejų zonų klimato kontrolę, Bluetooth ryšį ir parkavimo jutiklius, o aukščiausios klasės versijos turėjo prabangias odines sėdynes, šildomas sėdynes, ksenoninius žibintus ir didesnius lengvojo lydinio ratlankius. 2015 m. atnaujinimas atnešė daugiau smulkių patobulinimų nei didelių pakeitimų, tačiau buvo naudingi patobulinimai tokie kaip patobulinta informacijos ir pramogų sistema, kokybiškesni interjero medžiagos ir papildomos funkcijos, tokios kaip galingi LED žibintai. Pirkėjai turi paprastą pasirinkimą iš trijų variklių ir trijų specifikacijų – SE-L Nav, SE-L Lux Nav ir Sport Nav – ir visi trys buvo su dosniu įrangos lygiu kaip standartas, įskaitant, kaip rodo pavadinimas, sat-nav.

Saugumas

CX-5 gavo penkių žvaigždučių avarijos testą pagal Euro NCAP, įskaitant įspūdingą 94 procentų įvertinimą už suaugusių keleivių apsaugą. Tačiau verta prisiminti, kad šis rezultatas buvo užfiksuotas 2012 m., kai testas buvo mažiau griežtas nei šiandien. Teigiama, kad Mazda buvo viena iš pradininkų, įrengdama kamerų ir radarų pagrindu veikiančias stabdymo sistemas, kurios automatiškai reaguoja, kai aptinka automobilius ar pėsčiuosius. Visuose CX-5 modeliuose šis įrenginys buvo standartinis, galintis stabdyti iki 20 mph greičiu, jei aptinka artėjančią susidūrimą. Pasirinktinė saugumo įranga apėmė juostos nukrypimo įspėjimą, aklųjų zonų stebėjimą, galinius parkavimo jutiklius, įspėjančius apie pravažiuojantį eismą, kai grįžtate iš stovėjimo vietos, o nuo 2015 m. buvo galima pasirinkti adaptyvius LED žibintus.

Mazda CX-5 (KE) 2012 - 2017 bagažinė

Koks yra vairavimas?

Nors pagrindinė jo užduotis yra būti šeimai draugišku SUV, akivaizdu, kad Mazda stengėsi pastatyti vairuotoją veiksmo centre su CX-5. Nedaug šiuolaikinių konkurentų yra tokie patenkinti vairuoti kaip ši tvarkinga ir tiksli mašina, kurioje įdiegta firmos MX-5 dvasia. Vis dėlto jis taip pat yra patogus ir rafinuotas, su minkštu važiavimu ir sklandžiais varikliais.

Varikliai ir našumas

Mazda siūlė tik tris variklio variantus: vieną benzininį ir du dyzelinius. Laimei, geriausias variklis CX-5 yra ir žaliausias. 148 AG 2,2 litro SkyActiv-D dyzelinis variklis yra švelnus, tylus ir (dėl savo mažo trinties ir mažo suspaudimo santykio dizaino) paprastai ekonomiškas. Sakome paprastai, nes tai yra variklis, kurį lengva peržengti savo įspūdingai efektyvaus komforto zoną, tačiau šis modelis nuvažiuos toliau tarp degalų užpildymo stotelių nei 173 AG 2,2 litro dyzelinis ar 163 AG 2,0 litro benzininis. Mazda CX-5 – priekis14 Tai reiškia, kad nėra daug naudos iš perėjimo prie galingesnio dyzelinio variklio. Jis yra tik truputį greitesnis nuo 0 iki 100 km/h, tačiau yra žymiai godesnis už 148 AG 2,2 litro SkyActiv-D. Nepamirškite 2,0 litro SkyActiv-G benzininio variklio. Nors jis tikrai sunaudos daugiau degalų nei dyzeliai, kainos yra mažesnės ir jis yra efektyvesnis nei panašios galios konkurentai tuo metu. Turėsite nuvažiuoti nemažai mylių dyzeliniais varikliais, kad kompensuotumėte kainų skirtumą su degalų užpildymo stotelėmis. Be to, benzininis variklis sklandžiai sukasi netgi palyginti su įspūdingai tyliais dyzeliais. Tikrai kiekvienas, kuris daugiausia važinėja mieste, turėtų tai atidžiai apsvarstyti, nes tokio tipo naudojimas neleidžia SkyActiv-D varikliams pasiekti tokios temperatūros, kad veiktų geriausiai. Vis dėlto benzininis modelis neturi vidutinio diapazono raumenų, kurių tikėtumėtės iš SUV, o tai reiškia, kad turite sunkiai dirbti variklį, kad galėtumėte suspėti su eismo srautu. Tai reiškia, kad degalų ekonomija nukentės.

Kelyje

Mazda stengėsi modeliuoti CX-5 vairavimo dinamiką pagal savo amžinąjį MX-5 roadsterį, ir nors aukštai pakilęs SUV negali tikrai prilygti dviviečiui sportiniam automobiliui vairavimo smagumu, yra daugiau bendros DNR nei manote. Iš tiesų, CX-5 buvo vienas iš įdomiausių pasirinkimų savo klasėje, kai buvo naujas. Vairavimas yra sklandus, tikslus ir pilnas atsiliepimų, o pakaba sugeba sugerti nelygumus, neaukodama kūno riedėjimo posūkiuose. Geriausias šio crossover sugebėjimų testas yra važiuoti vienu nežinomu atgaliniu keliu blogu oru – siūlomas balansas ir elegancija užtikrina, kad CX-5 įkvėps pasitikėjimą vairuojant kaip joks konkurentas. Jei pasirinksite šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę, pasinaudosite elegantišku ir tiksliu perjungimo veiksmu, kuris primena MX-5. Mazda CX-5 – priekis14 Keturių varomųjų ratų versijos suteikia papildomą visų orų traukos saugumą ir yra puikios tempiant priekabas. Tačiau CX-5 yra tinkamas tik lengvam bekelės vairavimui, nes jo visų ratų transmisija remiasi tik traukos kontrolės sistema, kad rastų sukibimą – skirtingai nuo panašaus amžiaus konkurentų, tokių kaip Jeep Renegade, nėra perjungiamos vairuotojo režimų sistemos atšiauriai vietovei.

Į ką atkreipti dėmesį?

Apskritai Mazda yra patikimas pasirinkimas, tačiau per metus buvo nustatytos įvairios problemos, todėl verta atkreipti dėmesį, perkant bet kokį potencialų pirkimą.

Įprastos Mazda CX-5 Mk1 problemos

Bluetooth Mazda Bluetooth nustatymas gali būti šiek tiek kaprizingas, arba atsisakydamas prisijungti prie išmaniojo telefono, arba kartais neleisdamas skambinti, kai jis yra susietas. Variklis Mazda dyzelinis variklis gali kentėti nuo alyvos, sumaišytos su kuru dėl kietųjų dalelių filtro regeneravimo problemų. Tai padidina priežiūros išlaidas. Padangų triukšmas Kai kurie savininkai pastebėjo, kad jų CX-5 generuoja nemalonų kelio triukšmą. Padangos ir kelio paviršius daro didelį skirtumą. Sat-nav Jei perkate automobilį be sat-nav, turėtumėte tiesiog įsigyti SD kortelę ir įstatyti ją į lizdą, kad gautumėte navigaciją. Tačiau po 2015 m. facelift automobiliuose yra savo kortelės.

Primygtinis

Mazda gamina vienus patikimiausių automobilių, tačiau net ir taip CX-5 buvo taikytas penkiems priminimams. 2017 m. gegužę firma sugrąžino automobilius dėl galimybės, kad galiniai dangčio atramos gali netikėtai sugesti, dėl to bagažinės dangtis gali užsidaryti be įspėjimo. Tada, 2018 m. rugsėjį, buvo priminimas dėl trijų galimų problemų: laisvi kuro purkštukų varžtai, programinės įrangos atnaujinimai ECU ir ankstyvas vakuuminio siurblio susidėvėjimas stabdžiams. Galiausiai, 2019 m. liepą, buvo paskelbtas pranešimas apie galimą suodžių kaupimąsi įsiurbimo sistemoje dyzeliniuose modeliuose.

Kiti atsiliepimai

Violeta., 2017-06-02 Jei pinigai nebūtų problema, vairuočiau „Porsche Cayenne S”. Betangi mano dabartinis biudžetas neturėjo vietos 90 tūkst. dolerių SUV, nusprendžiau rinktis „Mazda CX-5 GT” su premium paketu. Tai antrasis mano „CX-5” – turėjau 2013 metų modelį. 2017 metų modelis yra DIDŽIULIS patobulinimas, o jo „Soul Red Crystal” spalva tiesiog šviečia! Naujojo modelio salonas yra daug tylesnis, lyginant su ankstesniu, ir netgi nauju „Honda CRV” ar „Ford Escape”. Stabilumo kontrolė šiek tiek per daug agresyvi, bet galite mėgautis sportišku vairavimu. Jei reikia daugiau vietos, rinkitės „CRV”, bet visais kitais aspektais „Mazda” lenkia konkurentus. Įvertinimai:

  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐

Labai sužavėtas!

Mindaugas,2017 Mazda CX-5 Grand Touring 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Rinkausi tarp 2017 metų „Honda CRV” ir „Mazda CX-5”. Bandžiau abu ir „CX-5” buvo aiškus laimėtojas. Nors „CRV” yra erdvesnis, „CX-5” labiau primena automobilio valdymą. Jei norite sportiškesnės važiavimo patirties, rinkitės „CX-5”. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐

Smagus vairuoti prabangus SUV

Rimantas, 2017-07-26 Išbandžiau keletą automobilių, bet pasirinkau „CX-5” dėl jo malonumo ir prabangos. Po 18 mėnesių „CX-5” radarinis kruizas man žymiai palengvino keliones, o vidurinė sėdynė puikiai tinka slidinėjimo įrangai ir keleiviams. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Beveik 16000 km ir vis dar puikus

Algimantas, 2017-12-11 Po bandymų, norėjau pirkti „Honda CRV Touring”, bet dėl tam tikrų priežasčių pasirinkau „Mazda CX-5” ir nesigailiu. Ji turi geresnį važiavimą, technologijas ir geresnį degalų sąnaudų santykį. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Koks saldus važiavimas – „Mazda” padarė nuostabų darbą

Sigitas, 2017 Mazda CX-5 Grand Touring 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Pakeitėme „Honda 2016 CRV EXL” ir naują 2017 metų „CRV Touring”, kuris negali lygintis su „CX-5” technologijomis. „CX-5” yra tylesnis, geriau valdomas, o Bose garso sistema ir technologijos yra puikios. Vienintelis trūkumas – raudonos spalvos dažai yra jautrūs įbrėžimams. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Didžiulis atnaujinimas nuo 2016 metų modelio – MYLIU SAVO 2017

RL, 2017 Mazda CX-5 Grand Touring 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Tai geriausias automobilis, kurį kada nors pirkau. Interjero atnaujinimai yra labai prabangūs, važiavimas tylus, o „Mazda” gali tikrai VALDYTI kelią. Jei norite tikro vairavimo malonumo, pabandykite „CX-5”. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Mazda CX-5 GT su premium paketu. Geriausias savo klasėje!

Nikita, 2017 Mazda CX-5 Grand Touring 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Rinkausi tarp „Mazda CX-5” ir „Lexus NX 200t”. Nepaisant skirtingų kainų kategorijų, „Mazda” pasiūlė geresnį pasirinkimą. Ji turi aukščiausios kokybės interjero medžiagas ir saugumo technologijas, o jos degalų sąnaudos yra geresnės nei „Lexus”. Labai džiaugiuosi savo pasirinkimu. Įvertinimai:

  • Saugumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Technologijos: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Komfortas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
  • Vertė: ⭐⭐⭐⭐⭐

Beveik puikus

Robertas, 2017 Mazda CX-5 Sport 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Man patinka „CX-5”, bet šaltoje temperatūroje variklis nesušyla tinkamai, kas sukelia saugumo ir komforto problemų. Nors man nepatiko „Mazda” aptarnavimo atsakas, automobilis vis tiek yra puikus. Įvertinimai:

  • Vairavimas: ⭐⭐⭐⭐⭐

Visada pirkdavau naudotus automobilius, nusprendžiau pirkti šį naują

Igor, 2017 Mazda CX-5 Grand Touring 4dr SUV AWD (2.5L 4cyl 6A) Automobilis siūlo didelę vertę už kainą. Man rūpėjo, ar variklis bus pakankamai galingas, bet jis pasirodė puikus kasdieniam naudoj

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *