Mazda pristato naują elektromobilį su benzinu varomu nuotolio didinimo varikliu – tačiau jis ne rotacinis

Mazda pristato naują elektromobilį su benzinu varomu nuotolio didinimo varikliu – tačiau jis ne rotacinis

EZ-60 modelis išsiskiria iš kitų Mazda SUV, nes iš tikrųjų tai nėra tradicinis Mazda automobilis. Šis būsimasis konkurentas Tesla Model Y turi glaudžių ryšių su Deepal S07, kurį gamina Changan – Mazda jungtinės įmonės partneris Kinijoje. Šį mėnesį pasirodžius oficialioms dizaino nuotraukoms, dabar atsirado ir techninės specifikacijos, paskelbtos Kinijos Pramonės ir informacinių technologijų ministerijos.

Kaip ir buvo prognozuota, EZ-60 bus siūlomas su benzininiu varikliu, kuris praplečia ridą – toks pats principas jau taikomas sedano modelyje EZ-6. Nors modelyje MX-30 e-Skyactiv R-EV naudojamas 830 kubinių centimetrų rotacinis variklis, čia pasirinktas didesnio SUV natūraliai įsiurbiamas 1,5 litro benzininis variklis. Jis tiesiogiai neveikia ratų – pagrindinė funkcija yra įkrauti 31,7 kilovatvalandės talpos akumuliatorių, leidžiantį nuvažiuoti iki 160 kilometrų pagal CLTC ciklą. Nors bendra rida nėra oficialiai paskelbta, EZ-6 modelis su tokia sistema gali įveikti iki 1 300 kilometrų, kas gali konkuruoti su kai kuriais ilgų nuotolių europiniais dyzeliniais modeliais.

Techninė informacija ir varikliai

  • Elektros energija tiekiama iš 255 arklio galių galiniame rate sumontuoto elektros variklio.
  • Benzininis variklis veikia kaip generatorius, kurio galia siekia 97 arklio galias.
  • Pagal MIIT dokumentus, EZ-60 sveria 1 992 kilogramus.
  • Taip pat planuojama paprastesnė, tik elektra varoma EZ-60 versija, tačiau jos techninės detalės dar neskelbiamos. Spėjama, kad dėl didesnės baterijos ji bus sunkesnė už mišrią versiją.

Nors dažniausiai apžvelgiami tik modeliai, parduodami Kinijoje, EZ-60 ir EZ-6 aktualūs ir kitose rinkose. Sedanas Europoje jau pervadintas į 6e, o SUV tikimasi pavadinti, pavyzdžiui, CX-6e. Visgi, kaip ir rotacinį variklį turintis MX-30, šio elektromobilio JAV rinkoje tikėtis nereikėtų, ypač atsižvelgiant į didėjančius prekybos apribojimus.

Mazda planai dėl elektromobilių

  • Mazda glaudžiai bendradarbiauja su Kinijos partneriu, kad galėtų greičiau diegti elektromobilius.
  • Gamintojas neatsisako kurti ir savo elektromobilių – 2027 metais planuojama pristatyti naują modelį ant specialios platformos.
  • Iki dešimtmečio pabaigos žadama dar daugiau naujų elektrinių Mazda versijų.
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *