EZ-60 modelis išsiskiria iš kitų Mazda SUV, nes iš tikrųjų tai nėra tradicinis Mazda automobilis. Šis būsimasis konkurentas Tesla Model Y turi glaudžių ryšių su Deepal S07, kurį gamina Changan – Mazda jungtinės įmonės partneris Kinijoje. Šį mėnesį pasirodžius oficialioms dizaino nuotraukoms, dabar atsirado ir techninės specifikacijos, paskelbtos Kinijos Pramonės ir informacinių technologijų ministerijos.
Kaip ir buvo prognozuota, EZ-60 bus siūlomas su benzininiu varikliu, kuris praplečia ridą – toks pats principas jau taikomas sedano modelyje EZ-6. Nors modelyje MX-30 e-Skyactiv R-EV naudojamas 830 kubinių centimetrų rotacinis variklis, čia pasirinktas didesnio SUV natūraliai įsiurbiamas 1,5 litro benzininis variklis. Jis tiesiogiai neveikia ratų – pagrindinė funkcija yra įkrauti 31,7 kilovatvalandės talpos akumuliatorių, leidžiantį nuvažiuoti iki 160 kilometrų pagal CLTC ciklą. Nors bendra rida nėra oficialiai paskelbta, EZ-6 modelis su tokia sistema gali įveikti iki 1 300 kilometrų, kas gali konkuruoti su kai kuriais ilgų nuotolių europiniais dyzeliniais modeliais.
Techninė informacija ir varikliai
- Elektros energija tiekiama iš 255 arklio galių galiniame rate sumontuoto elektros variklio.
- Benzininis variklis veikia kaip generatorius, kurio galia siekia 97 arklio galias.
- Pagal MIIT dokumentus, EZ-60 sveria 1 992 kilogramus.
- Taip pat planuojama paprastesnė, tik elektra varoma EZ-60 versija, tačiau jos techninės detalės dar neskelbiamos. Spėjama, kad dėl didesnės baterijos ji bus sunkesnė už mišrią versiją.
Nors dažniausiai apžvelgiami tik modeliai, parduodami Kinijoje, EZ-60 ir EZ-6 aktualūs ir kitose rinkose. Sedanas Europoje jau pervadintas į 6e, o SUV tikimasi pavadinti, pavyzdžiui, CX-6e. Visgi, kaip ir rotacinį variklį turintis MX-30, šio elektromobilio JAV rinkoje tikėtis nereikėtų, ypač atsižvelgiant į didėjančius prekybos apribojimus.
Mazda planai dėl elektromobilių
- Mazda glaudžiai bendradarbiauja su Kinijos partneriu, kad galėtų greičiau diegti elektromobilius.
- Gamintojas neatsisako kurti ir savo elektromobilių – 2027 metais planuojama pristatyti naują modelį ant specialios platformos.
- Iki dešimtmečio pabaigos žadama dar daugiau naujų elektrinių Mazda versijų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.