MG Cyberster: Gaivus vėjas tarp elektrinių rodsterių

MG Cyberster: Gaivus vėjas tarp elektrinių rodsterių

Pradžia buvo itin perspektyvi: pirmasis serijinis elektromobilis Tesla Roadster debiutavo 2008 metais ir turėjo galimybę tapti ilgos elektrinių kabrioletų istorijos pradžia. Tačiau viskas klostėsi kitaip, dabar visi baterijų segmentai – nuo mažų automobilių iki prabangių limuzinų, mikroautobusų ir pikapų – jau užpildyti, o kabrioletų ir roadsterių populiarumas smuko.

Tačiau Tesla vėluoja su savo Roadster modelio atnaujinimu, elektrinis Mini Cabrio dar laukia savo eilės, o Smart Fortwo jau nutraukė gamybą. Tuo metu MG drąsiai pristato Cyberster. Praėjus trejiems metams po pirmojo prototipo, gamintojas pristato šį modelį serijinei gamybai. Kinijoje šis roadster jau pasirodė prieš kelias savaites, o pas mus jis pasirodys vėlyvą vasarą. Ką galima tikėtis iš šio segmento naujumos?

Mg cyberster: įspūdinga atgimimas

Logiška, kad MG bando atgaivinti roadster segmentą, nes britai, tokie kaip MG B, buvo šios kategorijos pradininkai, o MG TF buvo vienas iš lyderių praeityje. Tačiau šio žingsnio reikšmė dar ypatingesnė, nes marksas dabar priklauso kinų SAIC Motor Corporation, kur atviri automobiliai nėra ypatingai populiarūs.

Cyberster sužavės, nes MG dizaineriai nesiekė klasikinio įvaizdžio, o sukūrė modernų dvivietį modelį, kuris išsiskiria labiau nei kai kurie superautomobiliai. Didžiausia ypatybė – durys, kurios kaip Lamborghini modeliuose atsidaro į viršų. Atgaliniuose žibintuose dominuoja ryškiai raudonos spalvos ir jie suprojektuoti taip, kad atrodo kaip sparčiai švytinčios rodyklės.

Nors priekinė dalis dar kiek labiau pažįstama, gale yra masyvus difuzorius, kuris tarsi siekia „įtraukti“ viską, kas atsiduria už automobilio

Lakas ir oda kabrioleto salone

Automobilio interjeras užpildytas kokybe ir daugybe prabangos elementų. Spalvų pasirinkimas drąsus, tačiau tuo pačiu ir pasitikintis savimi. Britiškų traditionų įtakos čia šiek tiek likę – daug lako ir odos, kaip ir dera žygiams tinkamam britiškam automobiliui, nors MG ryšiai su Anglija nyksta.

Vairuotojas susiduria ne su mechaniniais prietaisais, o su skaitmeniniu triptichu, kuris atsiveria už vairo, gausiai padengto elektroniniais prietaisais. Priekinėje dalyje dominuoja neišvengiamas jutiklinis ekranas, skirtas navigacijai, pramogų sistemai ir klimatui valdyti.

Nors transporto priemonės valdymas, durys ir stogas yra svarbūs, šie elementai įdiegiami kiek paviršutiniškai.

Visa tai užmirštama, kai vos per kelias sekundes, paspaudus mygtuką, sulankstoma tvirtos medžiagos stogo danga ir jūs galite mėgautis vėju tarp plaukų. Šitaip Cyberster patampa tikru senosios kartos roadsteriu. Atviras, tiesioginis, nuoširdus.

Cyberster dviem versijomis

Cyberster siūlomas dviejų variantų: baziniame modelyje yra 340 AG variklis, kuris veikia priekine ašimi ir gali pasiekti 475 Nm sukimo momentą per 19 colių ratlankius. Tai leidžia pasiekti 100 km/h per 5,2 sekundės ir pasiekti maksimalų greitį 195 km/h. Tiems, kurie ieško daugiau, siūlomas dviejų variklių ir visų varančiųjų ratų modelis, kuris konkuruoja su superautomobiliais.

Šis galingesnis modelis turi 510 AG ir 725 Nm, o jis sprintuoja iki 100 km/h per 3,2 sekundės. Nors galutinis greitis nėra žymiai didesnis, apie 200 km/h, Cyberster demonstruoja įspūdingą ištvermę. Ši ištvermė pasiekiama dėl 77 kWh akumuliatoriaus, kuris užtikrina WLTP siekiančią iki 500 km atstumo galimybę.

Įspūdis vairuojant: sustabdyta emocionalumas

Nors sėdėjimas nėra toks žemas kaip prie senųjų MG Roadster ar Mazda MX-5 modelių, akumuliatoriai sukelia didesnį svorį, kuris jaustis vairuojant posūkiuose. Tai reiškia, kad vairuotojui tenka kiek sulėtinti greitį prieš posūkius. Tačiau elektromobilio akumuliatoriai užtikrina akimirksniu grįžtamą galią, kuri leidžia sparčiai akseleruoti iš posūkių.

Galbūt emocijas greičiau žadina Porsche Boxster ar Audi TT, tačiau tarp elektromobilių, Cyberster išsiskiria kaip emocingiausias pasirinkimas iš Kinijos. Be to, neturint tradicinio variklio triukšmo, lieka vėjo gurksniai ir paukščių čiulbėjimas, kurį galima patirti vairuojant.

MG Cyberster Vokietijoje?

MG jau pradėjo pristatymus Kinijoje, bet europiečiai turės palaukti iki vėlyvos vasaros. Šiuo metu žinoma tik apie Anglijos rinkos kainą, kur modelio kainos prasideda nuo 54 995 svarų, tai gali sudaryti apie 65 000 eurų. Net jei kaina pakils iki 70 000 eurų ar daugiau pervežant į kitus rinkas, ištikimi kabrioletų mėgėjai, greičiausiai, liks lojalūs. Tai ypač galioja, kai alternatyvos mažai, nes Maserati Gran Cabriolet yra kitame kainų diapazone, o Tesla Roadster, kaip teigia Elonas Muskas, pasirodys greičiausiai tik metų pabaigoje ir bus tris kartus brangesnis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *