Dabartinė ES sedano karta gaminama jau septynerius metus, o nepaisant atnaujinimų 2021 ir 2024 metais, šis vidutinio dydžio prabangus automobilis jau ima atrodyti pasenęs. Vis dėlto „Lexus” jau beveik pasirengusi pristatyti aštuntos kartos modelį. Kaip ir pirmtakas, oficiali premjera įvyks Kinijoje, kur sedanų segmentas išlieka pelningas.
Premjera suplanuota balandžio 23 dieną, parodoje „Auto Shanghai”. Gamintojo prabangių automobilių padalinys aktyviai dalinasi užuominomis socialiniuose tinkluose – publikuojamos tamsios nuotraukos ir trumpi vaizdo įrašai leidžia pamatyti esminius ES modelio dizaino pokyčius. „Lexus” modelį pristato kaip visiškai naują, kas natūraliai suprantama, atsižvelgiant į ilgą ankstesnės kartos gyvavimo laikotarpį. Pastebima, kad tam tikros stilistinės detalės perimtos iš elektrinio RZ krosoverio, o stogo linija tampa statesnė.
Papildomai galima išskirti „Nike“ simbolį primenančias LED dienos žibintų linijas ir per visą galinę dalį einančią apšvietimo juostą. Trečiasis stabdžių žibintas įrengtas galinio lango apačioje, o tai liudija, kad ES išlieka klasikinės sedano kėbulo formos, o ne penkių durų liftbekas. Nuotraukose taip pat matomi blizgūs juodi kėbulo elementai bei daugiabriauniai ratlankiai.
Gamintojas naująjį ES vadina pasauliniu flagmanu, kas kelia neaiškumų dėl didesnio LS ateities. Techninės charakteristikos kol kas neatskleidžiamos, tačiau akcentuojama „pažangių elektrifikacijos technologijų“ integracija. Tokia formuluotė leidžia tikėtis hibridinės jėgos pavaros ir tikėtino įkraunamo hibrido varianto, apie kurį byloja priekinio sparno srityje matomas įkrovimo lizdo dangtelis.
Rinkodaros komanda žada ir „dar didesnę tradicinio tylumo bei komfortiškos važiavimo kokybės evoliuciją“, todėl galima tikėtis geriau izoliuotos salono erdvės ir minkštesnių pakabos nustatymų. Kadangi Kinijoje vertinama erdvi galinė dalis, tikėtina, kad automobilio kėbulo matmenys, ypač ratų bazė, bus padidinti.
Naujos kartos ES pirmiausia pasirodys Kinijos rinkoje, o kituose regionuose prekyba prasidės kiek vėliau – šių metų pabaigoje ar 2026 metais. Kol kas nėra aišku, ar naujasis modelis netiesiogiai pakeis ir LS, kuris buvo pristatytas dar 2017 metų pradžioje.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.