Nissanas yra pardavęs daugiau nei 2,3 milijono „Qashqai“ modelių, ir yra akivaizdu, kodėl šis modelis toks populiarus. „Qashqai“ malonus vairuoti, siūlo patrauklius variklius, o įrangos lygis yra dosnus, jei nepasirenkate bazinio modelio. Vis dėlto, nepaisant to, kad „Nissan“ dažnai siejamas su patikimumu, antrosios kartos „Qashqai“ nėra labai kokybiškas, kaip parodė ne itin geri „Driver Power“ vartotojų pasitenkinimo tyrimų rezultatai ir ilgas atšaukimo sąrašas. Nepaisant to, daugeliui „Qashqai“ yra mielas ir vertas dėmesio – tik reikia pirkti atsargiai.
Kurį Nissan Qashqai turėčiau rinktis?
- Geriausias „Nissan Qashqai“ modelis mažai važinėjantiems: „Qashqai 1.3 DIG-T Visia 2WD“
- Geriausias „Nissan Qashqai“ modelis siekiantiems mažinti išlaidas: „Qashqai 1.5 dCi Visia 2WD“
- Geriausias „Nissan Qashqai“ modelis tempimui: „Qashqai 1.7 dCi N-Connecta 4WD“
Pirmasis „Nissan Qashqai“ buvo pristatytas 2007 m. ir buvo parduodamas šešerius metus, kol jį pakeitė antrosios kartos modelis. Originalus modelis buvo ryžtingas „Nissano“ žingsnis, nes tai buvo pirmasis kada nors sukurtas krosoveris, o daugelis abejojo, ar keisti įprastą šeimyninį automobilį į SUV stiliaus modelį buvo protinga idėja.
Tačiau šis sprendimas pasiteisino tinkamu laiku; per pirmuosius metus Europoje buvo parduota beveik 100 000 „Qashqai“ automobilių, o automobilis laimėjo vieną apdovanojimą po kito. Antrosios kartos automobiliui taip pat skyrėme nemažai dėmesio, įskaitant geriausio krosoverio apdovanojimą 2014 m., o vėliau ir 2015 m.
Antrosios kartos „Qashqai“ pasirodė JK salonuose 2014 m. sausį. Pradžioje buvo galima rinktis iš 1.5 arba 1.6 dCi dyzelinių variklių, taip pat iš 1.2 DIG-T benzininio variklio. Komplektacijos lygiai buvo „Visia“, „Acenta“, „Acenta Premium“ ir „Tekna“, bet 2014 m. spalį „n-tec“ komplektacija pakeitė „Acenta Premium“.
1.6 dCi variklis buvo siūlomas su pasirinktiniu automatinės pavarų dėžės ir keturių varomųjų ratų variantais (nors abiejų variantų vienu metu gauti negalėjote), ir nuo 2014 m. spalio 1.2 DIG-T buvo galimas su CVT automatinės pavarų dėžės variantu. Žemiau „Tekna“ lygio, 2014 m. rugsėjo mėnesį buvo pristatytas aukštos komplektacijos „SV1“ specialusis leidimas su „keyless go“, tamsintais stiklais ir „Safety Shield“ („Nissano“ aukštųjų technologijų vairuotojo pagalbos įrenginiais). Šie įrenginiai taip pat buvo įdiegti „Black Edition“, kuris buvo išleistas 2016 m. liepą ir taip pat turėjo 19 colių ratlankius, LED žibintus ir parkavimo asistentą.
Dažniausi Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) gedimai
Nors „Nissan“ turi gerą reputaciją dėl kokybiškos gamybos ir patikimumo, kaip ir su visais automobiliais, visada gali kilti tam tikrų problemų. „Qashqai“ modelis turi keletą problemų, į kurias reikėtų atkreipti dėmesį prieš perkant; kai kurios iš jų yra rimtesnės, bet dauguma buvo išspręstos per atšaukimus, kurie jau galėjo būti atlikti. Prieš perkant patikrinkite šį sąrašą ir įsitikinkite, kad visi atšaukimai buvo įvykdyti, susisiekdami su vietiniu „Nissan“ atstovu.
Dažniausiai pasitaikančios „Nissan Qashqai“ problemos:
Jutiklių gedimai
Parkavimo jutikliai gali užsipildyti vandeniu, dėl ko pradeda signalizuoti netinkamu metu arba nepradeda, kai reikia.
Apdailos pažeidimai
Kai galinės sėdynės atlenkiamos, saugos diržai įstringa, dėl to gali būti pažeista sėdynės medžiaga.
Oro kondicionavimo problemos
Nemažai savininkų susidūrė su oro kondicionavimo gedimais.
Pramogų sistema
DAB radijas kartais veikia netinkamai. Radijo stočių įrašymas į atmintį gali kelti sunkumų, o radijas gali išsijungti judant.
Interjeras
Prietaisų skydelis atrodo tvarkingai, tačiau kabinos kokybė kinta.
Atšaukimai
Nepaisant „Nissan“ reputacijos kruopščiai inžinieriai, „Qashqai Mk2“ per gamybos laikotarpį buvo keletas atšaukimų:
- Pirmasis atšaukimas 2014 m. gruodį paveikė automobilius, pagamintus tais pačiais metais nuo liepos iki spalio su gamykliniu priekabos kabliu, kuris galėjo atsikabinti.
- Kitas atšaukimas įvyko 2016 m. liepą ir paveikė automobilius, pagamintus nuo 2015 m. balandžio iki 2016 m. gegužės, taip pat keletą kitų „Nissan“ modelių. Šių automobilių išmetamųjų dujų sistemoje esantis galinis deguonies jutiklis galėjo sugesti be įspėjimo ant skydelio. Klaidingi automobiliai buvo perkoduoti.
- 2017 m. buvo atšaukimas dėl galinio dešiniojo rato arkos apsaugos, kuri galėjo deformuotis ir pažeisti stabdžių žarną.
- 2018 m. buvo paskelbtas atšaukimas dėl klaidingai nurodyto bendrojo masės svorio ant VIN etiketės.
- 2019 m. radiatoriaus ventiliatoriaus valdymo modulio kondensatoriaus gedimas lėmė dar vieną atšaukimą.
- Kitas 2019 m. atšaukimas buvo dėl neteisingų priekinės ašies leistinų svorių nurodymų ant VIN etiketės.
- 2020 m. pastebėta, kad „Nissan“ modelių serijoje gali būti galinės durų vaikų užraktų jungikliai su „galimai sumažėjusia fiksavimo jėga“.
- Paskutinis atšaukimas buvo paskelbtas 2021 m., susijęs su klaidomis automobilio atitikties sertifikate.
Kokie yra alternatyvūs Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) pasirinkimai?
Kompaktiški visureigiai ir krosoveriai yra vieni populiariausių transporto priemonių Europoje, todėl naudotų automobilių rinkoje netrūksta puikių pasiūlymų.
Kalbant apie kainą ir kokybę, „Kia Sportage“ yra sunkiai pralenkiamas pasirinkimas; septynerių metų garantija taip pat suteikia ramybę. „Renault Kadjar“ yra glaudžiai susijęs su „Qashqai“, tačiau užėmė trečią vietą naujausiame „Driver Power“ tyrime ir siūlomas už konkurencingą kainą. „Skoda Yeti“ taip pat nuolat puikiai pasirodo „Driver Power“ reitinguose.
Kiti konkurentai apima „Toyota RAV4“ ir „Honda CR-V“, kurie yra patikimi ir gerai pagaminti. Vairavimo malonumui, prieinamumui ir kainai „Ford Kuga“ sunku prilygti, tačiau verta apžiūrėti ir „Mazda CX-5“ dėl jos stiliaus, kainos ir aštrių vairavimo savybių.
2017 metais atnaujintą „Qashqai“ lyginome su naujesniais konkurentais – „SEAT Ateca“ ir „Peugeot 3008“. „Peugeot“ pasirodė patogesnis, o „SEAT“ – malonesnis vairuoti, net ir po atnaujinimo kritikavome jo informacijos ir pramogų sistemą bei praktiškumą. Skaitykite pilną testą…
„Nissan Qashqai“ prieš „Jeep Renegade“ ir „Mazda CX-5“
„Jeep Renegade“ atvyko į ankštą rinką 2015 metais, kurioje jau buvo „Qashqai“ iki atnaujinimo. Šiame teste „Nissan“ liko antras, nusileidęs „Mazda CX-5“, kuri pasižymėjo erdve, našumu ir mažomis eksploatacijos sąnaudomis. Skaitykite pilną testą…
„Nissan Qashqai“ prieš „Renault Kadjar“
Nėra paslaptis, kad antrosios kartos „Nissan Qashqai“ ir „Renault Kadjar“ yra iš esmės tas pats automobilis, skiriantis tik išvaizda. Abu automobiliai buvo sukonstruoti turėti skirtingus bruožus, ir 2015 metais „Renault“ laimėjo dėl didesnio bagažinės tūrio ir prabangesnio įvaizdžio.
Ką savininkai galvoja apie Nissan Qashqai?
Antrosios kartos „Nissan Qashqai“ paprastai užima vidutines vietas mūsų „Driver Power“ savininkų pasitenkinimo apklausose. Verta prisiminti, kad ši pozicija nėra vien tik patikimumo įvertinimas – šioje srityje „Qashqai“ įvertinimas buvo vidutiniškas.
Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) Patikimumas
„Qashqai“ laimėjo daugybę apdovanojimų, tačiau savininkai pradžioje jo nevertino taip aukštai; 2016 m. „Driver Power“ apklausoje jis buvo 131-as, o 2015 m. – 48-as. Sėdynių komfortas ir praktiškumas buvo šio modelio stiprybės (atitinkamai užėmė 50-ąją ir 52-ąją vietas), taip pat ir važiavimo kokybė (59-a vieta). Tačiau 150-oji vieta dėl patikimumo ir kokybės kelia susirūpinimą.
„Qashqai“ pasirodymas pagerėjo mūsų 2018 m. „Driver Power“ apklausoje, kur jis užėmė 22-ąją vietą iš 75 automobilių. Su geromis įvertinimais už išorės stilių ir kokybę, taip pat užtenkamais įvertinimais už informacijos ir pramogų sistemas, praktiškumą ir eksploatacijos išlaidas, „Qashqai“ savininkai atrodė patenkinti.
Tačiau 2019 m. „Nissan“ nukrito į 49-ąją vietą iš 100 automobilių – savininkai gyrė degalų ekonomiją, vidaus erdvę ir vaikų draugiškumą, tačiau 23,4 procentai savininkų pranešė apie problemas su savo automobiliais.
Akivaizdus klientų nepasitenkinimo didėjimas buvo pastebimas mūsų 2020 m. apklausoje, kai „Qashqai“ užėmė 56-ąją vietą iš 75 automobilių sąraše. Tai galėjo būti dėl naujų konkurentų rinkoje, o ne dėl esminių „Qashqai“ problemų. Iš tiesų, „Nissan“ gerai pasirodė, užimdama 11-ąją vietą iš 30 gamintojų geriausių prekių ženklų apklausoje.
Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) Praktiškumas
Kai „Qashqai“ pasirodė 2014 m., jis buvo vienas iš praktiškesnių krosoverių savo klasėje. Nuo tada naujesni konkurentai pralenkė Sanderlando gamybos automobilį erdvės požiūriu, todėl šiuo atžvilgiu „Qashqai“ dabar yra tik vidutiniškas, palyginti su modernesniais varžovais. Vis dėlto, matomumas yra geras, o reguliuojamas bagažo skyriaus grindys yra lanksčios.
Septynvietė versija „Nissan Qashqai +2“ buvo prieinama tik su pirmosios kartos modeliu – klientų atsiliepimai rodo, kad ši versija nebuvo populiari. Todėl, jei jums reikia septynių sėdimų vietų, turėsite rinktis didesnį „Nissan X-Trail“.
Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) Matmenys, kabina ir bagažo erdvė
„Nissan Qashqai“ ilgis yra 4394 mm, o plotis su durų veidrodėliais – 2070 mm. Tai šiek tiek mažiau nei „Kia Sportage“ ir panašu į „SEAT Ateca“. Taip pat šis automobilis žemesnis nei abu minėti automobiliai.
Palyginti su tipišku šeimos hečbeku, pvz., „Ford Focus“, „Qashqai“ nesiūlo daug daugiau erdvės. Pagrindinis skirtumas yra papildomas aukštis, kuris yra svarbi krosoverių patrauklumo dalis. „Focus“ aukštis yra 1469 mm, tuo tarpu „Qashqai“ – 1595 mm nuo žemės, tai palengvina įlipimą ir suteikia aukštesnę vairavimo poziciją.
Apskritai, gale yra pakankamai vietos kojoms, o pavarų perjungimo tunelis netrukdo vidurinės sėdynės keleivio kojų erdvei. Tris suaugusieji gali patogiai įveikti trumpas keliones.
Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) Įranga, technologijos ir saugumas
„Qashqai“ visada buvo gerai įrengtas atsižvelgiant į jo kainą, tačiau verta ieškoti po 2017 m. atnaujinto modelio. Nuo šio laiko įvesti nauji komplektacijų lygiai suteikė gerą standartinę įrangą ir naudingus atnaujinimus.
Standartinė „Visia“ automobilių įranga apima „Bluetooth“, skaitmeninį radiją ir oro kondicionierių, o „Acenta Premium“ prideda automatinį apšvietimą ir šviesas, klimato kontrolę, aplinkos vidaus apšvietimą ir 17 colių ratlankius, kartu su „TomTom“ navigacija, „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“.
„Qashqai“ ypač gerai įrengtas, kai perkate aukštesnės komplektacijos modelius. „N-Connecta“ įtraukia 18 colių lydinio ratlankius, tamsintus galinius stiklus ir įvairias vairuotojo pagalbos bei saugos sistemas, įskaitant aklųjų dėmių įspėjimą, išmanųjį greičio palaikymą ir 360 laipsnių parkavimo kamerą.
Perėjimas prie „N-Tec“ komplektacijos lygio suteikia juodus išorės elementus, panoraminį stiklinį stogą ir pritaikomus LED žibintus. „Tekna“ modeliai turi 19 colių lydinio ratlankius, dalinę odinę apdailą ir aukštos kokybės aštuonių garsiakalbių „Bose“ stereo sistemą su žemadažniu garsiakalbiu. „Tekna+“ modeliai siūlo sportiškesnį kėbulo komplektą, „Nappa“ odos vidaus apdailą ir išplėstą priekinių sėdynių elektrinį reguliavimą, kartu su unikaliais 19 colių lydinio ratlankiais kaip nemokama opcija.
Nissan Qashqai (Mk2, 2014-2020) Saugumas
Saugumo ekspertai iš „Euro NCAP“ 2014 m. „Qashqai“ automobiliui skyrė penkias žvaigždutes, automobilis gerai įvertintas suaugusiųjų ir vaikų keleivių kategorijose.
„Nissan“ įrengė „Qashqai“ automobiliui „Safety Shield“ technologijas, kurios apima tokias protingas funkcijas kaip priekinio susidūrimo išvengimas (autonominis stabdymas), juostos pakeitimo įspėjimas, mieguistumo nustatymas, aklųjų dėmių įspėjimas ir eismo ženklų atpažinimas. Taip pat yra kameros, padedančios parkuotis ir aptikti judančius objektus už automobilio, kai jūs atbulinėjate – „Qashqai“ netgi gali pasistatyti pats.
2017 m., „Nissan“ pridėjo galinio kryžminio eismo įspėjimą, kuris įspėja jus, jei atbuluodami iš vietos už jūsų yra eismas. Autonominio stabdymo sistema taip pat buvo atnaujinta, įtraukiant pėsčiųjų aptikimą.
Kaip vairuojasi Nissan Qashqai?
Pirmasis „Nissan Qashqai“ buvo stebėtinai smagus vairuoti, tačiau antrosios kartos modelis buvo šiek tiek rimtesnis. Triukšmo ir vibracijos lygis salone ženkliai pagerėjo, mažiau jaučiamas kelio ir variklio triukšmas, ypač važiuojant greitkeliu.
Nissan Qashqai Varikliai
Pradinis „Nissan Qashqai“ buvo pristatytas su dviem dyzeliniais varikliais: 1,5 ir 1,6 dCi, bei vienu 1,2 litro benzininiu varikliu, pažymėtu DIG-T. Benzinas buvo siūlomas tik su mechanine pavarų dėže iki 2014 m. pabaigos, kai buvo pridėta CVT variantas. Dyzelinas buvo galimas su mechanine arba automatinė pavarų dėže, taip pat su keturių varomųjų ratų sistema.
Po atnaujinimo automobiliai gavo porą 1,3 litro DIG-T keturių cilindrų variklių; DIG-T 140 turi 138 AG, o DIG-T 160 – 158 AG. Pirmasis yra sujungtas su šešių pavarų mechanine dėže ir pasiekia 0-100 km/h per 10,5 sekundės; galingesnis modelis šį greitį sumažina iki 8,9 sekundžių, arba iki 9,9 sekundžių, jei įmontuota septynių pavarų DCT dėžė.
Likusioje gamoje yra du dyzeliniai varikliai; 1,5 litro dCi 115 turi 113 AG, o 1,7 litro dCi 150 – 148 AG. Greitis nėra įspūdingas: 1,5 litro variklis pasiekia 100 km/h per 12,3 sekundės su mechanine pavarų dėže, arba per 13 sekundžių su automatu, o 1,7 litro modelis – per 9,5 sekundės, nepriklausomai nuo vairuojamų ratų skaičiaus. Keturių varomųjų ratų Xtronic CVT modelis yra lėtesnis – 100 km/h pasiekia per 11,2 sekundės.
Juntamas pojutis su Nissan Qashqai
„Qashqai“ jaučiasi pakankamai suderintas vingiuotame B klasės kelyje; elektra valdomas vairas yra tiesioginis ir stebėtinai sunkus jausmas, o sukibimas su kelio danga yra geras. „Nissan Active Trace Control“ funkcija stabdo atskirus ratus, kad padėtų išlaikyti pasirinktą posūkio trajektoriją, tačiau atrodo, lyg automobilis niekada visiškai nesusitvarkytų po posūkio įvedimo. „SEAT Ateca“ yra aštresnis posūkiuose, o „Peugeot 3008“ ir „Mazda CX-5“ jaučiasi tiesioginesnės ir vikresnės.
2017 metais buvo peržiūrėta pakaba ir vairo mechanizmas, siekiant pagerinti stabilumą ir šiek tiek labiau sutvarkyti važiavimą, taip pat buvo patobulinta „Active Ride Control“ sistema. Pakeitimai buvo nedideli; triukšmo lygis dar labiau sumažėjo, dėl ko automobilis tapo gerbiamai rafinuotas, o nauja „Active Return Control“ technologija padarė vairo pojūtį šiek tiek natūralesnį.
„Qashqai“ taip pat yra aprūpintas „Nissan Active Engine Brake“ funkcija, kuri mažina trūkčiojimą transmisijoje, kai sumažinate dujų pedalą. Be to, „Body Motion Control“ technologija nuolat stabdo, kad išlygintų kėbulo judesį per nelygumus. Tai veikia gerai, ypač žemu greičiu, nors mažiau suderinta, jei automobilis patenka į keletą mažų nelygumų.