Peugeot 308 pagrindiniai gedimai – dažniausios problemos

Peugeot 308 pagrindiniai gedimai – dažniausios problemos

Peugeot 308 yra labai populiari Lietuvoje. Tačiau, kaip ir kitų automobilių, jis susiduria su problemomis. Laiko grandinės gedimai, purkštukų defektai ir DPF filtro užsikimšimas yra dažni.

Siekiant užtikrinti Peugeot 308 patikimumą, svarbu suprasti šių gedimų priežastis. Ir imtis atitinkamų prevencinių priemonių.

Peugeot 308 pagrindiniai gedimai

Peugeot 308 yra populiarus ir patikimas automobilis. Tačiau, kaip ir kiekvienas transporto priemonė, gali susidurti su įvairiais gedimais. Šiame skyriuje apžvelgsime dažniausius Peugeot 308 problemas, jų priežastis ir sprendimo būdus.

Laiko grandinės problemos

Viena iš dažnų Peugeot 308 problemų – laiko grandinės problemos. Jos paprastai pasireiškia ties 150 000 km rida. Šis gedimas gali sukelti rimtų variklio sutrikimų.

Svarbu stebėti variklio būklę ir laiku atlikti techninę priežiūrą.

Purkštukų gedimai

Purkštukų gedimai yra įprastas reiškinys dyzeliniuose varikliuose. Ypač naudojant „Common Rail” įpurškimo sistemas. Šie gedimai gali sukelti blogesnį variklio darbą.

Padidėjusį degalų suvartojimą ir netgi variklio užgesinimą. Laiku atlikta purkštukų keitimo procedūra gali išspręsti šią problemą.

DPF filtro problemos

Dar viena dažna Peugeot 308 problema yra DPF (Diesel Particulate Filter) filtro užsikimšimas. Tai gali įvykti dėl netinkamos filtro regeneracijos. Svarbu atidžiai stebėti DPF filtro būklę.

Užtikrinti tinkamą jo priežiūrą.

Apibendrinant, Peugeot 308 modelis, nors ir pasižymi aukšta kokybe, gali susidurti su laiko grandinės, purkštukų ir DPF filtro gedimais. Šių problemų sprendimas reikalauja kvalifikuotos pagalbos ir laiku atliekamos techninės priežiūros.

HDi variklio ypatumai ir charakteristikos

Peugeot 308 modelis turi HDi turbodyzelinius variklius. Jie yra 4 cilindrų su „Common Rail” įpurškimo sistema. Gaminami 8 ir 16 vožtuvų versijomis, jie suteikia 74 AG iki 128 AG galios.

HDi varikliai atitinka Euro 6 emisijų standartus. Naudoja DPF, EGR ir DEF technologijas. Šios sistemos sumažina dujų patekimą į aplinką, padedama ekologiškai veikti.

Šie Peugeot 308 dyzeliniai varikliai yra efektyvūs ir ekonomiški. HDi variklio specifikacijos leidžia pasiekti gerus vairavimo rezultatus. Jie yra draugiški aplinkai.

Turbokompresoriaus gedimų požymiai

Peugeot 308 dyzelinių variklių veikimui svarbus yra turbokompresoriaus komponentas. Deja, šis svarbus mechanizmas gali sukelti rimtų problemų. Pagrindiniai požymiai yra galios sumažėjimas, juodų dūmų atsiradimas ir neįprastas variklio garsas.

Galios sumažėjimas

Vienas dažnus požymis yra mažesnė variklio galia. Tai atsitinka, kai turbina nebetinkamai sukasi. Tada negeba sukurti reikiamo slėgio.

Dėl to variklis negauna tinkamo oro kiekio. Tad negali išvystyti įprasto galingumo.

Juodų dūmų atsiradimas

Kitas požymis – juodų dūmų atsiradimas. Tai įvyksta, kai į degimo kamerą patenka per daug degalų. Tada turbina nepajėgia juos tinkamai sumaišyti su oru.

Dėl to susidaro netobulas degimas. Išmetamosiose dujose atsiranda juoda dūmų kamuolys.

Neįprastas variklio garsas

Taip pat turbinos problemos gali pasireikšti neįprastu variklio darbo garsu. Sugedus arba susidėvėjus turbokompresoriui, variklio darbas tampa garsesnis. Tai vienas iš pirmųjų požymių, kad su turbina kažkas yra ne taip.

Aptikus šiuos simptomus, greitai kreipkitės į specializuotą Peugeot 308 serviso centrą. Būtų nustatyta ir pašalinta gedimo priežastis. Nepaisant turbokompresoriaus svarbos, jo remontas ar keitimas nėra labai sudėtingas. Gali padėti grąžinti gerą automobilio būklę.

EGR vožtuvo problemos ir sprendimai

Peugeot 308 dažnai susiduria su EGR vožtuvo užsikimšimu. Tai gali prarasti variklio jėgą ir įjungti variklio gedimo įspėjamąją lempą. Norint išspręsti šią problemą, reikia išvalyti arba pakeisti EGR vožtuvą.

Kai kurie vairuotojai pasirinko radikalesnį sprendimą – EGR sistemos ištrynimą. Tai gali trumpalaikėje pradžioje padidinti galios ir sumažinti degalų sąnaudas. Tačiau ilgainiui gali būti problemų su teršalų bandymais ir aplinkosaugos reikalavimais.

Peugeot 308 EGR vožtuvo sistema svarbi ekologijai ir variklio darbui. Atsakingai prižiūrint išmetamųjų dujų recirkuliaciją, galima išvengti brangių gedimų. Tai užtikrina optimalų automobilio eksploatavimą.

Peugeot 308 dyzelinių variklių priežiūra

Peugeot 308 su dyzeliniu varikliu yra mėgstamas Lietuvoje. Tačiau, kad būtų patikimas, reikia laikytis techninės priežiūros. Tad automobilis bus geriau veikiantis ir Peugeot 308 eksploatacinės išlaidos sumažės.

Reguliari techninė priežiūra

Peugeot 308 dyzelinių variklių patikimumas priklauso nuo reguliarios priežiūros. Svarbu atsiimti gamintojo nurodymus ir atlikti svarbius automobilių priežiūros darbus. Tai gali būti filtrų keitimas ir purkštukų priežiūra.

Alyvos keitimo intervalai

  • Reguliariai keiskite variklio alyvą ir filtrą pagal gamintojo rekomendacijas.
  • Naudokite tik gamintojo rekomenduojamus aukštos kokybės alyvus.
  • Laikykitės rekomenduojamų alyvos keitimo intervalų.

Peugeot 308 priežiūra

Reguliari techninė priežiūra ir alyvos keitimas yra būtini. Tai užtikrina ilgalaikį automobilio patikimumą ir mažina eksploatavimo išlaidas.

Adblue sistemos sutrikimai

Peugeot 308 Adblue sistema padeda mažinti išmetamųjų dujų taršą. Tačiau kartais ji gali susidaryti problemų. Jutiklių gedimai ir skysčio nutekėjimas gali pažeisti automobilio elektroniką.

Vairuotojai dažnai susiduria su Adblue sistemos problemomis. Variklio gedimo lemputės įsijungimas ir įvairūs Adblue DTC kodai yra simptomai. Šie ženklai rodo, kad Peugeot 308 Adblue sistemos ar DEF sistemos gedimas gali būti rimtas.

  • Adblue sistemos jutiklių gedimai
  • Adblue skysčio nutekėjimas, galintis pažeisti elektroniką
  • Variklio gedimo lemputės įsijungimas dėl Adblue sistemos sutrikimų
  • Įvairūs Adblue DTC kodai, nurodantys problemas

Norint išvengti problemų su Peugeot 308 Adblue sistemos, reikia reguliariai tikrinti ją. Profesionalus Peugeot diagnostikos atlikimas gali padėti nustatyti ir pašalinti problemas. Tai užtikrina, kad automobilis veiks sklandžiai.

Transmisijos ir pavarų dėžės gedimai

Peugeot 308 modelis gali susidurti su įvairiais transmisijos ir pavarų dėžės problemais. Šie problemai gali būti priežastis pavarų perjungimo sunkumams, vibracijoms ir neįprastiesioms garsams. Dažnai šių problemų priežastis yra nepakankama priežiūra ir laiku nepriimti mažesnių remonto darbų.

Vienas iš dažniausių problemų yra sunkumai perjungti pavaras. Gali būti ir kitokių simptomų, kaip variklio apsisukimų svyravimai arba vėluojantis akseleravimas. Taip pat gali klostytis neįprasti garsai, kaip ūžesys ar švilpimas.

Šių problemų galima išvengti, jei reguliariai prižiūrime automobilį. Laiku keitimo transmisijos skystį svarbu. Peugeot 308 modelio problemos dažnai susijusios su sankabos, pavarų slydimo ir guolių gedimais.

Peugeot 308 pavarų dėžės problemos

Peugeot 308 savininkai, jei pastebi transmisijos ar pavarų dėžės problemus, kreipkitės į profesionalų. „Capkauskas” pasiūlysių 6 mėnesių kokybės garantiją transmisijos remontui. Kvalifikuoti meistrai padės greitai ir kokybiškai išspręsti problemus.

Peugeot 308 elektronikos problemos

Peugeot 308 yra žinomas dėl patogaus važiavimo ir ekonomiškumo. Tačiau jie gali susidurti su elektronikos sutrikimais. Šie sutrikimai, kaip jutiklių gedimai ir borto kompiuterio problemos, poveikia automobilio veikimui ir komfortui.

Jutiklių gedimai

Peugeot 308 gali susidurti su jutiklių gedimais. Šie gedimai susiję su temperatūra, slėgiu, greičiu ir kitais parametrais. Vairuotojas gali matyti netinkamą informaciją prietaisų skydelyje.

Borto kompiuterio sutrikimai

Borto kompiuterio sutrikimai yra kitas problemų šaltinis. Šis kompiuteris valdo daug automobilio funkcijų, kaip variklio valdymą ir diagnostiką. Gedimas gali sukelti diskomfortą arba riboti eksploatavimą.

Norint nustatyti ir pašalinti Peugeot 308 elektronikos gedimus, reikalinga diagnostika. Specialistai, turintys patirties, gali greitai rasti problemą ir pasiūlyti sprendimus.

Važiuoklės elementų nusidėvėjimas

Peugeot 308 savininkai dažnai susiduria su važiuoklės problemomis. Amortizatorių susidėvėjimas yra vienas iš dažniausių iššūkių. Jis negali būti gerai, jei amortizatoriai dėvisi per dažnai.

Vidutinis amortizatorių gyvenimo laikas yra 100,000-150,000 kilometrų. Priekiniai amortizatoriai dėvisi greičiau, nes jie būna apkrošti daugiau.

Stebėk spyruokles ir stabilizatoriaus traukes Peugeot 308 važiuoklėje. Jų gedimas gali sukelti neįprastus garsus ir vibracijas. Taip pat gali būti laisvas vairavimo judėjimas.

Laikykite automobilio techninę būklę tinkamą. Tai išvengs netikėtų išlaidų remontui. Taip pat užtikrinsite saugų ir patogų važiavimą.

Reguliari Peugeot 308 važiuoklės priežiūra padės ją ilgiau naudoti. Naudojant gamintojo rekomenduojamas detales, kaip 04947, 100 598 0101, 12934, 05386, GK3666, 200032, ratai bus tinkamai sulygiuoti. Pakabos ir stabdžių sistemos komponentai nebūtų pažeisti, kas padės ilgiau išlaikyti važiuoklės dalių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *