Renault SUV su nuožulnia galine dalimi atrodo taip pat gerai, o „Rafale” nėra išimtis. Kaip hibridinis automobilis, prancūzai šiam modeliui sujungė trijų cilindrų vidaus degimo variklį su 52 kW elektros varikliu. Sportišką pojūtį suteikia H&R žemėjimo spyruoklės, užtikrinančios važiavimo malonumą.
Automobilio žemesnis svorio centras (priekyje 20 mm / gale 30 mm) užtikrina tikslesnį vairavimą ir sumažina kėbulo judesius greitai važiuojant posūkiuose arba staiga pakeitus apkrovą. Važiavimo komfortas išlieka tinkamas ilgesnėms kelionėms, o pakrovimo pajėgumas išsaugo gamyklinį lygį. Optiškai šis sprendimas puikiai dera prie kampuoto galinio SUV dizaino.
Su papildomai prieinamomis TRAK+ ratų tarpo plėtimo plokštėmis, pagamintomis iš itin tvirto aliuminio, galima preciziškai suderinti tiek originalius, tiek papildomus ratlankius su purvasaugių kraštinėmis.
Visos H&R dalys turi būtinas dalių patikras ir gaminamos Vokietijoje!
Daugiau informacijos H&R socialiniuose tinkluose:
H&R komponentai Renault Rafale E – Tech Full Hybrid 200, tipas RHN, 1.2l 3 cilindrų HEV, 2WD,
- Tik su daugialinkiu užpakaliniu tiltu, gaminamas nuo 2022 metų
Produkto Nr.: 28560-2
- Žemėjimas: priekyje apie 20 mm / gale apie 30 mm
- Kaina (rekomenduojama mažmeninė): 463,00 EUR su 19 % PVM (2025 m. 04 mėn. duomenys)
Trak+ ratų tarpo plėtimo plokštės,
- Sidabro arba juodos anodavimo
- Plėtra: nuo 22 mm (vienai ašiai)
- Kaina (rekomenduojama mažmeninė): nuo 122,00 EUR su 19 % PVM (2025 m. 04 mėn. duomenys)

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.