AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių naujienos

Škoda Elroq: Šis elektrinis visureigis gali tapti bestseleriu

Mantas Petrauskas Paskelbė Mantas Petrauskas
2025 23 rugpjūčio
Kategorija Automobilių naujienos
0 0
0
Škoda Elroq

Visai gali būti, kad naujasis Škoda Elroq taps populiariu modeliu. Šis kompaktiškas elektrinis SUV iš Škoda, kaip visada, pasižymi praktišku dydžiu ir įspūdinga technologija už patrauklią kainą. Pateikiame pirmuosius įspūdžius, techninius ypatumus ir kainas.

Škoda elroq: išmatavimai ir bagažinė

Nepaisant to, kad Elroq kėbulo ilgis yra net 16 centimetrų trumpesnis nei Enyaq, jis siūlo daug vietos salone. Ratų bazė išlieka ta pati – 2,76 metro. Gamintojo teigimu, bagažinė talpina 470–1580 litrų bagažo, kai galinės sėdynės yra sulenktos. Be to, Elroq bagažinės dugne yra mažesnių skyrių daiktams laikyti, kad jie nedulkėtų aplinkui.

Galinėje sėdynėje suaugusieji turi pakankamai vietos kojoms ir galvai. Vienintelis trūkumas yra žemai esanti sėdynė, dėl kurios keliai šiek tiek kyla į viršų.

Vairuojant Elroq jausmas yra geras ir malonus. Sėdynės komfortas puikus. Kruopščiai parinktos medžiagos, ypač gražus tekstilinis prietaisų skydelio apdangalas (galima rinktis ir dirbtinę odą) suteikia malonumo tiek vizualiai, tiek lytėjimu.

Vaizdinės detalės

Norint pasirinkti važiavimo režimą, centrinėje konsolėje patogiai yra svirtis. Šalia yra du puodelių laikikliai, skyreliai ir dvi ventiliuojamos telefonų nišos, iš kurių viena skirta indukciniam įkrovimui. Priešingai, pirštinių dėklo ir durų rankena atrodo mažiau kokybiška, nes pagamintos iš pigaus kieto plastiko.

Po dideliu 13 colių įstrižainės lietimui jautriu ekranu yra daugelio padėčių mygtukai, skirti asistentams, važiavimo profiliams, stovėjimo pagalbai, avariniam mirksėjimui, taip pat priekinio ir galinio stiklo šildymui.

Salono temperatūra nustatoma apatinėje lietimui jautraus meniu dalyje. Tačiau garsumo reguliavimas kaip ir VW Golf, turi nepatogų „slankiklį“, kuris ir nėra labai patogus naudojimui. Laimei, garsumą galima reguliuoti ir ant vairo, kuris veikia kur kas geriau.

Naujasis apšvietimas, geresnė aerodinamika

Siekiant optimizuoti Škoda Elroq energetinį efektyvumą, dizaineriai daug dėmesio skyrė automobilio aerodinamikai. Rezultatas – puikus 0,26 aerodinaminis koeficientas. Prie to prisidėjo lygesnis priekio dizainas, pašalinus Enyaq radiatoriaus grotelių kampus. Elroq priekinė dalis nustato tendencijas būsimiems modeliams. Ji turi siaurą LED dienos šviesos juostą per visą priekio gaubtą. Po jos šonuose yra pagrindiniai žibintai su Matrix technologija, kurie turėtų būti ryškesni ir tikslesni nei ankstesni modeliai.

Šonuose ir gale Škoda Elroq atrodo kaip sumažinta Enyaq versija. Automobilyje naudojami tradiciniai lankūs durų rankenėlės, o ne dažnai naujuose elektromobiliose matomi įtraukiami atidarytuvai. Vizualiai išsiskiria pilki plastikiniai skydai palei ratlankius ir durų apačią.

Elektrinis SUV su trimis akumuliatorių versijomis

Škoda Elroq naudoja tokią pačią variklio technologiją kaip ir Škoda Enyaq. Elroq siūlomos akumuliatorių versijos yra su 55 ir 82 kWh talpa, o variklio galia nuo 125 iki 210 kW. Ateityje bus pridėta vidutinė 63 kWh talpos akumuliatoriaus parinktis. Išbandytas modelis buvo top versija su dideliu akumuliatoriumi. Dėl jo 210 kW greitis viešajame eisme nėra išnaudojamas. Testuotojas pasitenkino subtiliu greičio įspėjimu, kuris kitose transporto priemonėse, ypač iš Kinijos, dažnai būna erzinantis.

Elroq elektrinė trauka jaučiasi iš esmės tikrai gerai. Tai taip pat galima pasakyti apie jo važiuoklės reguliavimą. Ši darnaus reguliavimo važiuoklė suteikia patogaus važiavimo pojūtį, o nors nėra galimybės pasirinkti skirtingus važiuoklės režimus, ji vis tiek yra labai rekomenduojama.

Nuotolis ir įkrovimo pajėgumas

Tačiau vairuotojas gali pasirinkti rekuperacijos jėgą naudojant menteles ant vairo. Yra pasirinkti trys rekuperacijos lygiai ir vienas glide lygis. Jei norite, galite leisti rekuperacijos stiprumą valdyti automatinei technologijai – taip pat veiksminga paslauga. Mažas apsisukimo spindulys, tik 9,3 metro, taip pat yra labai džiuginantis. Didelio galingumo stotyje greitojo įkrovimo pajėgumas yra iki 175 kW. Tai yra daugiau nei pakankama šioje transporto priemonių klasėje. Viešame AC stotelėje arba namų sieninėje mitybos stotelėje jis įkraunamas tik iki 11 kW.

82 kWh akumuliatoriaus nuotolis siekia iki 580 kilometrų, o bazinio su 55 kWh baterija modelio iki 375 kilometrų.

Ankstesnis įrašas

Lucid Gravity: Elektrinis SUV be kompromisų

Kitas įrašas

Audi A6 2025: Sportinis universalas vadovams

Mantas Petrauskas

Mantas Petrauskas

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

RWB Porsche 911: Kodėl apie jį tiek kalbama ir kainuoja daugiau nei namas?

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Niekas taip nemoka kurti „kelių laivų“ kaip „Cadillac“: penki geriausi modeliai

2025 24 lapkričio
Automobilių apžvalga

Koks paštovežis turėtų pakeisti dabartinį, jei pašto tarnyba būtų privatizuota?

2025 23 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Nissan 240SX Prerunner“ – kvailiausia ir geriausia idėja, kokią tik esu matęs

2025 23 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025