Šiuo metu Suzuki kompaktiškų SUV klasėje siūlo modelį S-Cross, kuris turi opcioną keturių ratų pavarai ir yra hibridinis benzininis automobilis. Šiame tekste apžvelgsime testavimo rezultatus, techninius duomenis ir kainą.
- Suzuki S-Cross pateikiamas kaip švelnus ir pilnas hibridas
- 4,30 metro ilgio: tiksliai tarp Vitara ir Across
- Kaina: nuo 24 990 eurų
S-Cross vidus: truputį senamadiškas
S-Cross išvaizda: detalės
Stiklinis stogas turi trūkumų
Testas su Suzuki S-Cross kaip su švelniu hibridu
Švelnus hibridas su geru važiavimo našumu
Suzuki S-Cross taip pat pateikiamas kaip pilnas hibridas
Kaina: Suzuki S-Cross kainuoja 24 990 eurų
Suzuki S-Cross: techniniai duomenys, kaina
Suzuki laikoma ne tik mažųjų automobilių, bet ir SUV marke. Japonijos gamintojai savo modelių asortimente turi ne tik populiarų Vitara, bet ir prabangiausią Across (identiška Toyota RAV4). Po SX4 S-Cross kompaktinėje SUV klasėje pasirodė S-Cross. Jis gali būti patrauklus kaip šeimos automobilis tiems, kuriems Vitara per mažas, o Across per brangus.
Galiausiai, S-Cross su 4,30 metro ilgiu nėra parkavimo baismonas ir tik per du centimetrus ilgesnis nei Golf, dėl ko jį galima laikyti tinkamu daugeliui vairavimui kasdien. Naujasis modelis, lyginant su ankstesniu, stipriai atrodo ir žymiai solidesnis.
Automobilio priekis pasižymi dideliu radiatoriaus grotelėmis, o galinė dalis turi aukštai įrengtas šviesos juostas, suteikiančias masyvesnį įspūdį. Apskritai, ši versija atrodo daug labiau kaip SUV nei ankstesnė.
S-cross vidus: truputį senamadiškas
Viduje dominuoja Suzuki būdingas paprastumas su analoginiais ir šiek tiek atgyvenusiais prietaisais, tikru automatinių pavarų svirtimi, kuri puikiai prieštarauja dabar populiariems mini valdikliams. Klientai gali pasidžiaugti ergonomiškai išdėstytomis klimato kontrolės mygtukais ir geru matomumu. Nors tai gali atrodyti pasenę, kai kurie klientai tai vertina kaip priešingybę pernelyg technologizuotiems kitiems modeliams.
Vis dėlto, įdomu, ar nebuvo galima sugalvoti kito sprendimo borto kompiuterio valdymui, kuris atliekamas per mygtuką ant kombinacijos prietaiso, kaip devyniasdešimtaisiais. Devynių colių ekranas, esantis per vidurį, su Apple CarPlay ir Android Auto bei integruota navigacija, yra puikus šiuolaikiškumas.
S-cross išvaizda: detalės
Stoglangis pilnoje „Comfort+” įrangoje, nors ir didelis, sumažina galvos aukštį gale. Už papildomą 3050 eurų tai gali būti verta, jei norite daugiau šviesos, bet aukštesniems nei 1,75 metro keleiviams gali būti nepatogu.
Standartinė „Comfort” versija turi klimato kontrolę, kruizo kontrolę, šildomas sėdynes, parkavimo sensorius priekyje ir gale, LED žibintus, ir „Keyless Start” sistemą, taigi, ši įranga labiausiai tinka daugeliui.
Krovinių tūris yra didelis – 430 litrų pagal gamintojo duomenis, o dėl geros formos pasinaudoti yra paprasta. Jame yra reguliuojamas dvigubas dugno lygių sprendimas.
Iki 2024 metų pabaigos Suzuki pasiūlė sumenkintą versiją – „Edition”, kurios kaina prasideda nuo 24 990 eurų ir kurią sudaro klimato sistema, ekranas, aliuminio ratlankiai, raktų nenaudojimo sistema, lietaus ir šviesos jutikliai, taip pat įvairios pagalbinės sistemos.
Suv pirkimo žinynas: ką reikia žinoti
SUV dar niekada nebuvo taip populiarūs. Ką reikia atsižvelgti perkant? Koks dydis yra tinkamas? Ar tikrai reikia keturių ratų pavaros? ADAC surinko viską, ką reikia žinoti šia tema.
Testavimas su suzuki s-cross kaip švelniu hibridu
Atsižvelgiant į variklį, S-Cross montuoja 95 kW/129 AG stiprų 1,4 litrų benzininį variklį iš ankstesnio modelio, kuris, naudojant 48 voltų švelnios hibrido technologiją, turėtų būti taupesnis. Integruotas startinis generatorius padeda benzininį variklį, kai greitėjama ir pradedama važiuoti su iki 10 kW. Važiuojant pastebėti šios funkcijos kaip tradiciniame švelnios hibrido automobilyje neišeina, nes elektronine gale nėra judėti. Jėgos perdavimas vyksta per mechaninę šešių pavarų dėžę.
Švelnus hibridas su geru važiavimo našumu
Per pirmuosius testavimus su automatine transmisija kombinacija pasirodė gana energinga ir pravasi, tačiau išsukus variklis tampa triukšmingas. Apie dešimt sekundžių iki 100 km/h greitėjančiu modeliu šis modelis nėra sportinis automobilis: greitai įveikiant posūkius kėbulas labiau siūbuoja nei, pavyzdžiui, Ford Kuga ar VW Tiguan.
Kai pasirinktas tinkamas važiavimo tempas, galima pasiekti šešių litrų bendrą sunaudojimą per šimtą kilometrų, tad naudoti dyzelinį variantą nesvarbu – Suzuki jo ir nesiūlo.
Suzuki s-cross taip pat pilnas hibridas
Kompanija taip pat siūlo antrąją variklio versiją – 85 kW/115 AG pilną hibridą, kuris yra bendradarbiavimo su Toyota rezultatas, tačiau su Suzuki sukurtu automatiniu šešių pakopų mechanizmu. Starinis generatorius eliminuoja poreikį ilgesnėms pavarų perjungimo operacijoms. Ši sistema mažesniame Suzuki Vitara modelyje sumažina sunaudojimą iki 5,1-5,8 litro pagal WLTP ciklą. Pilno hibrido kaina – nuo 34 440 eurų, o su keturių ratų pavara – 39 340 eurų.
Kalbant apie pagalbinės sistemos, Suzuki gerokai padidino pasiūlymą: yra 360 laipsnių kamera, adaptyvus tempažadėdėlis su stop-and-go funkcija. Kitos sistemos yra kelio juostos įspėjimo sistema, vairuotojo nuovargio stebėjimas, kelio ženklų atpažinimas, mirštančio kampo kontrolė, išvažiavimo kontrolė ir kalno užkandimo pagalba.
Kaina: suzuki s-cross kainuoja 24 990 eurų
2022 m. pasirodantis naujasis S-Cross modelis pradžioje kainavo daugiau nei ankstesni modeliai ir prasidėjo nuo daugiau kaip 30 000 eurų. Tačiau iki 2025 m. vasario jo kaina pradėta siūlyti nuo 24 990 eurų už švelniosios hibrido bazinį modelį. Pagrindiniai konkurentai yra tokie modeliai kaip Nissan Qashqai, Mazda CX-30, Honda HR-V ir Seat Ateca.
Suzuki s-cross: techniniai duomenys, kaina
- Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid Edition (nuo 12/2024)
- Suzuki S-Cross 1.5 Dualjet Hybrid Comfort AGS (nuo 10/2024)
Variklio rūšis: benzinas (šveln. hibr.) ir pilnas hibridas
Cilindro tūris: 1 373 ccm ir 1 462 ccm
Maksimali galia (sistemos): 95 kW ir 85 kW
Maksimali galia (PS): 129 PS ir 116 PS
Max sukimo momentas (sistemos): 235 Nm ir n/a
Max galia pasiektą apsukomis: 5 500 aps./min ir 6 000 aps./min
Transmisija: priekinio rato pavara
0-100 km/h: 9,5 s ir n/a
Didžiausias greitis: 195 km/h ir 175 km/h
CO2 kombinuotas: 121 g/km ir 116 g/km (WLTP)
Sunaudojimas kombinuotas: 5,4 l/100 km ir 5,1 l/100 km (WLTP)
Bagažinės talpa: 430 l
Bagažinės talpa su nulenktomis sėdynėmis: 1 230 l
Svoris: 1 280 kg ir 1 365 kg
Krovinys: 405 kg ir 375 kg
Priekabos svoris neapkrautas: 600 kg ir 400 kg
Priekabos svoris apkrautas 12%: 1 500 kg ir 1 200 kg
Garantinis laikotarpis: 3 metai arba 100 000 km
Ilgis x plotis x aukštis: 4 300 mm x 1 785 mm x 1 580 mm
Pagrindinė kaina: 24 990 eurų ir 34 440 eurų
ADAC automobilių kataloge galite rasti visų Suzuki S-Cross versijų techninius duomenis ir kainas.
Čia rasite dar daugiau naujų modelių apžvalgų, važiavimo patirčių ir automobilių testų.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.