Taip pat žinomas kaip antifrizas, variklio aušinimo skystis yra skystis, naudojamas perteklinei šilumai pernešti ir pašalinti iš degimo. Nors variklių aušinimo skysčiai būna įvairių tipų, dauguma parduodamų aušinimo skysčių yra pagaminti iš 50 % propilenglikolio arba etileno ir 50 % vandens. Naudokite savo automobilio vadovą, kad sužinotumėte tinkamą variklio aušinimo skystį jūsų transporto priemonei. Variklio aušinimo skysčio praplovimas apima aušinimo skysčio, jau esančio sistemoje, pašalinimą ir cheminių medžiagų (tokių kaip rūdys, dumblas ir nešvarumai) pašalinimą. Po to sistema užpildoma nauju aušinimo skysčiu, atkuriant aušinimo sistemos efektyvumą, nes aušinimo medžiagos gali efektyviau sumažinti variklio temperatūrą.
Aušinimo skysčio praplovimo pranašumai
- Aušinimo skysčio nuplovimai pašalina nuosėdas, rūdis ir kitas nuosėdas iš aušinimo skysčio sistemoskurios kaupiasi laikui bėgant. Šias nuosėdas būtina pašalinti, nes jos gali perkaisti variklį ir sugadinti variklį ir (arba) visą aušinimo sistemą.
- Šiuolaikiniuose aušinimo skysčiuose taip pat yra priedų, kurie padeda sutepti vandens siurblį ir prailgina jo tarnavimo laiką. Variklio praplovimas užtikrina, kad antifrizo tepimo medžiaga yra geros būklės.
- Variklį nuo rūdžių apsaugantys priedai genda senstant aušinimo skysčiui. Dėl to variklyje ir vandens siurblyje kaupiasi rūdys ir teršalai, dėl kurių pablogėja energija. Antifrizo praplovimas apsaugo nuo šių problemų.
- Aušinimo skysčio nuplovimas taip pat leidžia techninės priežiūros personalui patikrinti kitas dalis ir sistemas. Tai apima visas aušinimo sistemas, tokias kaip radiatoriai, termostatai, diržai ir aušinimo skysčio žarnos. Šie patikrinimai padeda nustatyti tokias problemas kaip nuotėkis ir kitos problemos.
- Senstantis aušinimo skystis gali tapti rūgštus, o tai gali sukelti problemų. Rūgštingas aušinimo skystis gali sugadinti ir sugadinti gumines žarnas, vandens siurblio guolius ir net metalinius variklio bloko komponentus.
Kodėl turėtumėte suplanuoti variklio aušinimo skysčio plovimą
Nors mūsų techninės priežiūros dirbtuvės technikai patars, ar jums reikia nuplauti variklį, turėtumėte pasiekti savo transporto priemonės būseną, funkciją ir veikimą, kad nustatytumėte, ar jūsų automobiliui reikia nuplauti aušinimo skystį. Jūs geriausiai pažįstate savo transporto priemonę ir geriau žinote, kai kas nors negerai. Norėdami sužinoti, kada planuoti variklio aušinimo skystį, atkreipkite dėmesį į šiuos ženklus:
- Senstantis automobilis – Jei ilgą laiką niekada neplovėte aušinimo skysčio arba nevairavote savo automobilio penkerius metus be aušinimo skysčio, pats laikas tai padaryti.
- Perkaitimas – Variklio perkaitimas rodo, kad aušinimo skystis ir (arba) aušinimo sistema veikia neefektyviai. Norint atkurti šilumos balansą, reikia nuplauti aušinimo skystį.
- Variklio patikros lemputės, susijusios su temperatūra – Jei jūsų automobilio vidinis termometras, šilumos indikatorius ir variklio patikrinimo lemputės užsidega dažnai, tai gali reikšti, kad variklis patyrė problemų. Aušinimo skysčio nuplovimas sumažins slėgį.