Trečios kartos Toyota RAV4 išlaikė kompaktišką, santykinai sportišką charakterį, tačiau, skirtingai nei jo pirmtakai, šis modelis nebuvo siūlomas su trijų durų kėbulu.
Teigiamai vertinama, kad jis tapo daug praktiškesnis nei ankstesnės versijos, su daug vietos suaugusiems gale ir dideliu, gerai suformuotu bagažinės skyriumi. Vienintelė problema yra ta, kad prie šios bagažinės galima prieiti per šoninį durelį, kuris daro neįmanoma pakrauti ar iškrauti bagažą, jei kitas automobilis stovi arti užpakalyje.
Apžvalga
Trečios kartos Toyota RAV4 įgijo puikų dyzelinį variklį ir yra malonu vairuoti, tačiau jis nėra toks sofistikuotas kaip konkurentai.
- Erdvus salonas
- Gera patikimumo istorija
- Gerai aprūpintas
- Taupus dyzelinis variklis
- Aštrus valdymas
- Kietas važiavimas
- Gana triukšmingas
- Kietos plastikinės vidaus dalys
- Neergonomiškas šoninis bagažinės durelės
RAV4 buvo prieinamas su dviem varikliais: 2,0 litro benzininiu ir populiaresniu 2,2 litro D-4D dyzeliniu. Iš pradžių dyzelinis variklis turėjo 134 AG, tačiau po 2009 m. buvo atnaujintas iki 147 AG ir turėjo mažesnes emisijas. Taip pat buvo siūloma 177 AG versija.
Kaip ir jo pirmtakai, trečios kartos RAV4 yra gana smagus vairuoti SUV. Tačiau važiavimas yra gana kietas per prastai asfaltuotus kelius, ir RAV4 yra triukšmingesnis nei konkurentai, tokie kaip Honda CR-V ir Nissan X-Trail.
Nuosavybės išlaidos
Kokį naudotą Toyota RAV4 4×4 gausiu už savo biudžetą?
RAV4 vertė išlieka gana stabiliai dėl Toyota patikimumo reputacijos ir dabartinės didelės SUV ir 4×4 paklausos. Net seniausi šios kartos RAV4, kurie dabar yra dešimt metų seni, vis dar gali kainuoti iki 3 500 € geros būklės.
Už pigiausias 147 AG dyzelinio variklio versijas reikės išleisti 4 700–5 800 €, o nors benzininis modelis būtų šiek tiek pigesnis, jie nėra daug pigesni dėl didelės paklausos ir santykinio retumo.
Vėlyvo modelio 2012 m. automobilis su aukšta specifikacija (kuris gali apimti automatinę pavarų dėžę ir odines sėdynes) gali vis dar kainuoti iki 17 400 €.
Eksploatacinės išlaidos
Kiek kainuoja eksploatuoti Toyota RAV4 4×4?
Norint gauti geriausias galimas eksploatacijos išlaidas, verta rinktis po 2009 m. D-CAT versiją su 2,2 litro D-4D dyzeliniu varikliu. Nors jis turi papildomus 13 AG, jis iš tikrųjų yra ekonomiškesnis ir turi mažesnes CO2 emisijas.
CO2 emisijos – 154 g/km gali neatrodyti labai įspūdingos šiuolaikiniame kontekste, tačiau tai vis tiek yra patobulinimas, palyginti su ankstesne to paties variklio versija (173 g/km), ir jis turėtų pasiekti savo oficialų 5,9 l/100 km realiame vairavime.
2,0 litro benzininis modelis, palyginus, vidutiniškai sunaudoja 8,8 l/100 km ir išmeta 202 g/km, nors tie, kurie kasmet nuvažiuoja mažai kilometrų ir daugiausia vykdo miesto keliones, neturėtų jo atmesti.
Mūsų rekomendacijos
Kurį naudotą Toyota RAV4 4×4 turėčiau pirkti?
Geriausia rinktis aukštos specifikacijos XT5 modelį, kuris turi viską – nuo klimato kontrolės ir automatiškai tamsėjančio galinio vaizdo veidrodžio iki lietaus jutiklių ir šildomų priekinių sėdynių.
Buvo dviejų varomųjų ratų versija RAV4, tačiau ji nebuvo tokia populiari, todėl dauguma, kuriuos rasite, turės keturis varomus ratus. Tai yra geras dalykas, nes tai daro RAV4 pajėgesniu esant blogoms oro sąlygoms, ir nors tai labai „minkštas visureigis“, jis gali įveikti lengvą bekelę.
Visi modeliai turėjo 17 colių lengvojo lydinio ratlankius kaip standartą, tačiau buvo galima pasirinkti 18 colių ratus.
Mūsų mėgstamiausias naudotas Toyota RAV4: 2.2 D-CAT D-4D XT5
Alternatyvos
Kokias alternatyvas turėčiau apsvarstyti, jei galvoju apie naudotą Toyota RAV4 4×4?
Trečios kartos RAV4 pasirodė kaip tik tada, kai SUV rinka pradėjo tikrai įkaisti, todėl nėra trūkumo konkurentų.
Honda išleido savo trečios kartos CR-V vos po metų, ir nors už lygiavertį CR-V reikės mokėti šiek tiek daugiau, tai yra didesnis ir labiau sofistikuotas automobilis.
Nissan X-Trail taip pat buvo pakeistas didesniu ir sofistikuotesniu modeliu tuo metu, kuris yra labai aštrus RAV4 konkurentas – malonus vairuoti, erdvus ir taupus.
Land Rover’s Freelander tuo metu pradėjo savo antros kartos modelį, ir tai yra automobilis, kuris panaikino daugelį patikimumo problemų, kurios buvo ankstesnėje kartoje. Tai (galbūt) stilingesnis ir labiau „premium“ automobilis nei RAV4, tačiau brangesnis pirkti.
Galiausiai, taip pat yra Subaru Forester, kuris šioje kartoje vis dar buvo labiau aukštas universalas nei pilnas SUV. Jis yra erdvus, patogus, labai patikimas ir stebėtinai pajėgus bekelėje.
Santrauka
Trečios kartos Toyota RAV4 išlaiko daugumą savo pirmtakų sportiškumo ir universalumo, tačiau siūlo didesnį praktiškumą ir erdvesnį interjerą. Nors jis nėra toks rafinuotas kaip kai kurie jo konkurentai, jo puiki patikimumo reputacija, stiprus dyzelinis variklis ir aštrus valdymas daro jį puikiu pasirinkimu tiems, kurie ieško patikimo ir smagaus vairuoti SUV.
Toyota RAV4 2006 – 2012 žmonių atsiliepimai
Puikus, bet turėjo savo problemų
Aurimas, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (3.5L 6cyl 5A)
Mano žmona turi šį automobilį nuo tada, kai susitikome. Tai jos kasdienis automobilis, taip pat mūsų kelionių automobilis. Apskritai, jis vairuojasi labai gerai. Variklis yra galingas, daug galingesnis nei mano 2003 metų „Nissan Altima“ (su tokiu pačiu dydžiu V6). Automobilis užtikrintai valdomas, o stabdžiai yra stiprūs. Keliuose naudojimo metu 4WD sistemos sniege ir keliuose veikė gerai. Viduje kokybė yra vidutinė, su keliais smulkiais trūkumais. Tačiau pavarų dėžės patikimumas tiesiog nebuvo ten. Kai būnu šalia automobilio, jis garsiai barška paleidžiant variklį. 4×4 lemputės atsitiktinai įsijungia, rodydamos problemą, bet nieko nerandama. Neseniai VVT modulis sprogo, sukeldamas didelę variklio žalą. Atsargiai!
120K mylių ir vis dar „murkia kaip kačiukas“
Aušra, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (2.4L 4cyl 4A)
Esu trečia „06 4cyl 4WD“ bazinio modelio RAV savininkė, kuri turėjo 110K mylių, kai nusipirkau iš privataus pardavėjo. Ankstesni savininkai ją gerai prižiūrėjo, didžiausia problema buvo galinio lango valytuvo variklio pakeitimas. Nuo tada, kai aš ją turiu, prižiūrėjau ją gerai ir ji murkia kaip kačiukas ir bėga kaip lenktynių žirgas. Skaičiau daug neigiamų atsiliepimų, bet nei aš, nei ankstesni savininkai (remiantis automobilių ataskaitomis ir „Toyota“ aptarnavimo įrašais) nesusidūrėme su tuo. Labai džiaugiuosi, kad mano Japonijoje pagamintas RAV4 tęsia patikimą veikimą, ir laukiu daugelio metų su ja. Viskas priklauso nuo asmeninės priežiūros ir priežiūros, kurią jai suteikiate.
Naujas dizainas ne visada geresnis
Nerijus, 2006 Toyota RAV4 4dr SUV 4WD (3.5L 6cyl 5A)
Pirkau 2006 metų RAV4 prieš 6 mėnesius. Rinkdamasis maniau, kad dėl naujo dizaino tai buvo geriausias variantas už pinigus. Klydau. Iš pradžių mums jis labai patiko, kol kvapas tapo labai blogas ir pastebėjome vandenį salone. Dėl naujo dizaino žinau, kad oro angos dizaino klaida (tai mums patvirtino „Toyota“), leidžia lietaus vandeniui patekti į priekinio keleivio pusės grindis. Daug kartų vežėme į vietinį servisą, ir kiekvieną kartą jie pataisė, bet taisymas niekada neveikia. Bandysime dar kartą pataisyti šią savaitę. Noriu pasidalinti savo patirtimi, kad kiti atkreiptų dėmesį į pelėsį, kvapą ir balas ant kilimo.
Toyota kompaktiškas SUV
Petras, 2006 Toyota RAV4 Sport 4dr SUV 4WD (2.4L 4cyl 4A)
Patikrinkite, ar visi atšaukimai buvo atlikti ir ar jis nenaudoja per daug alyvos, nes jei jis naudoja daugiau nei kvartą per 1500 mylių, „Toyota“ tai sutvarkys, jei automobilis turi mažiau nei 150 tūkst. mylių. Kitas dalykas – jei girdite bet kokį ratų triukšmą, tai gali reikėti ratų guolių, todėl norėsite, kad servisas tai sutvarkytų, nes tai gali būti brangu.
Įvertinimai:
- Saugumas: ⭐⭐⭐⭐
- Technologijos: ⭐⭐⭐⭐
- Vairavimas: ⭐⭐⭐
- Interjeras: ⭐⭐⭐⭐
- Komfortas: ⭐⭐⭐⭐
- Patikimumas: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Vertė: ⭐⭐⭐⭐
Pinigų praraja
Lina, 2006 Toyota RAV4 Limited 4dr SUV (3.5L 6cyl 5A)
Nesužinojau, kol nepirkau automobilio, kad 2006 metais buvo blogų uždegimo ritės. Ritės nuolat dega. Remontas yra labai brangus, o servisai nepadeda. Net susisiekiau su „Toyota“ ir jie sakė, kad tai mano problema, o ne jų.
Įvertinimai:
- Saugumas: ⭐⭐⭐
- Technologijos: ⭐
- Vairavimas: ⭐
- Interjeras: ⭐⭐⭐⭐⭐
- Komfortas: ⭐⭐⭐⭐