Sunku patikėti, bet kai kurie modeliai vis dar gaminami ne vienerius metus. „Nissan“ dar 2010 m. pristatė Y62 kartos „Patrol“ (tą patį modelį kai kur galima rasti ir kaip „Armada“), tačiau ši visais ratais varoma, didesnių gabaritų visureigė ir 2025-aisiais lieka gamyboje. Nors Šiaurės Amerikoje jau debiutavo naujos kartos Y63 modelis, Australijoje dar bent metus bus siūloma ankstesnė versija. Prieš pradedant naują etapą, paskutiniam gamybos sezonui šis automobilis sulaukia atnaujinimo.
Pirmiausia verta paminėti, kas šiame „Patrol“ modelyje nepasikeitė. Australijoje ir toliau montuojamas atmosferinis 5,6 litro V8 variklis, išvystantis 294 kW (400 AG) galią ir 560 Nm sukimo momentą. Kai kuriems skaitytojams gali būti žinoma, kad Artimųjų Rytų regionui ši karta buvo gaminama ir su sportiniu Nismo paketu, kur galia pasiekė 315 kW (428 AG). 2025 m. Australijos rinkai skirtas modelis komplektuojamas su įprasta septynių laipsnių automatine pavarų dėže (su galimybe perjungti pavaras rankiniu būdu) ir visų varančiųjų ratų sistema.
Nors šiame modelyje nėra turbokompresoriaus, reikia pažymėti, kad „Patrol/Armada“ su atmosferiniu varikliu ir 2025-aisiais tebėra siūlomas ne vien rinkoje. Kaip jau minėta, Artimuosiuose Rytuose naujausios kartos modelyje galima užsisakyti bazinį 3,8 litro V6 variklį be priverstinio oro įsiurbimo. Šis šešių cilindrų agregatas generuoja 232 kW (316 AG) galią ir 386 Nm sukimo momentą, tačiau pagal techninius rodiklius jis nusileidžia ankstesniam V8 bei dviejų turbinų 3,5 litro V6, kuriuo komplektuojama nauja versija.
Prieš models pasitraukiant iš gamybos Australijoje, šis jau tradicinis visureigis atnaujinamas šiuolaikinėmis technologijomis: čia sumontuota 31,2 centimetro (12,3 colio) įstrižainės informacinė sistema su integruota navigacija bei belaidžiu „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ palaikymu. Pagrindinis prietaisų skydelis turi septynių colių (17,8 cm) skaitmeninį ekraną su specialiu rodmenų režimu bekelės sąlygoms, taip pat įrengtas belaidis telefono kroviklis.
Australijoje naujos kartos „Patrol“ tikėtina pasirodys tik vidury kitų metų, tuomet Y62 gyvavimo laikas sieks 16 metų. Žvelgiant į „Nissan“ istoriją, toks laikotarpis nėra išskirtinis – Y61 karta buvo siūloma nuo 1997-ųjų iki 2023-ųjų, tad penktoji „Patrol“ karta rinkoje išbuvo net 26 metus.
- Nuotrauka: Nissan
- Šaltinis: Nissan

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.