Kas parašyta laiške? Atrodo gana daug, nes 2022 m. Vauxhall Grandland kartu su savo visureigių arklidės pašalina X iš savo pavadinimo. Tai rodo, kad Vauxhall „Vizor” stiliaus apdorojimas su „Wing” LED važiavimo žibintais ir lygiu juodu skydeliu paslėpti ADAS jutiklius. Gaila, kad nebuvo šiek tiek daugiau pinigų naujiems priekiniams sparnams ir naujam variklio dangčiui. Juodas plastikas pabrėžia senų šviesos blokų formą, todėl Vizor atrodo labiau kaip Dame Edna Everage akiniai. Tačiau jie yra efektyvus akinių rinkinys su prisitaikančiais LED priekiniais žibintais ir netgi naktiniu matymu. Apskritai tai gana efektyvus pertvarkymas, ypač Ultimate modeliai su gražiais 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir naujai spalvotomis ratų arkomis bei apatine kėbulo dalimi. Viduje rasite atnaujintą prietaisų skydelį su atnaujinta informacijos ir pramogų sistema ir skaitmeniniais instrumentais, apie kuriuos pakalbėsime vėliau.
Ar yra kokių nors pakeitimų po variklio dangčiu?
Kalbant apie važiuoklę ir jėgos agregatą, viskas buvo palikta ramybėje, o vienintelis pokytis yra asortimento supaprastinimas. Tai reiškia, kad gamos apačioje yra 1,2 litro trijų katilų benzinas, o 1,5 l keturių cilindrų dyzelinui reikia šiek tiek gilesnių kišenių. Abu vienetai su turbokompresoriumi turi 128 AG, tik su dyzeliniu ir benzininiu automatiniu arba mechaniniu. Jei norite kažko su šiek tiek aštresniu, jums reikės įkraunamo hibrido. Šiuo metu tai tik 222 AG priekiniais ratais varoma versija su galingesne keturiais ratais varoma versija. Tada visi labai Peugeot 3008, nenuostabu, nes abu automobiliai yra glaudžiai susiję.
Išsiskyręs gimus?
Labiau kaip tolimi pusbroliai. Nors pagal vidaus matmenis jie panašūs, 3008 išlieka ryškus pasirinkimas, o Grandland – protingas, konservatyvus. Interjero kokybė nėra bloga ir mes sveikiname „Vauxhall” už tai, kad išlaikė fizinius šildytuvo valdiklius, o ne pakeitė juos jautriais lietimui jautriais, kaip yra „Volkswagen Tiguan”. Informacijos ir pramogų sistema buvo pakelta lygiagrečiai su prietaisų skydeliu, su dviem 7,0 colių ekranais su pradinio dizaino dizaino apdaila arba 10 colių informaciniu ir pramoginiu ekranu bei 12 colių vairuotojo ekranu vidutinio lygio ir aukštesnėje dalyje. Išrinkome pastarąją sistemą, kuri turi jutiklinį ekraną, kuris vis dar šiek tiek nepatenka į reagavimą ir turi meniu sistemą, prie kurios reikia priprasti. Didesnis prietaisų skydelis yra sėkmingesnis su daugybe turinio parinkčių, įskaitant aiškius palydovinės navigacijos ekranus ir aiškią grafiką. Erdvė nėra bloga, su vienais iš didesnių batų klasėje (jei vengiate PHEV) ir pakankamai vietos gale. „Kia Sportages” ir „Hyundai Tucsons” yra dar didesni, bet ir brangesni.
Ar tai džiugina kelyje?
Džiaugsmas yra stiprus žodis, tačiau tiek benzinas, tiek hibridas, kurį mes mėginome, buvo visiškai kompetentingi. Papildomi tūriniai ir 18 colių hibrido ratai suteikia jam šiek tiek minkštesnį kraštą nei važiuojant benzinu 19 s. Netvarkingi paviršiai nėra išlyginti taip gerai, kaip geriausi klasėje, tačiau „Grandland” vis tiek eina maloniu keliu tarp važiavimo ir valdymo. Tai tikrai patogus greitkelio kreiseris, padedantis atleisti šiek tiek kūno virtimo posūkiuose. Lengvas, bet greitas vairavimas suteikia pakankamai sukibimo ir pakankamai tikslumo, kad būtų pasiekta tinkama pažanga, tačiau jis niekada nesijaučia ypač judrus ar nori. Kitaip tariant, jis puikiai tinka protingoms šeimyninėms pareigoms, nes nenorėsite jo mėtyti užmiesčio keliu vėmimą sukeliančiu tempu.
O varikliai?
1,2 benzininio variklio našumas yra pakankamai didelis, o 0-60 mylių per valandą greitis užtrunka 10,3 sekundės, jei pasirinksite mūsų bandomojo automobilio aštuonių greičių automatinį pavarą, 0,1 sekundės greičiau nei šešių greičių mechaninė pavara. Automatinis mechanizmas yra pakankamai nekenksmingas, kai naudojamas švelniai, jei šiek tiek dvejojate, ar nusileisti, nebent brūkštelėsite į sportinį režimą. Hibridinis 225 įrengtas Grandlands suporuoja 178 AG turbokompresorinį, 1,6 litro, keturių cilindrų benzininį variklį su 108 AG elektriniu varikliu. Kartu jie išvysto 222 AG, kad 0-60 mylių per valandą įsibėgėtų per 8,9 sekundės. Tai naudingas patobulinimas, palyginti su benzinu, kurį tikrai įvertinsite, kai atsiranda galimybė aplenkti. Nepaisant to, yra daug konkurentų, turinčių galingesnes jėgaines. Elektrinis režimas veikia važiuojant iki 84 mylių per valandą greičiu, o naudojant atidžiau, atliekant oficialius bandymus pasiekiamas 39 mylių atstumas, nors norint priartėti prie šio skaičiaus, reikėtų vengti greitai tekančių kelių. Tik 108 AG, kad perjungtumėte 1807 kg, užtrunka šiek tiek laiko, kol įsibėgėsite greitkelyje, neįjungdami variklio. Nepaisant to, yra pakankamai pastangų, kad didžiąją laiko dalį neatsiliktumėte nuo eismo.
Vauxhall Grandland: nuosprendis
Nors dėl stiliaus patobulinimų ir atnaujinto interjero „Grandland” atrodo šiek tiek šiuolaikiškiau, jie tikrai nepadaro jo rekomenduojamesni nei jo pirmtakas. Kainos sumažėjimas padeda, tačiau vis tiek yra geresnių variantų. Vertintume šiek tiek daugiau naudos iš benzininių modelių, ką šis variklis gali spręsti pagal jo pritaikymą „Peugeot 2008” ir „Citroen C4”, abu yra su naudingesniais 153 AG. Tie, kurie laukia didesnio „Grandland” našumo, turėtų praleisti hibridą ir laukti dviejų „e-motor” keturių ratų pavaros versijos. Ar tai gali pasirodyti linksmesnis vairavimas, dar reikia pamatyti, tačiau šiuo metu „Seat Ateca” arba „Mazda CX-5” yra geresni entuziastingo vairuotojo pasirinkimai. Vis dėlto, turint pakankamai vietos viduje ir tinkamo lygio įrangą, yra ir blogesnių variantų.