BMW 2 serijos Active Tourer (2022) apžvalga: nauji eMPVeror drabužiai

BMW 2 serijos Active Tourer (2022) apžvalga: nauji eMPVeror drabužiai

Nepaisant to, kad BMW pervadino 2 serijos Active Tourer kaip krosoverį, jis ryžtingai nėra vienas. Jame net nėra dvelksmo „faux x faux“.

Tai yra MPV. Kaip bebūtų keista, bet visi BMW darbuotojai stoja į šį originalumą. 2022 m. automobilių kompanijos beveik nesijaučia gamindamos tai, kas nėra visureigis.

Tai tikrai atrodo kaip MPV…

Nes taip yra! Ir tai tuo geriau. Tačiau, sprendžiant iš interneto komentatorių, aš nesu vienintelis žmogus, kuris nėra visiškai priblokštas dėl to, kaip tai atrodo.

Jį pavyksta pakeisti visiškai kitaip nei jo didysis brolis iX. Ten, kur yra per daug kampų, Active Tourer turi per mažai. Jis labai svogūninis ir apvalus. Situaciją pagerina dideli ratai ir metalinės, o ne užtamsintos grotelės, bet net ir tada jos vis tiek yra šiek tiek dėmėtos.

 

Tačiau interjeras yra *įterpkite virėjo bučinio emociją*. Priekyje yra 10,25 colio vairuotojo ekranas ir 10,7 colio informacinis ir pramogų ekranas. Tai naujausia BMW sąranka, paimta tiesiai iš iX. Tačiau jame trūksta iDrive valdiklio, todėl belieka tik ekranas.

Vis dėlto kyla diskusijų, kiek čia iš tikrųjų pasiilgsite „iDrive“ valdiklio – darant prielaidą, kad esate iš ankstesnio BMW. Ekranas ir ši nauja operacinė sistema yra lengvai naudojami ir reaguoja. Būtų gerai ir namų mygtukas, kaip ir atskiri šildymo valdikliai, bet bent jau temperatūra yra ekrano apačioje, tad norint ją reguliuoti tereikia greitai perbraukti ir nesimaišyti su meniu. Jei einate iš proto, tikrai galite sukurti tikrai prabangų interjerą su atviromis eukalipto mediena ir Vernasca oda.

 

Galima rinktis iš trijų apdailos lygių. „Sport“, „Luxury“ ir „M-Sport“. Standartinė įranga yra turtinga ir apima naujausią BMW informacinę pramogų sistemą, pusiau autonominę vairavimo pagalbą ir parkavimo kameras. Belaidis telefono įkroviklis yra naujo dizaino. Telefoną pritvirtinate dideliu nuspaudžiamu strypu, panašiu į kalnelius. Jūsų telefonas jame bus saugus, nors aš nedariau ciklo, kad jį kruopščiai išbandyčiau.

Kaip ir galima tikėtis, praktiškumas yra stiprus. Į jį lengva įlipti ir iš jo išlipti automobilis. Gale yra daug vietos galvai ir keliams, bet priekyje nėra Isofix.

Nors bagažinės erdvė nėra daug didesnė nei VW Golf ar net paties BMW 1 serijos, atlošo kampą galima reguliuoti taip, kad bagažinės talpa padidėtų 90 litrų. Bagažinės dydis priklauso nuo to, kokį variklį pasirinksite. Dyzelinis variklis turi didžiausią bagažinę, paskui eina 220i ir 223i, o, tikėtina, PHEV turi mažiausius, nes ten gyvena papildomi elektriniai gubinai.

Koks jausmas vairuoti BMW 2 serijos Active Tourer?

Bodyroll yra tvarkingai kontroliuojamas, o visi varikliai yra pakankamai darbingi. Važiavimas dideliu greičiu yra labai geras. Mažas greitis mažiau, kai per sėdynes telegrafuojasi asfalto spuogeliai, kuriuos gali sustiprinti dideli (18 colių) ratai M-Sport modeliuose. Vėjo triukšmas kyla greitkelių greitį. Jūs tikrai norėsite pasirinkti „Harman Kardon“ stereo aparatą, kad tai atšauktumėte.

Spektaklio gerbėjai atkreipia dėmesį. 230e xDrive PHEV turi maždaug tokią pačią galią (325 AG) ir 0–100 km/h greitį (5,5 sek.) kaip ir E30 M3. Jis turėtų įkrauti nuo 0 iki 100% maždaug per 2 valandas 30 minučių iš „Wallbox“, o oficialus atstumas yra apie 79 km.

BMW 2 serijos Active Tourer (2022) apžvalga: nauji eMPVeror drabužiai

Vairo mechanizmas yra šiek tiek per lengvas, kad jis tikrai taptų vairuotojo automobiliu, bet vis tiek smagu. PHEV yra FWD, kai naudojamas benzinas, RWD, kai naudojamas elektra, ir 4WD, kai kartu. Didžiąją laiko dalį jis jaučiasi visiškai priešais važiuojantis, tačiau jo valdymas yra šiek tiek mažesnis nei nuolatinės FWD automobiliai.

Benzininiai varikliai bus pagrindiniai JK pardavėjai. 220i yra 1,5 litro trijų cilindrų dešinė, o 230i – 2,0 litrų keturių cilindrų agregatas. Trijų cilindrų kėbulas skamba šiek tiek aštriau ir yra pasirengęs perjungti „Active Tourer“ 1,5 tonos sveriantį rėmą. Jis yra maždaug 2500 svarų sterlingų pigesnis nei 230i ir mes rekomenduojame jį daugumai žmonių.

230i yra lygesnis ir raumeningesnis. Panašiuose bandymo maršrutuose daugiau nei 137 km 220i įveikė apie 6,53 l/100 km, o 230i – apie 7,13 l/100 km. Skirtumas yra apie 47 AG (atitinkamai 168 ir 215), todėl tai tikriausiai yra teisingas kompromisas už papildomus pinigus, jei esate labiau nusiteikę našumui.

Abu yra švelnūs hibridai. Pagreičio ir ekonomijos patobulinimai yra nedideli, tačiau viskas sprendžiama su minimaliu rūpesčiu. Jo nuspėjamoji regeneracija naudoja navigaciją ir pusiau autonominę technologiją, kad sulėtintų automobilį, pavyzdžiui, kai veiksmingiausiu būdu artėja prie žiedinės sankryžos. Tai siaubingai lengva naudoti.

Taip pat bus siūlomas dyzelinis variklis, pažymėtas kaip 218d. Tai BMW 150 AG agregatas, kurio oficialus ekonomijos įvertinimas yra 5,1–5,3 l/100 km.

Visas diapazonas gauna septynių greičių DCT. Kai paliekamas vienas, pamainos beveik nepastebimos. Priklijuoti jį prie „Sport“ yra tam tikra beprotybė, nes kartais be jokios aiškios priežasties jis pasikeis tiesiai po didžiausio sukimo momento į ribotuvą.

Droselio moduliavimą taip pat sunku išmatuoti sporte. Ištraukus iš T sankryžos, padangose gali pasigirsti gėdingas čiurlenimas, jei nekreipiate dėmesio, o tai vargu ar laikomasi etiketo išeinant iš sodo centro ar kapinių.

BMW 2 serijos Active Tourer: verdiktas

Kažkas paradoksalu, kai BMW renkasi protingą ir senosios mokyklos kėbulo stilių ir pripildo jį naujausiomis, naujomis technologijomis ir 325 AG galia.

Pažvelkite į tai ir rasite aukštą automobilį, į kurį lengva įlipti ir išlipti su plačiai atsidarančiomis galinėmis durimis ir geru matomumu. Tai tada praktiška. Kokybė, kurią daugelis žmonių tikrai įvertins. PHEV taip pat turėtų būti mažesnis nei 50 g/km, o tai naudinga įmonių automobilių vairuotojams.

Greitkelyje jis nėra toks geras, kaip didžiausias jo varžovas A klasės Mercedes, tačiau interjeras yra ergonomiškesnis ir važiuojantis geriau.

Jei norite kažko prašmatnaus ir praktiško, o jūsų neatstumia M, P ir V derinys, tai tikras laimėtojas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *