Kadangi šiais laikais apie 300 AG tapo įprasta „hot hatch” galia, buvo neišvengiama, kad naujausias „Volkswagen Golf R” šiek tiek padidins dagtį. Standartinio R 316 AG ir ypač riboto veikimo Golf R 20 328 AG tikrai prideda šiek tiek daugiau. Šiai kartai būdingas ne tik stiprumo padidėjimas, bet ir valdymas buvo pakoreguotas, kad būtų labiau įtrauktas. Galios ir važiuoklės atnaujinimai yra labai gerai ir gerai, tačiau tikrasis klausimas yra, ar jie „Golf R” padaro smagesnį, ar tiesiog greitesnį.
Nors tikrai nėra AMG A45 persekiotojo, „Golf R” pagrindinės galios, kurias užtikrina visur esantis 2,0 l EA888 keturių turbokompresoriumi, vis tiek lenkia AMG A35, BMW M135i ir vidaus konkurenciją, kurią teikia Audi S3 ir Cupra Leon. Nepaisant to, kad JK Golf Rs siūlomos kitose rinkose, jie negali būti su mechanine pavara, deja, tai tik septynių greičių DSG automatinė pavara. Palyginti su senuoju Golf R, važiavimo aukštis dabar yra 20 mm mažesnis, neigiamas priekinis kampas padidintas 10 procentų, spyruoklės ir stabilizatoriai patobulinti 10 procentų, amortizatoriai ir įvorės patobulintos, priekinis rėmas dabar yra lengvas aliuminis ir galinės skersinės jungtys ir ratų laikikliai buvo perdaryti, kad būtų galima tiesiogiai reaguoti į vairavimo įvestis. Siekdami pagerinti sukibimą, R inžinieriai padidino sukimo momentą padalijančios sankabos blokavimo santykį. Nepakankamas pasukamumas sumažinamas siunčiant daugiau judesio į išorinį galinį ratą, o prireikus sumažinant priešingą greitį, kad būtų pagreitintas apsisukimas. Ši standartinė sistema vadinama R-Performance Torque Vectoring. Yra daugybė naujos programinės įrangos, skirtos įvairioms dinaminėms valdymo sistemoms koordinuoti. Kartu su „Comfort”, „Sport” ir „Race” yra nauji važiavimo režimai; gudriai skambantis Nürburgring režimas ir net dreifavimo režimas, jei pažymėsite tinkamus parinkčių langelius.
Golf R 2022 apžvalga
Viskas taip lengvai galėjo pasijusti dirbtiniu, skaitmeniniu ir įkyriu. Tačiau kilometrams didėjant, akivaizdu, kad tai yra automobilis, kuris sugeba sujungti skirtingus elementus į slidžią visumą. Iš pradžių reikia daug ką pasiimti. Pavyzdžiui, pavarų dėžės svirtis buvo pakeista tvirtu perjungimo svirtimi, kad būtų galima pasirinkti pavaras arba perjungti dėžės sportinį režimą, kad pavarų perjungimas būtų greitesnis. Ant ratų pritvirtintos mentelės rankiniam valdymui buvo pailgintos, todėl posūkiuose jas lengviau paimti, nors jos vis dar yra plastikinės. Verta skirti laiko susipažinti su „Golf R” vairavimo režimais, kurie, skirtingai nei daugelyje automobilių, išryškina labai skirtingus R galimybių aspektus ir reikalauja skirtingo vairuotojo įsitraukimo. Sportas suteikia maloniai greitą akceleratoriaus atsaką, tačiau lenktynių režimas, kurį galima pasiekti tiesiogiai paspaudus R mygtuką kairėje vairo pusėje, yra geresnis norint išvengti ankstyvo perjungimo aukštyn, bet per ilgai išlaiko pavaras. Individualus režimas siūlo platų koreguojamų parametrų pasirinkimą ir leidžia tiksliai sureguliuoti naudojant 10 žingsnių jutiklinį slankiklį. Taigi, jei „Comfort” nėra pakankamai minkštas, reikia šiek tiek patobulinti amortizatorius, kad amortizatoriai būtų dar minkštesni. Kitame spektro gale „Race” galima dar labiau paaštrinti, kol geriau turėti po ranka pirmosios pagalbos vaistinėlę. Net sportuojant su visiškai aktyviu ESC ir automobilyje, kuriame nėra „Performance Pack”, kelnių sėdynė gali pajusti, kad užpakalinės ašies laisvos patrankos efektas mums yra skirtas. Verta apsvarstyti R Performance Pack, kuris yra standartinis 20 metų modeliuose, nes jame yra didesni 19 colių ratai, gana nenaudingas maksimalus greičio padidinimas iki 168 mylių per valandą ir dvi naujos vairavimo programos, be komforto, sporto, lenktynių ir individualaus. Nors „Drift” – prietaisų skydelio apšvietimas nusidažo raudonai – yra savaime aišku, „Special” – apšvietimas persijungia į žalsvą – dar vadinamas Niurburgringu. Šis kalibravimas buvo atliktas po šimtų ratų Nordschleife. Neatmeskite to kaip rinkodaros nesąmonių; tai režimas, kuriam iš tiesų buvo naudingas intensyvus darbas sudėtingoje ir įvairioje grandinėje, ypač dėl paviršių. Nordschleife – kaip ir šios kelionės keliai bei daugelis mėgstamiausių CAR kelių Didžiojoje Britanijoje – yra nelygumai ir kalnagūbriai, pakilimai ir nuosmukiai, smailūs kampai ir paviršiaus pokyčiai.
Ar tai atrodo kaip galingiausias golfas?
Palyginti su visa tai, variklis nelabai ką patraukia antraštėse, nes tai dar viena ilgai veikiančio GTI variklio evoliucija. Tačiau priežastis, kodėl šis variklis taip plačiai naudojamas visoje VW grupėje, yra ta, kad jis yra labai geras, o tai yra ypač efektyvus pasireiškimas, per 4,7 sekundės pajudėdamas „Golf R” nuo nulio iki 62 mylių per valandą. Jis nustato maksimalų sukimo momentą nuo 2 100 iki 5 350 aps./min., o didžiausia galia pasiekiama esant 5 350 aps./min., tačiau džiugu, kad priartėjote prie 7000 aps./min. išjungimo greičio. Vis dėlto tai nėra variklis, kuris naudojasi dideliais apsisukimais, kad pristatytų prekes. Pavaros yra gerai išdėstytos ir keičiasi greitai, tačiau jas galima įtikinti tik komforto ir sporto režimuose. Rankinis režimas yra gana paklusnus, nors automatinis perjungimas aukštyn ties raudona linija gali nuliūdinti, o automobilis mielai važiuoja ten, kur gali sutaupyti degalų, jei įjungsite jį į komforto režimą. Nesitikėkite ypač įsimintino išmetimo natos, kai vis daugiau ir daugiau klastotės sklinda iš garsiakalbių, kad EA888 skambėtų kaip penkių puodų, kai pereinate per režimus iš „Comfort” į „Race”. Laimei, tai gali būti išjungta, paliekant gana plokščią keturių cilindrų droną, įsiterpusį į keistą išmetimo sistemos triukšmą ir trenksmą, kai veikia lenktyniaus režimai. Pasirenkama titano Akrapovic išmetimo sistema gali sutaupyti 7 kg, tačiau iš jūsų banko sąskaitos atsikraus daugiau nei 3000 svarų sterlingų ir automobilis tik garsiau, o ne muzikalesnis. Įprastu vairavimu 20 metų nesijaučia raumeningesnis nei įprastas automobilis. Tai tik tada, kai tyrinėjate paskutinius 2000 aps./min. arba tiek, kad jis jaučiasi pastebimai greitesnis. Nepaisant to, tai nėra nakties ir dienos skirtumas, nes įžūlus standartinio automobilio pertvarkymas, be abejo, suteikia daugiau dėmesio.
Pasukime į šoną!
Prireiks šiek tiek laiko, kol galėsime įdiegti „Drift” režimą su „aplomb”. Ant sauso asfalto reikia plataus, bet tvirto antrosios pavaros lenkimo, aiškaus matomumo posūkyje ir už jo ribų bei visą dieną įgyti pasitikėjimo savimi. „Drift” režimas palieka ESC iš dalies įjungtą, jei viskas pradeda darytis per daug. Automobiliai ir kava, nors net kai jis „išjungtas”, vis tiek jausis, kaip jis stabdo iki nustatytos ribos.
Kaip veikia „Golf R”?
Vairavimas yra labai tiesioginis – 2,1 apsisukimo nuo užrakto iki užrakto, tačiau kintamo greičio ir kintamos jėgos sistema iš tikrųjų perduoda šiek tiek grįžtamojo ryšio nuo kelio iki delno. Panašiai ir stabdžiai (priekyje išgręžti diskai) palaiko užtikrintą Heraklio stabdymo jėgos, subtilaus dozavimo ir, regis, begalinės ištvermės pusiausvyrą. Praleiskite ilgą laiką su juo ir Golf R ims jaustis kaip draugas. Kaip ir visi draugai, jūs žinote, kad jis turi trūkumų – daugiausia dėl salono, kuris yra apsėstas dėl to, kad jūs braukiate, slenkate, priartinate ir kalbate su meno kūriniu, o vairuotojas nori, kad jo komandos būtų paverstos gerai atliktu darbu. , be delsimo ir nesiblaškant. Mes jau nerimavome dėl šios informacijos ir pramogų sistemos. Salone patiriami nusivylimai, su kuriais galite išmokti gyventi. Ir verta tai daryti, kai atlygis yra automobilis, kurį taip gera vairuoti. Susipažinkite su tuo, ką gali padaryti įvairūs vairavimo režimai, ir pajuskite „Golf R” galimybių platumą ir gylį. Smarkiai įsibėgėjant iš trečiosios pavaros šlavimo mašinų, progresyvus sukimo momento perdavimas apkrauna galinius ratus, prašydamas juos atjungti. Antros pavaros posūkiuose, įveikiant devynias dešimtąsias, įjungimas akimirksniu pakeičia pusiausvyrą nuo beveik per mažo pasukimo iki beveik per didelio pasukimo, pabrėžiant „arti”. Taip, tai išdidžiai „Golf” – DNR vis dar yra. Tačiau tai labai panašus į „Golf R”. Kai galvojate, matote ir jaučiate „Golfą”, jūsų pasąmonė automatiškai paruoš jus tam tikroms pažįstamoms golfo savybėms: pavyzdžiui, ankstyvam nepakankamam pasukamumui ir kovai dėl vairavimo. Tačiau šis „Golf R” tęsia žaidimą. Ankstyvas nepakankamas pasukimas? Visai ne. Tiesa, priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, vienas automobilio galas ilgainiui pasiduos fizikos dėsniams. Bet tai ne priekis. Vėlyvas išvažiavimas iš tiesios linijos? Nereikia kartoti tos pamirštos geometrijos pamokos. R stabdymas, pasukimas ir greitėjimas yra trys keičiamo dydžio tos pačios sklandžios, nenutrūkstamos kreivės etapai. Štai ką už jus daro patobulinta keturių ratų pavaros sistema, naujas galinės ašies šoninis difuzorius, prisitaikantys amortizatoriai ir programinės įrangos įėjimai, koordinuojami „Driving Dynamics Manager”. Tie, kurie tikisi žymiai aštresnio važiavimo iš 20 metų, gali būti šiek tiek nusivylę. Galų gale, tai iš esmės „Performance Pack” modelis, turintis šiek tiek daugiau galios ir kitų programinės įrangos patobulinimų.
O kaip su vagonu?
Nepaisant ilgesnės važiuoklės bazės ir galinės iškyšos, jau nekalbant apie papildomą svorį, „Golf R” universale vis tiek galite smagiai praleisti laiką. Jį taip pat galima įsigyti su „Performance Pack”, tačiau net ir be jo mūsų DCC įrengtas bandomasis automobilis vis tiek galėtų nupiešti didžiulę šypseną mūsų veiduose. Natūralu, kad nuo 0 iki 62 mylių per valandą įsibėgėti reikia šiek tiek lėčiau, o per 4,9 sekundės, ir jis ne taip nori keisti kryptį kaip liukas. Nepaisant to, jis vis dar turi tą patį patikimą priekinį galą ir švelniai lankstantį galą, todėl liukas yra daug linksmesnis nei jo pirmtakas. Atsižvelgiant į nepaprastai geresnę bagažinę ir naudingai padidintą galinę keleivių erdvę, tai lengvas pasirinkimas kiekvienam, kuris vertina papildomą praktiškumą.
VW Golf R: verdiktas
Kiek greitesnis ir patikimesnis, 316 AG universalus kėbulas visų pirma yra nuostabus važiuojant atgal. Naujasis Golf R yra mažiau reiklus nei GTI, bet dar smagesnis. O greitis visuose keliuose yra kitoks. Galbūt tai kol kas labiausiai jaudinantis „Golf R”, bet vis dar yra „Golf R”. Tai reiškia, kad jame atsisakoma didžiausių įspūdžių dėl lengvesnio kasdieninio gyvenimo būdo, o tuo, kaip manome, džiaugsis daugelis potencialių pirkėjų. Laikytumėmės „Performance Pack” su įprastu R, nes nors „20 Years” yra šiek tiek greitesnis, jūs mokate siaubingai daug už ne daugiau.