Ženklai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį atliekant vizualinę padangų apžiūrą

Ženklai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį atliekant vizualinę padangų apžiūrą

Padangos yra labai svarbios automobilių dalys, nes jos tiesiogiai įtakoja jų saugumą, valdymą ir stabdymą kelyje. Norint užtikrinti gerą jų veikimą, būtina laikytis tam tikrų taisyklių, pvz., tinkamai nustatyti oro slėgį, užtikrinti, kad padangų protektoriaus gylis yra pakankamas. Be to, reguliariai tikrinti padangas yra investicija į savo saugumą ir transporto priemonės ilgaamžiškumą. Jei esate aktyvus vairuotojas ar gyvenate šaltoje klimato zonoje, jums reikėtų tikrinti padangas dar dažniau. Be to, prieš ilgą kelionę būtina atlikti padangų patikrą, kad būtų išvengta galimų problemų kelyje. Rūpestinga padangų priežiūra ir reguliarus jų tikrinimas padeda išvengti didesnių problemų ir išlaidų ateityje.

Ženklai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį atliekant vizualinę padangų apžiūrą

Jei netinkamai prižiūrite savo padangas, jos gali per anksti susidėvėti, o tai gali sukelti pavojingų situacijų kelyje, pvz., sprogs padangos ar nusileis oras kelyje. Reikia atsižvelgti į tai, kad padangos nėra vienintelis veiksnys, kuris gali paveikti jų našumą ir būklę – taip pat svarbu, kad automobilio ratų geometrija ir pakabos dalys būtų tvarkingos ir nepažeistos. Netinkamai suvesta ratų geometriją ar naudojant pažeistas pakabos dalis, padangos gali greičiau susidėvėti ir tapti nenaudojamos. Todėl svarbu reguliariai patikrinti padangas ir ratų sistemą, kad būtų užtikrintas optimalus jų veikimas ir ilgaamžiškumas.

Nusidėvėjęs vidurys

Kai padangos oro slėgis yra per didelis, padangos vidurys gali turėti didesnį kontakto plotą su keliu. Tai reiškia, kad centrinė padangos dalis susidėvi greičiau nei kraštinės dalys, o tai galima pastebėti, jeigu vidurinė dalis yra labiau nusidėvėjusi.

Labiau nusidėvėję šonai

Jei padangų oro slėgis per mažas, padangų kraštai gali turėti didesnį kontakto plotą su keliu, palyginti su centriniu protektoriumi. Dėl šios priežasties kraštai gali susidėvėti greičiau nei centrinis padangos protektorius.

Netolygiai susidėvėję šonai

Jei pastebite, kad vienas iš padangos kraštų yra daugiau susidėvėjęs nei kitas, tai gali būti požymis, kad automobilio ratų išlygiavimas yra netinkamas.

Nenuoseklus protektoriaus susidėvėjimas

Jeigu pastebite, kad padangos kraštas yra labiau susidėvėjęs nei kitas, tai vadinama „nelygiu susidėvėjimu”, kuris dažniausiai rodo, kad automobilio ratų pusiausvyra yra bloga arba, kad reikia pakeisti pakabos komponentus, pavyzdžiui, amortizatorius.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *