Naujasis „Ford Capri“: kaip važiuoja elektrinis SUV kupė?

Naujasis „Ford Capri“: kaip važiuoja elektrinis SUV kupė?

Ford Capri anksčiau buvo žinomas kaip prieinamas sportinis kupė. Dabar Kelnas atgaivins šį pavadinimą naujam, visiškai kitokiam automobiliui su elektriniu varikliu ir puikia rida. Išbandymas, informacija, nuotraukos, kainos ir rinkos startas.

Ford Capri remiasi VW technologija

Ford sugrąžina Capri. Nauja versija nėra „europinis Muscle Car“ kaip originalas iš šeštojo dešimtmečio pabaigos, bet elektrinis krosoveris su kupė stogu. Explorer modelio brolis pasižymės daugiau nei 600 kilometrų rida ir virš 300 arklio galių galia viršutinėje versijoje. Bazinės versijos kainos prasideda nuo 44.950 Eurų.

Nors Capri dalijasi iš VW perkama elektrinės platformos (MEB) su SUV Explorer modeliu, vizualiai jis atrodo kaip tikras Ford. Ne tik dėl kupė tipo stogo, bet ir dėl sportiškos priekinės dalies. Plokščias radiatoriaus grotelės, stipriai kontūruotos peties linijos ir apvalėjančios galinės lango linijos primena originalą.

Net ir naudojant VW platformą, Ford pasirinkimas buvo nesinaudoti visomis „Volkswagen“ dalimis – visas Capri kėbulas buvo sukurtas Ford, o galinės ašies amortizatoriai nepanašūs į bazinius platformos brolius iš VW.

Ford Capri su didele bagažine

Su 4,63 metrų ilgiu Capri yra maždaug 15 centimetrų ilgesnis nei Ford Explorer, daugiausiai dėl ilgesnės galinės dalies. Virš jo yra 570 litrų talpos bagažinė (1510 litrų su sulenktu galiniu suolu), uždengta didele galine durelėmis.

Kaip vairuojasi naujasis Ford Capri

Tiksliai, kaip vairuojasi šis atgaivintas kupė klasikas? Nacionalinė automobilių klubo (ADAC) atstovai jau turėjo galimybę išbandyti šį krosoverį. Nors Capri vardas siejamas su sportiškumu, naujajame Capri versijoje šis aspektas nesujaudina – automobilis yra patogumo, o ne sporto, per visas važiavimo režimus. Plieninės pakabos sistema atlieka puikų darbą, sugeba valdyti 2,1 tonos svorį ir sumaniai išlygina nelygumus.

Esant dinamiškesniam vairavimui, Capri truputį, bet akivaizdžiai svyruoja, kadangi nėra pritaikyta adaptyvių amortizatorių (nėra galimybės jų įsigyti). Vairavimas yra labai lengvas, tačiau tai nesumažina tikslumo, tačiau sportiškesniam vakarui galite pasigesti atsakomųjų momentų.

Daugiau nei 600 kilometrų rida

Krosoveris-kupė turi 52 kWh talpos standartinės ridos akumuliatorių, kuris galimas tik su galiniu varymu. Jo galia siekia 125 kW (170 arklio galių), o rida siekia iki 393 kilometrų pagal WLTP standartą. Virš jo randame 77 kWh talpos akumuliatorių, prijungtą prie 210 kW (286 arklio galių) galinio motoro. Rida padidėja iki 627 kilometrų. Capri su keturių variklių sistema turi du variklius, o galia pasiekia 250 kW (340 arklio galių), tačiau rida sumažėja iki 592 kilometrų, nepaisant 79 kWh talpos akumuliatoriaus.

Visos versijos gali būti įkraunamos iš įprasto AC 11 kW įkroviklio, bazinis modelis gali gauti 145 kW DC greito įkrovimo stotelėje, o stipresnė versija leidžia įkrauti tik iki 135 kW. Keturių variklių modelis įkraunamas su 185 kW.

Elektro-Capri: rinkos startas 2024 metų pabaigoje

Kalbant apie pavadinimą, Ford vėl nurodo į savo istoriją. Nors Explorer modelio pavyzdžiai buvo orientuoti į JAV rinką, Capri yra grynai europinis modelis, kuris buvo gaminamas nuo 1969 metų Kelnas ir Anglijoje. Jis buvo įkvėptas JAV „Pony“ automobilių, tačiau buvo sukurtas Europos rinkai.

Nuo dešimto dešimtmečio pabaigos iki aštunto dešimtmečio vidurio Capri kartu su Opel Manta ir VW Scirocco sudarė sportinį trio, kuris dėl palyginti prieinamų kainų ir aukštos variklio galios buvo populiarus tarp jaunimo. Naujojo Capri prekyba prasidės 2024 metų pabaigoje, o elektros automobilis bus gaminamas Kelnas.

Pirmo bandymo su Capri išvada: Nepaisant Volkswagen MEB platformos, Ford sugebėjo Capri suteikti savo charakterį. Automobilis yra stabilus ir patogus, lyginant su vardu keliamais lūkesčiais.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *