2026 metų Volkswagen Tiguan R-Line – galingesnis už GTI

2026 metų Volkswagen Tiguan R-Line – galingesnis už GTI

2026 metų Volkswagen Tiguan SEL R-Line galiausiai įgavo jėgą, atitinkančią savo pavadinimą. Gamintojas žymiai padidino šio visureigio galią, atlikdamas esamo turbininio keturių cilindrų variklio modifikacijas. Naujai suprojektuotas, trečiosios kartos Tiguan modelis dabar siūlomas be trečios eilės sėdynių, yra lengvesnis ir taupesnis nei anksčiau.

Didelis galios padidėjimas volkswagen visureigiui

Tiguan SEL R-Line modelyje montuojamas plačiai naudojamas VW EA888 2,0 litrų turbininis keturių cilindrų variklis, kuris dabar išvysto 268 arklio galias ir 350 Nm sukimo momentą. Tai daugiau nei kompanijos sportinio Golf GTI modelio rezultatai. Galios padidėjimas siekia net 67 AG, lyginant su baziniu Tiguan varikliu, todėl automobilis įgauna sportiškesnį charakterį.

Galia padidinta dėka didesnio turbokompresoriaus ir aukštesnio slėgio, taip pat patobulintų stūmoklių, tvirtesnių švaistiklių bei apkaitinto alkūninio veleno. Taip pat įdiegtos stūmoklių aušinimo purkštuvai ir kintamo pakėlimo įsiurbimo bei išmetimo vožtuvai. Kiti patobulinimai apima atnaujintą oro įsiurbimo kolektorių, tarpinį aušintuvą bei tepimo sistemą su didesnės talpos alyvos siurbliu.

Dar viena svarbi naujovė – šis variklis veikia su įprastu benzinu, todėl nereikia rinktis brangesnio degalų tipo.

Tiguan pagrindas – smarkiai atnaujinta platforma

Pernai pristatytas trečiosios kartos Tiguan modelis nebeturi trečios sėdynių eilės – visuose komplektacijose yra tik penkios vietos. Ši R-Line versija yra trumpesnė ir iki 77 kilogramų lengvesnė už ankstesnį modelį, sumontuota ant naujos MQB Evo platformos. Aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė perduoda galią visiems keturiems ratams per 4Motion visų varančiųjų ratų sistemą.

R-Line modelyje standartiškai montuojami 20 colių lengvo lydinio ratlankiai, taip pat siūlomos naujos spalvos, tokios kaip Avocado Green Pearl, Sandstone Uni arba Monterey Blue Pearl. Juodas stogas pridedamas kaip standartinis sprendimas, suteikiantis dizainui kontrasto.

Salone integruota naujausia Volkswagen informacinė sistema, vairo valdymo mygtukai yra fiziniai, o centrinėje konsolėje įrengtas net 38 centimetrų įstrižainės informacinis ekranas. Jis poruojamas su 26 centimetrų skaitmeniniu prietaisų skydeliu. Centrinėje konsolėje esantis „Driving Experience Dial“ mygtukas leidžia reguliuoti garsumą – didelis patobulinimas vietoj anksčiau buvusių nepatogių lietimui jautrių slankiklių. Šis valdiklis taip pat leidžia pasirinkti vairavimo režimus ir keisti apšvietimo nustatymus.

Kaina ir pasirodymo data

Volkswagen dar nepaskelbė 2026 Tiguan SEL R-Line kainos – daugiau informacijos žadama atskleisti per oficialų modelio debiutą 2025 metų rudenį. Atsižvelgiant į atnaujinimus ir galimas papildomas išlaidas, tikimasi, kad naujo modelio kaina bus šiek tiek didesnė nei dabartinio, kuris prasideda nuo 34 500 eurų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *