Nissan svarsto naują Xterra modelį – su benzininiu varikliu

Nissan svarsto naują Xterra modelį – su benzininiu varikliu

Prieš kelias savaites „Nissan“ patvirtino, kad pradeda gaminti Xterra įkvėptą elektromobilį. O kaip dėl tikrosios Xterra sugrąžinimo? Tvirti visureigiai pastaraisiais metais tapo labai populiarūs po to, kai Xterra gamyba buvo nutraukta 2015 metais, ir šios tendencijos „Nissan“ nepastebėjo. Gamintojas aktyviai siekia sugrąžinti šį mėgstamą visureigį, ir tai nebus elektromobilis.

Xterra sugrąžinimo planai

„Norime grąžinti Xterra, glaudžiai dirbame ties tuo“, — teigė Ponz Pandikuthira, „Nissan“ Europoje produktų planavimo vadovas duodamas interviu Niujorko tarptautinėje automobilių parodoje. Jis taip pat paminėjo, kad Nissan pardavimų ir rinkodaros vadovas Vinay Shahani palaiko šį projektą.

Vadovų palaikymas

Pandikuthira pabrėžė, kad Vinay yra didelis Xterra gerbėjas, kaip ir jis pats, todėl jie ieško galimybių sugrąžinti šį modelį. Gamintojui svarbu, kad naujoji Xterra atitiktų visus pirminio modelio lūkesčius ir reputaciją. Xterra visada garsėjo funkcionalumu: „Turėjo viską, ko reikia, be nieko, kas nereikalinga. Ji turi išlikti tvirta, galinga, ir, mūsų manymu, idealiausia šį modelį grąžinti ne kaip elektromobilį.“

Nuotrauka: Nissan

Kalbėdami apie Xterra įkvėptą elektromobilį, Nissan mano, kad šis modelis labiau tiks miesto gyventojams, kurie laisvalaikiu mėgsta stovyklavimus ar išvykas savaitgaliais. Gamintojas taip pat turi planą tiems, kas nori sugrįžti prie senojo Xterra: „Jei žmogus nori atgaivinti ankstesnius Xterra įspūdžius, yra vyresnis, turi daugiau pajamų ir norėtų didesnio automobilio – mes tam ruošiamės. Stebėkite mus, ir mes tai įgyvendinsime.“

Asmeninis požiūris ir rinka

Shahani, kuris anksčiau buvo Xterra prekės ženklo vadovas, šį projektą priima asmeniškai. Jis pastebi, kad kitų gamintojų siūlomi tvirti visureigiai užima tą rinkos dalį, kuri, jo manymu, priklauso Nissan. Xterra galėtų puikiai papildyti dabartinę gamintojo modelių gamą, užtikrindama visapusišką pasirinkimą klientams.

Shahani taip pat aktyviai stebi žmonių nuomones socialiniuose tinkluose – pasak jo, antras pagal dažnumą klausimas yra „Kada sugrįš Xterra?“. Pirmas pagal populiarumą klausimas susijęs su GT-R modelio sugrįžimu.

Pandikuthira priduria, kad jie abu turi vieningą požiūrį į prekės ženklo kryptį ir būtinų modelių pasiūlą. Jie įsitikinę, kad šis modelis būtų puikus pasirinkimas, tačiau dar reikia pagrįsti verslo sprendimą.

Jei Pandikuthira ir Shahani pavyks įtikinti vadovybę, praeis dar keletas metų, kol naujasis Xterra pasirodys rinkoje. Tačiau akivaizdu, kad šis sumanymas jiems – labai svarbus ir motyvuojantis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *