Grįžimas į ateitį su Buzz GTX

Grįžimas į ateitį su Buzz GTX

Pasibaigus vienam nuotykiui kitoje pusėje, vėl sugrįžti į A pusę, tikėdamasis jį vėl patirti šviesesnėje ateityje. Taip ir dabar, kai įlipi į „VW ID. Buzz“ ir per panoraminį langą pažvelgi į praeities grožį.

Automobilis sukuria beveik priekinio variklio pojūtį, primenantis galinio variklio Bulli erą, kuri pas mus baigėsi 1992 metais. 250 kW ir 560 Nm, kuriuos generuoja dviejų variklių derinys – asinchroninis priekyje ir nuolatinio magneto srovės sinchroninis variklis gale – „Buzz GTX“ perduoda į kelią sparčiuoju režimu, be slydimų ir vėlavimų.

Daugiau nei 90 000 dalyvių balsavo už mėgstamiausius automobilius iš 462 modelių 13 kategorijų per didžiausią automobilių žurnalų skaitytojų balsavimą Vokietijoje, „auto motor und sport“. Automobilių žavesys derinamas su jūriniu žavesiu: „Geriausi automobiliai 2025“ pirmą kartą atveria duris į išskirtinę parodą su 30 apdovanotų modelių. Nuo gegužės 9 iki 11 dienos nugalėtojai bus pristatyti Altona auksionų salėje, įėjimas nemokamas. Paroda vyks per 836-ąjį Hamburgo uosto gimtadienį. Impozantiškoje istorinio pastato aplinkoje lankytojams bus pasiūlyta ir įvairiapusė programa, kulinariniai skanėstai iš maisto sunkvežimių, gėrimai ir gyva muzika pavers parodos „Geriausi automobiliai 2025“ lankymą išskirtiniu patyrimu.

Porsche 911 ypatinga magija yra ta, kad jis visuomet buvo prieinamas įvairiausiomis versijomis, todėl visada buvo galima dėl jo lyginti su tinkamais modeliais. 2,8 tonos sveriantis „Buzz“ pasiekia 100 km/h greitį per 6,4 sekundės – greičiau nei 1987 metais bandytas „Porsche 911 Carrera“ su katalizatoriumi ir 217 AG (6,6 s). To meto galingiausias T3 autobusas turėjo 112 vandens aušinimo variklio AG.

Greitas kaip tikrasis elferis

„Buzz“, kasdienybėje išskirtinai galingas dėl padidinto kelionės greičio – dabar jis siekia maksimalų 160 km/h – ir didesnės priekabos traukos talpos (1,6 tonos). Todėl dabar, anot VW, žirgų savininkai galėtų lengvai vežioti savo galoperius.

Kuomet oras gaivinamas klimato kontrole, tačiau svarbiausia: ilgos versijos Buzz turi daug vietos šešiems arba septyniems keleiviams.

Net jei neturite jokių žirgų, gyvenimas „VW ID. Buzz GTX 4 Motion“ yra kaip ponių ranča. Jį vien tik matyti yra malonumas – sau ir daugybei kitų, kurie daugiau pavydi, nei pyksta. Pratęstas ilgesnis rėmas suteikia 25 cm daugiau ratų bazės ir ilgio, tuo užtikrinant vidinį erdvumą, kad šeši ar septyni keleiviai galėtų tyliai, patogiai ir maloniai keliauti. Vidurinė eilė gali būti stumiama išilgai. Net atgal stumiant, trečioje eilėje (priklausomai nuo versijos už papildomus 1 300 eurų) lieka daug vietos. Papildomos sėdynės pasislėpia į lygią plokštumą su bagažo skyriaus aukštu. Po tuo galima sudėti kabelius į dėžutes. „VW ID. Buzz GTX“ gali greičiau įkrauti iki 200 kW. Tarp platesnių ašių telpa 13 baterijų modulių vietoj 12, o tai padidina 735 kg sveriančios baterijos talpą iki 86 kWh – pakanka bandymams nuo 308 iki 355 km.

Pastebimos ID. Buzz GTX ratlankiai išryškina jo modernų charakterį.

Nors ir netolimi kilometrai, visada jie suteikia malonumą, nes GTX yra palankiai amortizuojamas, vengiant nuo T1 iki T6.1 paveldėto kiauksėjimo ir svyravimo. Savo masę jis stebina vikriai valdo posūkiuose, su tikslumu vairovalymui. Pirmą kartą nuo T1 modelio pasirodymo 1950 metais galima kalbėti apie VW autobuso valdymą – Buzz užtikrintai, ilgai neutraliu, tiesiu ir tvirtu sukibimu, pašėlusiai greitai valdo atstumus asfaltuose. Jei taip nori, išvažiuojant už miesto kelių jis sugeba sumaniai valdyti su galine dalimi. Nors ankstesniais laikais nereikėjo vartoti termino „galingai pertraukiantis vairo valdymas“, Buzz dabar yra pasirengęs dideliems ir mažiems, visada džiaugsmingiems nuotykiams. Jei sugebėtum surasti reikiamą nuotykišką kainą.

Specifikacijos

  • VW ID Buzz 250 kW LR 4Motoin GTX
  • Pradinė kaina: 74 928 €
  • Išmatavimai: 4962 x 1985 x 1924 mm
  • Bagažinės talpa: 1340 iki 1878 l
  • Maksimalus greitis: 160 km/h
  • 0-100 km/h: 6,4 s
  • Vidutinis suvartojimas: 20,7 kWh/100 km
  • Testinis suvartojimas: 29,5 kWh/100 km
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *