Mercedes šiuo metu užima antrąją vietą komandinėje įskaitoje ir laikosi plano. Sidabrinė strėlė pirmuosiuose šešiuose sezono lenktynėse pasirodė daug konkurencingiau nei praėjusiame sezone. George’o Russello keturi finišai prizinėse vietose leidžia džiaugtis pasiekimais. Vienintelė problema – didelis atsilikimas nuo rinkos lyderio McLaren.
Tai turėtų greitai pasikeisti. Per pirmuosius šešis užjūrio Grand Prix inžinieriai dar susilaikė nuo patobulinimų diegimo. Pradedant Europos etapą Imoloje, Mercedes planuoja pilnai įsitraukti į plėtros lenktynes. Nepaisant to, jau pirmosiose metų lenktynėse šis tas įvyko.
Technikos vadovas Jamesas Allisonas teigia, kad jau buvo pateikta keletas patobulinimų. Nors jie nebuvo labai reikšmingi, tačiau vis tiek buvo nuolat diegiami nauji. FIA atnaujinimo sąrašai rodo nedaug informacijos apie Mercedes, bet tai taip pat susiję su kalendoriumi. Sezono ketvirtadalis jau prabėgo, o komandos buvo priverstos rungtyniauti per daugybę lenktynių viena po kitos. Įdiegti patobulinimus labai sunku, kai lenktynės vyksta viena po kitos.
Pasiekimai su Imolos patobulinimais?
Po Majamio inžinieriai turės dviejų savaičių pertrauką atsikvėpti. Europos etapa tradiciškai laikoma didžiųjų plėtros kovų pradžia. Tikėtina, kad dauguma komandų paruošė ką nors reikšmingesnio Imolai. Allisonas teigia, kad ir Mercedes numatęs tokį patobulinimą.
Per artimiausias lenktynes bus pristatytos naujos dalys, kurios bus geriau matomos iš išorės. Su trupučiu sėkmės jos turėtų pagerinti mūsų rezultatus. AMG W16 parodė savo stiprybes kvalifikacijoje pirmosiose lenktynėse. Vis dėlto varžybų metu piloto sunkumai išlaikyti geras starto pozicijas yra aiškūs. McLaren, Red Bull ir Ferrari atrodo švelniau elgiasi su padangomis.
Allisonas užtikrintas, kad su naujomis dalimis Mercedes gali pagerinti šioje srityje: Tikiuosi, kad patobulinimai, kuriuos įdiegsime per artimiausias dvi ar tris lenktynes, nukreips vėjarodę mūsų naudai. Mes toliau dirbsime su padangų temperatūromis lenktynių metu. Tai taip pat turėtų padėti rezultatams.
Naujos dalys Imolai, Barselonai ir Montreal
Imola, Monakas ir Barselona sudaro antrąjį sezono trijų lenktynių etapą. Allisonas netiki, kad vaizdas labai pasikeis palyginti su pirmosiomis lenktynėmis: iki šiol visada buvome stiprūs kvalifikacijoje, todėl galime tikėtis, kad ir toliau starto pozicijose būsime aukštai. Su trupučiu sėkmės, su patobulinimais būsime dar truputį stipresni.
Inžinierių dėmesys sutelktas į lenktynių tempą: turime užtikrinti, kad galėtume pristatyti sekmadienį, tai ką pažadame šeštadienį. Svarbiausia yra kontroliuoti padangų temperatūras ir užtikrinti, kad automobilis parodytų savo potencialą.
Po trijų lenktynių etapo plėtra nebus sustabdyta. Komandos vadovas Toto Wolff atskleidžia: Turime ką nors planuoto Imolai, Barselonai ir jau Montrealui. Ar tai padės pasivyti McLaren, lieka neaišku. Jei atotrūkis toliau didės, Mercedes greičiausiai sustabdys dabartinio modelio plėtrą. Su technologinių perversmų galimybe horizonte 2026 metais atsiranda puiki proga vėl kovoti dėl pasaulio čempionų titulo.

Automobilių entuziastas ir technikos žinovas, rašantis apie įvairias transporto sritis: nuo naujausių automobilių apžvalgų ir charakteristikų iki motociklų bei vairavimo mokyklų rekomendacijų. Jo tekstuose gausu praktinių patarimų, techninių įžvalgų bei naujienų iš automobilių pramonės. Ypač domisi variklių technologijomis, autoservisų paslaugomis ir automobilių priežiūra, siekdamas padėti skaitytojams priimti geriausius sprendimus.