AMG pirmą kartą pristato 1 000 AG varžovą „Taycan“ modeliui

AMG pirmą kartą pristato 1 000 AG varžovą „Taycan“ modeliui

2025 metais ketinama pristatyti keturių durų sportinį automobilį, kuris konkuruos su Porsche Taycan ir Audi E-Tron GT modeliais. Šis modelis taps ne tik pirmuoju elektriniu automobiliu iš Affalterbach, bet ir pirmuoju modeliu, sukurtu ant naujosios AMG.EA platformos („AMG Electric Architecture”). Jau birželį 2025 metų gali būti parodytas su serijiniu modeliu artimas koncepcinis automobilis.

Dizaino įžvalgos per plakatus

Pirmasis plakatas, kurį Affalterbach bendrovė balandį paskelbė savo socialinių tinklų kanaluose, leido pažvelgti į dizainą. Plakatas rodė tamsią siluetą, atitinkantį jau užfiksuotus prototipų modelius, kartu su užrašu „2025 metų birželis”. Dabar AMG pristatė daugiau plakatų, kurie atskleidžia daugiau modelio detalių. Stipriai apšvietus originaliai itin tamsius paveikslus, galima aiškiai matyti didingą Gran Turismo su keturiomis durimis ir bekelės kėbulu. Priekyje atsiranda elipsiniai, o gale – apvalūs žibintai, kurių šviesos grafika demonstruoja naują trimatį žvaigždės motyvą. Be to, matomos didelės, subtiliai suprojektuotos daugiasoninės ratlankiai su Michaelin Pilot Sport 5 padangomis bei į kėbulą integruotos durelių rankenos.

Jau 2021 metų gegužę Mercedes su Vision AMG Concept pristatė būsimo elektrinio modelio viziją. Tuomet buvo pradėta serijinio modelio prototipo bandymų fazė. Po šaltųjų bandymų Šiaurės Švedijoje AMG išbandė elektrinį sedaną su serijiniu kėbulu viešuosiuose keliuose. Šis ketverių durų kupė, kodiniu pavadinimu C295, taps Mercedes-AMG GT 4-Door modelio įpėdiniu, nors ir vidaus degimo varikliu varomas modelis tebebus siūlomas keletą metų. Planuojami ir kiti modeliai, tarp jų ir dviejų durų versija kaip AMG-GT palikimas. Jau ir anksčiau Mercedes buvo davęs užuominą su One-Eleven studija. Tačiau nėra aišku, ar Mercedes-AMG išlaikys savo įprastą pavadinimų nomenklatūrą.

Serijinis modelis optimizuojamas

Tačiau jau aišku, kad užmaskuotas prototipas (kaip matyti vaizdo įraše ir nuotraukų galerijoje straipsnyje aukščiau) iš esmės atitinka AMG Vision stilių. Akivaizdi yra plokščia priekinė dalis ir stačia priekinė siena, kuri stipriai skiriasi nuo studijos, tačiau vis dar slepiasi po maskavimo šydu. Tiltai priekiniai žibintai siekia tolėsniai į sparnus. Po maskavimo pastebima, kad grotelės panašios į studijos denas, tikėtina apsuptos dideliu chromuotų rėmu. Žymiai labiau pakreipta, nei Concept Car, apatinė langų linija kyla atgal ir suteikia modeliui tam tikro dinamiškumo. Už durelių esantys veidrodžiai aukštai iškilę ant durų briaunos.

Kalbant apie galines duris, aiškiai matomi skirtumai tarp studijos ir serijinio modelio. Durys nesiekia tokio ilgo galinės dalies. Trikampis galinis langas formuoja dinamišką liniją. Fließheck stiliaus dizainas išlieka; prototipas turi gale plačią išlindusią spoilerno dalį. Galinė dalis švelniai siaurėja ir leidžia pažvelgti į galinius žibintus, kurie yra aukštai esantys užpakaliniame dangtyje. Apvalūs žibintai cituoja „švytinčias išmetimo vamzdžio žibintus” iš AMG Vision.

Amg.ea platforma AMG-GT įpėdiniui

AMG.EA platforma turi po vieną, tik 24 kilogramus sveriantį elektrinį variklį priekinėje ir galinėje ašyse. Kiekvienas jų generuoja 486 AG ir maksimali 800 Nm sukimo momentą. Bendra sistemos galia siekia 972 AG, o maksimali sukimo momentas – 1.600 Nm. Ruošiama ir versija su trimis elektros varikliais – dviem gale ir vienu priekyje.

Aksialinio srauto variklis išsiskiria sklandžiu veikimu, mažomis erdvės sąnaudomis, maža šilumos gamyba ir labai dideliu sukimo momentu. Be to, Mercedes ne tik kuria savo elektros variklius, bet ir toliau plėtoja elektrinės pavaros komplektą (eATS), apimantį variklį, pavaros sistemas ir elektrinės energijos valdymą, iki eATS 2.0 versijos. Nuo 2024 metų Mercedes gamins pavaros sistemą Untertürkheim gamykloje. Ji taip pat bus naudojama Mercedes platformoje („MB.EA”) nuo 2025 metų ir remsis ten 800 voltų technologija.

Trijų naujų elektrinių platformų planas

Dar 2021 metais Mercedes paskelbė apie tris elektrines platformas savo strategijos atnaujinime. Iki 2025 metų gamintojas pristatys MB.EA platformą vidutinės ir didelės klasės automobiliams. Van.EA platforma taps pagrindu elektriniams mikroautobusams ir komercinėms transporto priemonėms, o AMG.EA bus prieinama ypač sportiniams automobiliams, skirtiems technologijų entuziastams ir galingumo siekiantiems AMG klientams.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *