Kaip investuotojai uždirba milijonus su Pagani Zonda

Kaip investuotojai uždirba milijonus su Pagani Zonda

Anglies pluošto lengva konstrukcija, AMG V12 variklis be turbokompresoriaus, kiekviena detalė kruopščiai parinkta: Zonda yra visiškai priešinga masinei gamybai. Kiekvienas automobilis – unikalus, dažnai su individualiais dažymais, neįprastais interjerais ar klientų pritaikyta aerodinamika. Šis individualizavimas padaro palyginimą ir spaudimą dėl kainos neįmanomą.

Automobilis daugeliu veidų: kodėl zondos nepalyginamos

Kiekvieno individualaus Zonda modelio unikalumas yra didžiausias jo rinkos pranašumas. Kas standartiniuose superautomobiliuose laikoma „panaudota”, Zonda atveju tampa „nepakartojamu”. Kolekcionieriai ir aukcionų rengėjai vertina ne tik pagaminimo metus ir nuvažiuotą atstumą, bet ir istoriją, specifikaciją bei ankstesnio savininko žinomumą.

Kai vairavimo malonumas tampa kapitalo investicija: zondos aukcionų rinkoje

2024 metais Zonda 760 LM Roadster buvo parduotas aukcione už daugiau nei 10 milijonų eurų. Daugelis kitų modelių, ypač iš 760 serijos arba retų Barchetta versijų, pasiekia stabilias kainas tarp 5 ir 8 milijonų eurų. Pradinės kainos? Iš pradžių mažesnės nei 1,5 milijono eurų – daugiau nei 600 procentų pelnas nėra išimtis.

Pagani Zonda vertė kasmet kyla daugiau nei 15 %. Tai gerokai lenkia įprastas investavimo formas, tokias kaip taurieji metalai, nekilnojamasis turtas ar akcijų fondai. Skirtumas tas, kad tuo metu, kai klasikiniai investiciniai produktai patiria svyravimus, Zonda vertė remiasi retumu, geidžiamumu ir mitu.

„menas ant ratų”: kodėl zondos vos važiuojamos

Daugelis Zonda kolekcionierių savo automobilius naudoja labai retai. Dauguma egzempliorių nuvažiuoja mažiau nei 1,000 kilometrų – per 20 metų automobilio amžių. Priežastis yra ne tiek techninio susidėvėjimo baimė, kiek noras išsaugoti kolekcinę vertę. Zonda yra ne tik statuso simbolis, investicija, bet ir meno kūrinys vienu metu.

Kas vieniems atrodo kaip išmintinga investicija, automobilių entuziastams gali pasirodyti kaip išdavystė vairavimo idėjai. Zonda sukurtas patirčiai, bet daugelis pirkėjų jį patiria tik stovėsenos metu. Įtampa tarp vairavimo mašinos ir investicinio turto yra dalis mito, o kai kuriems tai jį dar labiau sudomina.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *