„Audi A5 Cabriolet“ (2009–2017 m.) apžvalga

„Audi A5 Cabriolet“ (2009–2017 m.) apžvalga

Ieškant elegantiško, bet prieinamo naudoto automobilio, Audi A5 kabrioletas neabejotinai atkreipia dėmesį. Šis modelis išsiskiria prestižine išvaizda, kuri dvelkia prabanga, net jei iš tikrųjų tokio įspūdžio nesiekėte. Įsigiję pirmuosius šio modelio egzempliorius už kelis tūkstančius eurų, galite mėgautis aukščiausios klasės vairavimo pojūčiu už daug mažesnę kainą.

Bendra apžvalga

Audi A5 kabrioletas – tai stilingas, prabangus automobilis, labiau skirtas ramiai kelionei nei sportiniam vairavimui. Net pasirinkę galingą variklį, greičiausiai vairuosite kaip miesto elegante, o ne sportinio automobilio entuziastas. Vairavimo pojūtis išlieka komfortiškas, o posūkiuose automobiliui būdingas švelnus pasvirimas. Tie, kurie renkasi S Line važiuoklę, susidurs su kietesne, mažiau patogia pakaba, kuri ne visada pagerina kelio nelygumų sugertį.

Salonas – tikras Audi kokybės ženklas. Dauguma paviršių padengta maloniais liesti plastiko apvadais, o detales puošia subtilūs chromo akcentai. Vienas trūkumų – paslinkta vairuotojo vieta automobiliuose su mechanine pavarų dėže, dėl kurios sankabos pedalo naudojimas kai kuriems vairuotojams gali pasirodyti nepatogus. Be to, dėl atlenkiamo stogo mechanizmo, galinėje sėdynėje vos tilps keturi žmonės. Visgi, bagažinės talpa maloniai nustebins, o sulankstomos galinės sėdynės leis gabenti ilgesnius daiktus.

Kas siūloma standartinėje įrangoje?

  • 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai
  • Elektrinis stogas
  • Odinis salonas
  • Klimato kontrolė
  • Galiniai parkavimo jutikliai

S Line versijos išsiskiria sportiškesniu dizainu, didesniais 18 colių ratlankiais, sportine pakaba, išmaniąja navigacija, Bluetooth, ksenoniniais žibintais, automatiniais žibintais ir valytuvais, šildomomis priekinėmis sėdynėmis bei efektyviau garsą izoliuojančiu stogu.

Variklių įvairovė ir ekonomiškumas

Audi A5 galima rinktis iš kelių ekonomiškų keturių cilindrų variklių, kurie išlaiko žemą kainą tiek perkant, tiek eksploatuojant. 1,8 litro benzininas (158 AG) ir 2,0 litro benzininas (208 AG) – tik pradžia. Dyzeliniai 2,0 litro agregatai siūlo dvi versijas: 148 AG bei 168 AG. Didesni V6 dyzeliai – 2,7 litro (187 AG) ir 3,0 litro (242 AG) – nedaug atsilieka taupumu, o pastarasis dar ir ypač švelniai dirba. Reti modeliai su 3,2 litro (261 AG) ir turbobenzininiu 3,0 litro V6 (328 AG) varikliais, o norintiems dar daugiau galios – net 4,2 litro V8, kuriuo pasižymi ekstremalus RS5 (444 AG).

Kuro sąnaudos ir CO2 tarša

  • 1,8 TFSI benzininis: 7,4 l/100 km, 172 g/km CO2
  • 2,0 TFSI benzininis: 6,8 l/100 km, 159 g/km CO2
  • 2,0 TDI dyzelinis (148 AG): 4,1 l/100 km, 124 g/km CO2
  • 2,0 TDI dyzelinis (168 AG): 4,6 l/100 km, 144 g/km CO2
  • 2,7 TDI V6: 6,5 l/100 km, 169 g/km CO2
  • 3,0 TDI V6: 6,8 l/100 km, 179 g/km CO2
  • 3,2 V6 benzinas: 9,5 l/100 km, 219 g/km CO2
  • S5 3,0 V6: 8,5 l/100 km, 199 g/km CO2
  • RS5 4,2 V8: 10,7 l/100 km, 249 g/km CO2

Visų šios kartos A5 modelių eksploatacijos mokesčiai priklauso nuo CO2 emisijos, nes jie užregistruoti iki 2017 metų balandžio mėnesio naujų mokesčių pakeitimų.

Išlaikymo kaštai ir priežiūra

Nors Audi atstovų kainos dažniausiai būna aukštos, A5 aptarnavimas, lyginant su kitais prabangiais prekių ženklais, yra gana prieinamas. Paprastai siūloma rinktis fiksuoto įkainio planą arba mokėti už paslaugas kas mėnesį.

  • Varikliai iki 2,0 l: 26,67 € per mėnesį, arba 210 € už mažą, 404 € už didelę techninę priežiūrą
  • Didesni varikliai: 35,10 € per mėnesį, arba 245,70 € už mažą, 466,80 € už didelę aptarnavimo programą
  • S5 aptarnavimas: apie 257,40 € už paprastą, 567,45 € už išsamų patikrinimą
  • RS5 priežiūra: maždaug 409,50 € (mažas), 789,75 € (didžiausias aptarnavimas)

Kokį Audi A5 kabrioletą verta įsigyti?

SE komplektacija dažniausiai yra racionaliausias pasirinkimas – joje gausite pagrindinį komfortą, nesusijusį su sportinėmis pakabomis ar per kieta važiavimo eiga. Automatinė S tronic pavarų dėžė vertintina labiau nei mechaninė, nes paslinkta pedalų padėtis dažnam vairuotojui sukelia nepatogumų. Be to, S tronic važiuoja maloniau už Multitronic CVT, kuri siūloma tik su 2,7 TDI versija.

Variklių pasirinkime racionaliausias sprendimas būtų 2,0 litro dyzelis: šis motoras geriausiai suderina ekonomiškumą, galią ir ilgaamžiškumą, o norintiems dar daugiau galios verta rinktis 3,0 litro dyzelį, jei tik tenkina jo išlaikymo kaštai.

Kiek kainuos naudotas Audi A5 kabrioletas?

Ankstyvosius modelius su didesne rida galima rasti nuo 5265 €, tačiau geresnio stovio variantams reikia skirti bent 7605 €. Atnaujinti modeliai (2012+ m.) kainuos apie 12 870 €, o vienas iš naujausių variantų iš Audi atstovybės gali siekti 23 400 €.

Tvarkingas Audi S5 įsigysite už maždaug 15 210 €, tuo tarpu retesni Audi RS5 modeliai su didesne rida kainuoja bent 26 910 €, o neseniai eksploatuoti egzemplioriai – apie 35 100 €.

Kokios alternatyvos?

Jei norite prabangaus kabrioleto, Audi A5 galite palyginti su BMW 3 serijos kabrioletu (2007–2014 m.) arba naujesniu 4 serijos kabrioletu (2014–2020 m.). Sportiško vairavimo entuziastams šie modeliai suteiks išskirtinį vairavimo pojūtį, o variklių pasiūloje gausu ekonomiškų dyzelinių ir galingų benzino variantų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *