Naudotas BMW 2 serijos kupė – tai įdomus pasirinkimas ieškantiems sportiškesnio automobilio, nei įprastas hečbekas, tačiau nenorintiems atsisakyti keturių vietų ir praktiškumo. Šis modelis pasižymi stilinga išvaizda, geru valdymu bei kokybiška surinkimo kokybe – ir visa tai suderinta su gana racionaliais eksploatavimo kaštais.
Modelio raida
Pirmasis BMW 1 serijos hečbekas debiutavo dar 2004 metais, o jo sėkmė paskatino gamintoją netrukus pristatyti kupė bei kabrioleto versijas. Šie kompaktiški sportiški automobiliai sulaukė didelio pripažinimo. 2014 metų atnaujinimo metu kupė ir kabrioleto modeliai tapo didesni, praktiškesni ir gavo naują vardą – BMW 2 serijos kupė.
Šios kartos (2014–2021 m.) BMW 2 serijos kupė buvo gaminamas iki visiškai naujos kartos pasirodymo, o tuo metu ieškantys universalesnio penkiadurio varianto galėjo rinktis BMW 1 seriją.
Pagrindiniai privalumai ir trūkumai
- Patraukli išvaizda
- Pavyzdingas valdymas
- Pakankamai talpi bagažinė
- Mažiau erdvės galiniams keleiviams
- Rankinis sėdynių reguliavimas daugelyje versijų
- Aukštesnė kaina lyginant su kai kuriais konkurentais
Varikliai ir vairavimo įspūdžiai
BMW 2 serijos kupė skirta mėgstantiems vairavimo malonumą, todėl pasirinkimas tarp benzininių ir dyzelinių variklių – išties platus. Benzininių variklių asortimente rasime 1,5 litro trijų cilindrų variklį su 134 AG, kuris tinka taupantiems vairuotojams. 220i modelis turi 2,0 litrų keturių cilindrų turbininį variklį su 181 AG, siūlantį geras dinamines savybes.
Daugiau sportiškumo siūlo M235i bei vėlesnis M240i, su 3.0 litrų eilės šešių cilindrų varikliu – tokie automobiliai pasižymi išskirtiniu greičiu ir jausmu prie vairo. Mėgstantiems itin dinamišką važiavimą skirtas M2, kuriame montuojamas taip pat 3,0 litrų variklis su 365 AG ir įspūdinga trauka.
Dyzelinių variantų flagmanas – 218d su 141 AG ir ypač taupiomis kuro sanaudomis. Galingesnis 220d turi 188 AG, o 225d – net 215 AG, nors ekonomiškumu nenusileidžia mažesnės galios broliams.
Ką rasite salone ir įrangos lygiuose
Bazinėje SE komplektacijoje įranga jau gana solidi: 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai, kondicionierius, 6,5 colių spalvotas iDrive ekranas, navigacija, Bluetooth, LED žibintai, galiniai parkavimo jutikliai, automatinis apšvietimas ir valytuvai. Sport ir M Sport variantai siūlo didesnius ratlankius, odines sėdynes bei sportiškas dizaino detales.
Vairavimo kokybė ir komfortas
Sportiškesni modeliai, kaip M235i ar M2, stebina tiek kasdienio važiavimo komfortu, tiek puikiu valdymu posūkiuose. Lyginant su 1 serijos hečbeku, kupė pasižymi stangresne pakaba, geresne kėbulo kontrole ir preciziškesniu vairavimu, nors didesnis BMW 3 serijos modelis pasiūlo dar daugiau komforto.
Tvirtas ir kokybiškas salonas, legendinis iDrive multimedijos valdymas, ganėtinai erdvus priekis bei dvi vietos vaikams gale, o bagažinė – didesnė nei daugumos konkurentų kupė.
Palyginimas su konkurentais
BMW 2 serijos kupė galima laikyti universalesniu nei tokie modeliai kaip Audi TT ar Seat Leon SC. Audi TT traukia puikia surinkimo kokybe bei solidžiais varikliais, tačiau siūlo mažiau galinių vietų ir yra mažesnis, užtat Seat Leon SC pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu, sportiškumu bei praktiškumu, tačiau interjeras prastesnis nei BMW.
Kiek kainuoja naudotas BMW 2 serijos kupė?
Mažiausia kaina rinkoje prasideda nuo 8190 eurų už ankstesnių metų, daugel km nuvažiavusį automobilį iš privataus pardavėjo. Už 9360–11 700 eurų galima tikėtis 2016 arba 2017 metų modelio su vidutine rida. Jei biudžetas siekia 14 040–17 550 eurų, atrasite 2018–2019 m. kupė, tiek benzininius, tiek dyzelinius variantus. 2020–2021 metų automobiliai kainuoja nuo 17 550 iki 23 400 eurų. Už naujausius variantus teks atseikėti net iki 35 100 eurų.
M240i bei M2 sportiniai modeliai yra gerokai brangesni – jų kainos prasideda nuo maždaug 21 060 eurų ir gali siekti net 58 500 eurų, priklausomai nuo komplektacijos ir metų.
Eksploatavimo kaštai: kuras, taršos mokestis ir aptarnavimas
Kuro sąnaudos
- 218d dyzelis: 4,5 l/100 km (NEDC)
- 220d: 4,8 l/100 km
- 225d: 4,7 l/100 km
- 218i benzinas: 5,4 l/100 km
- 220i: 6,4 l/100 km
- 228i: 6,6 l/100 km
- M235i: 8,1 l/100 km
- M240i: 7,8 l/100 km
CO₂ emisija ir taršos mokestis Lietuvoje
Mažiausiai CO₂ (119 g/km) išmeta 218d modelis, o didžiausias išmetimas – M235i (189 g/km) ir M240i (179 g/km). Lietuvoje už tokius automobilius taikomas taršos mokestis, kurio dydis priklauso nuo CO₂ kiekio, kuro tipo bei pirmos registracijos metų. Tokius rodiklius svarbu įvertinti planuojant būsimą automobilio išlaikymo biudžetą.
Draudimas ir aptarnavimo kaštai
Draudimo įmokos stipriai priklauso nuo variklio galios – paprastesniems variantams ji „draugiškesnė“, sportiniams – gerokai didesnė. Tech. aptarnavimai kas 29 000–32 000 km, kainos gana protingos, ypač naudojantis nepriklausomų servisų paslaugomis ar turint paslaugų paketą.
Kurią BMW 2 serijos kupė rinktis?
Variklio pasirinkimas
Taupantys ir mėgstantys komfortišką važiavimą vertins 218d dyzelinį variantą – jis išsiskiria ekonomiškumu ir darniu charakteriu. Mėgstantiems labiau aprūpintą komplektaciją galima rinktis bazinį SE paketą, kuris jau iš esmės aprūpintas visais svarbiausiais komforto ir saugumo elementais. Paaukštintos versijos (Sport ar M Sport) svarbios tik tiems, kas nori papildomo sportiško stiliaus ar didesnių ratų.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.