BMW 5 serijos (2003–2010) apžvalga

BMW 5 serijos (2003–2010) apžvalga

BMW 5 serijos sedanas jau daugelį metų yra populiarus pasirinkimas tiek tarp įmonių automobilių parkų, tiek tarp pavienių pirkėjų. Todėl naudotų šio modelio automobilių pasiūla rinkoje išlieka didelė ir įvairi.

Bendra apžvalga

Penktoji BMW 5 serijos karta iš pradžių sulaukė įvairių vertinimų dėl netradicinio dizaino, tačiau laikas parodė, kad tokie sprendimai išsiskyrė. Šiandien automobilis atrodo moderniai ir išsaugojo savitą išvaizdą.

Šis modelis ilgai pirmavo tarp prabangių verslo klasės automobilių ir kaip naudotas tebėra labai patrauklus variantas.

Sportiškos važiavimo savybės

BMW 5 serijos sedanas pasižymi itin tiksliu vairavimu ir stabilia važiuokle, todėl vairavimo malonumas pranoksta daugelį kitų šios klasės modelių. Visgi, verta rinktis modelius be sportinės („M Sport“) pakabos ir itin didelių ratlankių, jei norite komfortiškesnės kelionės per nelygų kelią.

Norintys išskirtinio sportiškumo gali pasirinkti „M Sport“ versiją, tačiau rekomenduojama būtinai išbandyti automobilį bandomojo važiavimo metu – sportinė pakaba gali pasirodyti pernelyg kieta kasdieniam naudojimui.

Erdvi ir kokybiška salono aplinka

Automobilio vidus džiugina kokybiška apdaila ir tvarkinga architektūra. Vairuotojui patogu pasirinkti idealią vairuotojo ir sėdynės padėtį, tad valdymas nesukels nepatogumų. Gale vietos pakanka trims keleiviams, nors per vidurį einantis transmisijos tunelis apsunkina kelionę sėdinčiajam per vidurį.

Bagažinė talpina stambius lagaminus, tačiau pakrovimo anga nėra itin patogi – didesnių daiktų pakrovimas gali būti keblus.

Naudoto automobilio eksploataciniai kaštai

Kiek kainuoja įsigyti naudotą BMW 5 serijos sedaną?

Ankstyvieji benzininiai modeliai šiandien kainuoja kiek daugiau nei 2 340 eurų, tačiau tokių automobilių rida dažnai būna labai didelė. Dyzeliniai variantai prasideda nuo maždaug 2 930 eurų. Praplėtę biudžetą iki 9 360 eurų, galima rasti vėlyvesnį 520d modelį, kurį per metus vidutiniškai nuvažiavo apie 16 000 km – tai geras kainos ir kokybės santykis.

BMW 5 serijos sedano eksploatacijos išlaidos

Nuo 2007 metų BMW pradėjo diegti „Efficient Dynamics“ technologijas (variklio sustabdymą stovėjimo metu, stabdymo energijos rekuperaciją), leidusias sumažinti išmetamų CO2 kiekius ir pagerinti degalų ekonomiją. Tai reiškia, kad naujesni modeliai yra ekonomiškesni tiek kuro, tiek mokesčių atžvilgiu.

Pavyzdžiui, 520d su šiomis technologijomis kuro sąnaudas sumažino nuo vidutinių 5,9 l/100 km iki 5,1 l/100 km, o CO2 išmetimą – nuo 158 iki 136 g/km.

Po trejų metų nuo pirkimo, serviso darbai oficialiuose atstovybėse gali tapti brangūs, todėl verta apsvarstyti nepriklausomų servisų paslaugas – taip sutaupysite išlaidas.

Draudimo įmokos svyruoja nuo 31 grupės (520d) iki 45 (535d M Sport) ar net 50 (itin galingas M5), tad ši išlaidų eilutė bus didesnė nei vidutinė.

Kurį naudotą BMW 5 serijos sedaną rinktis?

Dažniausias naudotų 5 serijos modelis – 520d – vertas išskirtinio dėmesio. 120 kW (163 AG), o vėliau 130 kW (177 AG) galios dyzelinis variklis yra taupus, tačiau nenuobodus vairuoti. 140 kW (197 AG) 525d, pagamintas nuo 2007 m., yra pastebimai greitesnis, o 160–173 kW (218–235 AG) 530d variantai džiugina dynamika. 535d su 200–210 kW (268–282 AG) įspūdingai stipresnis už daugelį benzininių konkurentų.

Iš benzininių variantų 520i (gamintas iki 2004 m. pabaigos) gali pasirodyti per silpnas, o 523i ir 525i – žymiai tinkamesni tiems, kam svarbi dinamika.

Įrangos pasirinkimai

Bazinis modelis buvo komplektuojamas su lengvojo lydinio ratlankiais, klimato kontrole ir elektronine stabilumo sistema. Tačiau protingiau ieškoti SE komplektacijos versijų – jos pasižymi patobulintais ratlankiais ir parkavimo jutikliais priekyje bei gale.

Sport ir M Sport versijos siūlo standesnę pakabą, didesnius ratus, tamsintus stiklus ir dalinę odinę apdailą. Nuo 2009 metų pradžios Business Edition versijos papildomai turėjo pilno odos salono apdailą, „Bluetooth“, navigacijos sistemą ir 6 diskų CD keitiklį.

Mūsų rekomenduojamas variantas: 520d SE

Kokie dar modeliai verti dėmesio?

Žvalgantis į alternatyvas, tiems, kurie vertina sportiškumą, dėmesio verta skirti Jaguar XF – šis modelis dar geriau jaučiasi dinamiškame kelyje, tačiau yra mažiau praktiškas ir ekonomiškas už BMW.

Jei komfortas yra pagrindinis prioritetas, Vokietijos gamintojo Mercedes E-klasė yra viena geriausių. Ji užtikrina lygų važiavimą (ypač įsigijus modelį be standžios sportinės pakabos) ir yra kur kas patogesnė kroviniams nei Jaguar XF. Visgi, E klasės dyzeliniai varikliai su keturiais cilindrais nėra patys komfortiškiausi – jie triukšmingi ir perduoda vibraciją į saloną.

Kita alternatyva – Audi A6. Tai automobilis su maloniai tyliais varikliais ir išskirtine salono kokybe. Nors Audi A6 negali lygintis su BMW 5 ar Jaguar XF valdymo savybėmis, ar Mercedes E klasės komfortu, jo vidus – pats solidžiausias iš šios trijulės.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *