BMW 6 serijos kupė – puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško komfortiško, tyliai riedančio ir ilgoms kelionėms pritaikyto automobilio. Dėl erdvaus bagažo skyriaus, patogių sėdynių ir didelės degalų talpos, šis modelis lengvai įveikia ilgas distancijas be dažnų sustojimų.
Bendras vaizdas
Tiek išvaizda, tiek techninėmis savybėmis BMW 6 serija atitinka grand touring segmento reikalavimus – aukštos kokybės interjeras, didelis nuvažiuojamas atstumas ir nemažai papildomų funkcijų komfortui užtikrinti. Tai automobilis, kuris puikiai tinka ne tik kasdienai, bet ir ilgoms kelionėms.
Variklių pasirinkimas
6 serijos modelių gama pasižymi našiais ir rafinuotais varikliais. Populiariausias – 640d, turintis 3,0 l dyzelinį variklį su 309 AG, kuris pasižymi puikia galia, ekonomija ir išlaiko maloniai tylų darbą. Norintiems benzininio variklio siūlomas 640i su 321 AG, taip pat egzistuoja galingas 650i su 4,4 l 449 AG V8 varikliu. Įspūdingiausias – M6 kupė su 552 AG dviem turbokompresoriais V8, kuris išsiskiria ypatingu greičiu.
Komfortas ir įranga
BMW 6 serija išsiskiria turtinga standartine įranga. „SE” komplektacija siūlo 18 colių lengvojo lydinio ratlankius, dviejų zonų klimato kontrolę, odines, šildomas priekines sėdynes, priekinio ir galinio parkavimo jutiklius bei navigaciją.
„Sport” versija, kuri yra 650i modelio pradinis lygis, prideda dar didesnius 19 colių ratus ir patogias sėdynes reguliuojamu juosmens atramos palaikymu. „M Sport” – drąsesnio dizaino išorė su sportiškomis detalėmis, bet be papildomos įrangos. M6 modelyje rasite pritaikytus LED žibintus, keturias išmetimo angas, didesnius stabdžius, anglies pluošto stogą ir sustiprintą garso sistemą.
Važiavimo savybės
Keliauti su 6 serijos BMW itin lengva – automatinė aštuonių pavarų dėžė puikiai keičia pavaras (M6 turi septynių pavarų dvigubą sankabą). Nors tai nėra lengvas automobilis, kas pasijaučia posūkiuose, bet greituose užmiesčio keliuose arba magistralėse mašina stabiliai laikosi ir efektyviai sugeria kelio nelygumus. Dėl didesnių ratų ir sportinės pakabos M Sport versijoje gali būti šiek tiek kietesnė eiga, tačiau pasirinkus reguliuojamus amortizatorius komfortas padidės dar labiau.
Prie vairo 6 serija atrodo užtikrinta ir puikiai tinka tiek ilgiems reisams, tiek atostogų kelionėms. Vertinantiems praktiškumą, ji pranašesnė už analogiškus dyzelinius konkurentus ir yra žymiai ekonomiškesnė nei, pavyzdžiui, Jaguar XK.
Erdvės ir praktiškumo ypatybės
Nors dvidurė 6 serijos versija gale pasiūlo ribotą vietą aukštesniems keleiviams, priekinių sėdynių erdvė – itin plati ir patogi. Bagažinės gylis leidžia be vargo sutalpinti lagaminus dviem savaitėms. Jei dažnai vežatės keturis keleivius, verta pažiūrėti į 6 serijos Gran Coupe (keturdurė versija) – ji suteiks gerokai daugiau vietos gale.
Ekonominės savybės ir eksploatacijos kaštai
Kainos už naudotą BMW 6 seriją
- Senesni, daugiau nuvažiavę 6 serijos modeliai prasideda nuo 11 700 eurų.
- Už geros būklės variantą su rida iki 80 000 km tikėtina reikės apie 18 700 eurų.
- Vieni naujausių egzempliorių iš 2018 metų gali kainuoti iki 40 950 eurų.
- Benzininių variantų pasiūla mažesnė ir jie paprastai brangesni – 640i kainuoja apie 18 700 eurų, 650i – tarp 23 400 ir 29 250 eurų.
- Svarbiausią našumą siūlantis M6 reikalauja bent 29 250 eurų investicijos.
Eksploatacijos išlaidos
- 640d dyzelis ekonomiškiausias – 4,5 l/100 km, ženkliai lenkia benzininį 640i (6,3 l/100 km).
- 650i vidutinis sunaudojimas – 7,3 l/100 km, o M6 siekia net 8,3 l/100 km.
CO2 emisijos
- 640d dyzelis išmeta tik 145 g/km – šis rezultatas artimesnis mažam hečbekui nei sportiniam grand tourer.
- 640i benzininis – 179 g/km, 650i – 206 g/km, o daugiausiai taršos generuoja M6 – 231 g/km.
Techninė priežiūra ir aptarnavimas
Jei automobilio amžius – iki penkerių metų, dar gali galioti originali BMW techninio aptarnavimo programa. Kitais atvejais nedidelis servisas kainuoja apie 175 eurus, kapitalinis – apie 525 eurus. Paprastai automobilis praneša, kai jam reikia techninės priežiūros – dažniausiai kas 29 000 km arba kas dvejus metus.
Ką rinktis?
Variklio pasirinkimas
Ieškantiems automobilio dažniems ilgesniems važiavimams, patikimiausias pasirinkimas – 640d dyzelis, kuris dėl savo universalumo laikomas geriausiu šio modelio varikliu. Miesto gyventojams ar retai tolimus maršrutus įveikiantiems labiau tiktų 640i benzininis variklis, tačiau jo išlaikymas brangesnis.
Įrangos lygiai
SE įranga dažniausiai pasižymi viskuo, ko reikės kasdienėms kelionėms – specialistai rekomenduoja būtent ją.
Mūsų favoritų sąraše – BMW 640d SE.
Alternatyvos
- Jaguar XK turi didelį bagažą, tačiau galinės sėdynės – labai ankštos. Galia užtikrina tik V8 benzininiai varikliai, tad eksploatacija brangesnė, bet ši mašina stebina dinamika ir važiuoklės balansu.
- Mercedes CL orientuotas į komfortą ir prabangą – gausu saugumo bei pagalbos sistemų vairuotojui, ypač rafinuotas 5,0 V8 motoras. AMG versijos – tikri tiesiosios sprinto meistrai. Tačiau vingiuotame kelyje jis neprilygs kitoms alternatyvoms.
- Porsche 911 Carrera puikiai įveikia posūkius ir tuo pat metu gali būti patogus ilgose kelionėse, nors išlieka labiau sportinis pasirinkimas. Tiesa, bagažo skyriuje vietos mažiau, tačiau salone daugybė dėtuvių smulkesniems daiktams.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.