AutoTaktas.lt
  • Apžvalgos
  • Naujienos
  • Priežiūra
  • Paslaugos
  • Varikliai
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
AutoTaktas.lt
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
Pagrindinis Automobilių apžvalga

BMW M3 kabrioleto (2001–2007) apžvalga

Domantas Stankevičius Paskelbė Domantas Stankevičius
2025 30 birželio
Kategorija Automobilių apžvalga
0 0
0

BMW M3 kabrioletas – tai išskirtinis sportinis automobilis, kuris sugeba džiuginti tiek dinamiškomis, tiek ramesnėmis kelionėmis. Jo 3,2 litro, 343 AG variklis pasižymi puikiu elastingumu, todėl automobilis maloniai važiuoja ir nedideliu greičiu, o akceleratorius reaguoja greitai ir tiksliai. Net ir sudėtingesniuose posūkiuose stabilumą užtikrina platus padangų plotis ant 18 colių lengvojo lydinio ratlankių, o vairas tiesiogiai perteikia kelią ir padeda užtikrinti tikslų valdymą.

Vairavimo malonumas

BMW M3 pasižymi įspūdingu greičiu – iš vietos iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 5,5 sekundės, o maksimalus greitis siekia 250 km/val. Tai leidžia šiam modeliui savo dinamiką prilyginti tikriems superautomobiliams. Tačiau M3 nėra tik apie greitį – kasdieniam naudojimui skirtos savybės čia puikiai dera su sportiškumu. Važiuojant ramiai, automobilis išlieka patogus ir tylus, tačiau paspaudus greičio pedalą, pajusite visą galios potencialą.

Komfortas ir vietos viduje

Salone vairuotoją ir keleivius pasitinka specialiai sukurti sportiniai sėdynių, vairo ir prietaisų skydelio sprendimai. M3 kabrioleto elektrinis medžiaginis stogas atidaromas arba uždaromas per 22 sekundes, o dėl jo automobilis 14 mm žemesnis nei M3 kupė. Galinėse sėdynėse vietos nedaug, todėl patogiai jausis tik du suaugusieji. Bendrai – interjeras suplanuotas akcentuojant komfortą ir sportinį pojūtį vienu metu.

Eksploatacijos kaštai

Šio sportinio BMW išlaikymas nėra pigus: jo vertė rinkoje išlieka pakankamai aukšta net po keleto metų, nes modelis itin paklausus tarp entuziastų. M3 kabrioletas per pirmus trejus metus praranda vos trečdalį pirminės vertės, todėl vėliau pardavus galima atgauti nemažą dalį investicijos.

Kuro sąnaudos nėra mažos – vidutiniškai siekia apie 14 l/100 km, todėl kasdienis vairavimas atsieis brangiau, ypač aktyviau važiuojant. Prie išlaidų prisideda ir draudimas, kuris šiai markei ir modeliui įprastai būna brangesnis nei daugumai vidutinės klasės automobilių.

Techninė priežiūra ir aptarnavimas

Specializuotų BMW centrų paslaugos gali kainuoti daugiau, o aptarnavimo intervalai – kas 12 000 km, o rimtesnis servisas numatytas kas 24 000 km – reikalauja griežtai laikytis priežiūros tvarkaraščio ir skirti dėmesio detalių kokybei. Prieš įsigyjant naudotą M3 verta pasikalbėti su kitais šio modelio savininkais, kad pasvertumėte eksploatacines išlaidas ir turėtumėte aiškų supratimą apie reguliarios priežiūros svarbą.

Mokesčiai už taršą

Lietuvoje automobilių taršos mokestis priklauso nuo išmetamo anglies dvideginio kiekio, degalų rūšies ir pirmosios registracijos metų. Galingam sportiniam automobiliui, kaip M3, šis mokestis gali būti reikšmingas, todėl planuokite papildomas išlaidas kasmetinei registracijai.

Į ką atkreipti dėmesį renkantis

Kiekvienas 2001 metais pasirodęs M3 kabrioletas buvo komplektuojamas su gausia standartine įranga – sportine M pakaba, stabilumo kontrolės ir kintamo M diferencialo sistemomis. Papildomai buvo galima rinktis įvairius priedus, o viena iš populiaresnių opcijų – sekvencinė (SMG) pavarų dėžė, kuri leidžia pavaras perjungti pavadėliais prie vairo ir taip išlaikyti tikrą sportinį pojūtį.

Naudotus šio modelio automobilius geriausia rinktis iš oficialių BMW atstovybių ar specializuotų sportinių automobilių salonų.

Alternatyvos

Jeigu ieškote sportiško, tačiau iš dalies praktiško ir komfortiško automobilio su atviru stogu, alternatyvų BMW M3 kabrioletui yra ne viena. Rinkoje galima rasti ir kitų sportinių kabrioletų ar kupė, kurie siūlo panašų galios ir prabangos santykį, todėl verta įvertinti keletą panašių modelių prieš priimant galutinį sprendimą.

Ankstesnis įrašas

Audi A3 e-tron (2014–2018) apžvalga

Kitas įrašas

„Audi A3“ hečbeko (nuo 2020 m.) apžvalga

Domantas Stankevičius

Domantas Stankevičius

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.

Parašykite komentarą Atšaukti atsakymą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Apžvalgos

Automobilių apžvalga

Volvo EX30 (nuo 2023 m.): apžvalga

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 (2006–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C70 Coupe (1997–2002) apžvalga“

2025 2 lapkričio
Automobilių apžvalga

„Volvo C30 hečbeko (2007–2013) apžvalga“

2025 2 lapkričio

Apie mus

Automobilių žurnalas internete su straipsniais apie naujienas, priežiūrą, nuomą, padangas, variklius ir daugiau. Sekite, kad būtumėte visada žingsnį priekyje automobilių pasaulyje.

Kategorijos

  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių charakteristikos
  • Automobilių naujienos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių padangos
  • Automobilių paslaugos
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių sportas
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių varikliai
  • Autoservisai
  • Informaciniai straipsniai
  • Motociklai
  • Vairavimo mokyklos

Skaičiuoklės

  • Kuro skaičiuoklė
  • Padangų dydžių skaičiuoklė
  • Taršos skaičiuoklė

Naudingos nuorodos

  • Reklama
  • Privatumo politika

Visos teisės saugomos 2021-2025

Sveiki sugrįžę!

Prisijunkite prie savo paskyros toliau

Pamiršote slaptažodį?

Atgauti slaptažodį

Norėdami iš naujo nustatyti slaptažodį, įveskite savo vartotojo vardą arba el. pašto adresą.

Prisijungti
Nėra rezultato
Peržiūrėti visus rezultatus
  • Automobilių apžvalga
  • Automobilių naujienos
  • Informaciniai straipsniai
  • Automobilių priežiūra
  • Automobilių varikliai
  • Motociklai
  • Automobilių padangos
  • Automobilių nuoma
  • Automobilių supirkimas
  • Automobilių paslaugos

Visos teisės saugomos 2021-2025