BMW X6 (2008–2014) apžvalga

BMW X6 (2008–2014) apžvalga

BMW X6 4×4 išsiskiria ryškiu, išskirtiniu dizainu, kuris dažnai sukelia prieštaringų nuomonių. Nors pagrindą šiam modeliui suteikia BMW X5, X6 pasižymi dar platesniu kėbulu ir stipresne vizualine išraiška. Tačiau originali išvaizda pareikalauja aukų – salono erdvės viduje mažiau nei X5, ypač galvos aukštyje galiniams keleiviams dėl žemėjančios stogo linijos. Jei prioritetas – išskirtinumas ir stilius, X6 gali būti patrauklus pasirinkimas, tačiau praktiškumui teks nusileisti.

Bendra apžvalga

Nors BMW X6 neabejotinai traukia akį, tai kartu ir puikiai valdomas automobilis, pasižymintis dinamišku charakteriu. Platus variklių pasirinkimas garantuoja, kad kiekvienas atras sau tinkamą balansą tarp galios ir ekonomiškumo, nors eksploatacinės išlaidos visada išliks aukštos.

  • Galingi dyzeliniai ir benzininiai varikliai
  • Pilnai įrengtas informacinis–pramogų centras
  • Ergonomiškas prietaisų išdėstymas salone
  • Tvirtokas, kartais kiek kietas važiavimas
  • Dyzeliniai varikliai gali būti triukšmingi

Varikliai ir dinamika

BMW X6 dažniausiai sutinkamas su galingais šešių cilindrų dyzeliniais agregatais. Pagrindinis pasirinkimas – 30d versija, pasižyminti puikiu našumu esant žemiems apsukoms. Ieškantiems daugiau galios verta išbandyti 40d, o galingiausias M50d variantas su trigubu turbokompresoriumi stebina akceleracija, tačiau sunaudojamo kuro kiekis taip pat išauga.

Mažiau populiarus, bet itin rafinuotas – benzininis 50i V8 variklis. Jo garsas ir dinamika įspūdingi, o didelė galia leidžia išjudinti net ir tokio dydžio automobilį be vargo. Visgi visi X6 varikliai pasižymi kietesniu pakabos darbu, tad ilgose kelionėse komfortas gali būti ne idealus. Kompensacija – tiksli vairo sistema ir BMW automobiliams būdingas stabilumas posūkiuose.

Salono įranga ir erdvė

X6 vidaus apdaila iš esmės atkartoja X5 modelį – kokybiškos medžiagos, patogios priekinės sėdynės ir intuityvi pramogų sistema valdomą per iDrive valdiklį. Priekinėje dalyje erdvės netrūksta, tačiau aukštesni galiniai keleiviai gali jausti ribotą vietą galvai. Viskas dėl stilingo, bet žemėjančio galinės dalies stogo. Salone taip pat juntama išskirtinė surinkimo kokybė.

Išlaidos ir eksploatacija

Kiek kainuoja naudotas BMW X6 4×4?

Pirmųjų gamybos metų (2008–2009) modelius galima rasti už 15 210 – 19 890 eurų, tačiau jie dažnai bus su didesne rida. Patikimos komplektacijos, vidutinės ridos, pilnos aptarnavimo istorijos automobiliai dažniausiai kainuoja tarp 17 550 ir 19 890 eurų. 2010–2011 metų modeliai siekia 21 060 – 23 400 eurų, o vėlyvieji, 2012 metų modeliai, kainuoja apie 23 400 – 29 250 eurų.

Naudojimo kaštai

Eksploatacinės išlaidos čia nemažos. Ekonomiškiausias 30d variantas gamintojo duomenimis sunaudoja vidutiniškai apie 6,0 l/100 km, o 40d – 6,2 l/100 km, bet realaus eismo sąlygomis šie skaičiai paprastai būna šiek tiek didesni. Visi BMW X6 modeliai dėl didelės galios ir svorio atsiduria aukštesnėse draudimo grupėse. Tai lemia ir aukštesnes draudimo įmokas.

Servisas oficialiuose atstovybėse kainuos brangiai, tačiau dažnai pasitaiko atskirų servisų, specializuojančiųsi BMW automobiliams ir siūlančių paslaugas žemesnėmis kainomis. Naujesnių modelių savininkams siūlomos išskaidytos aptarnavimo planų galimybės.

Lietuvoje BMW X6, kaip ir kitiems dideliems automobiliniams visureigiams, bus taikomas metinis taršos mokestis, priklausantis nuo CO₂ emisijos, automobilio kuro tipo ir pirmos registracijos metų. Galingesni, daugiau taršos išskiriantys modeliai bus apmokestinti didesnėmis sumomis. Planuojant tokio modelio eksploataciją, verta į tai atsižvelgti.

Kuria versiją rinktis?

Tarp visų galimų variantų labiausiai siūlytinas 30d dyzelinis variklis. Jis sudaro optimalų balansą tarp galios, kuro sąnaudų ir ilgalaikių priežiūros kaštų. Tačiau jei prioritetas – maksimali dinamika, galima svarstyti 40d arba net energingą M50d.

Kokie yra alternatyvūs modeliai?

Statant BMW X6 šalia pagrindinių konkurentų, verta atkreipti dėmesį į Porsche Cayenne. Šis modelis pasižymi įspūdinga dinamika, puikiu valdymu ir sumaniais galinės sėdynės sprendimais. Tačiau jo išlaidos eksploatacijai išties nemažos.

Kita alternatyva – Range Rover Sport. Jis išsiskiria aukšta surinkimo kokybe, erdviu salonu bei komfortišku važiavimu. Visgi nusipirkti naudotą tokį modelį bei rūpintis jo priežiūra taip pat kainuoja nemažai, o pastarųjų metų patikimumas kartais kelia abejonių.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *