BMW X7 – tai išskirtinis visureigis, kuris vis dar traukia akį gatvėje savo išraiškingomis formomis ir didžiule, vos ne iš tolo matoma priekine grotelė. Pirmąkart pasirodęs 2019 metais, šis septynvietis SUV buvo sukurtas tiems, kas vertina prabangą, erdvę ir, žinoma, norą išsiskirti kelyje. Tačiau šis modelis siūlo ne tik įspūdingą išvaizdą – už jo efektingo fasado slypi technologiškai pažangi, komfortiška ir puikiai važiuojanti mašina.
Trumpai apie BMW X7
BMW X7 pasižymi plačia ir šviesia kabina, kurioje patogiai įsitaisys septyni žmonės. Erdvės pojūtis juntamas tiek priekyje, tiek antroje eilėje, o trečioji – iš tiesų tinkama suaugusiesiems. Kiekviena interjero detalė – nuo kokybiškų apdailų iki sumaniai suprojektuotų valdiklių – liudija apie išskirtinį dėmesį vartotojo patogumui.
- Aukšto lygio salono apdaila ir surinkimas
- Daug vietos visiems keleiviams
- Itin patogi važiuoklė, efektyviai sugerianti kelio nelygumus
- Gana aukštas patikimumas ir kokybiškas aptarnavimas
Iš kitos pusės, dėl solidžių gabaritų ir beveik 2,5 tonos svorio X7 kiek mažiau smagus posūkiuose – didesnis kėbulo pasvirimas ir vangumas vairuojant jaučiasi labiau nei kompaktiškesniuose modeliuose.
Varikliai ir techninės savybės
X7 modeliai buvo siūlomi su įvairiais varikliais: tiek dyzeliniais, tiek benzininiais. Populiariausios yra xDrive40d (dyzelis) ir xDrive40i (benzinas) versijos – abi galios generuoja po 335 AG, naudojant modernią švelnaus hibrido (mild hybrid) technologiją, padedančią optimizuoti sąnaudas bei sumažinti emisijas.
Yra ir sportinės versijos, tokios kaip M50i, kuri turi dvigubai turbininį V8 variklį su net 523 AG. Tai leidžia įsibėgėti iki 100 km/h per 4,7 sekundės – mažai kas iš didžiųjų visureigių gali pasigirti tokiu greičiu.
Važiavimas ir valdymas
Nors BMW X7 yra didelių gabaritų, jis kelia pasitikėjimą ir suteikia komfortišką važiavimą – aukštai įvertinama oro pakaba. Ji efektyviai slopina dangos nelygumus ir užtikrina sklandų judėjimą tiek mieste, tiek užmiestyje. Sudėtingesniuose vingiuose juntama, kad automobilis sunkus, tačiau aktyvi pakaba ir keturių ratų vairavimas (papildoma įranga) padeda gerokai sumažinti apsisukimo spindulį bei palengvina manevravimą siaurose vietose.
Norint daugiau pravažumo, galima rinktis papildomą bekelės paketą – tuomet X7 nebijos nei purvo, nei prastesnių kelių. Taip pat galima reguliuoti įvairius važiavimo režimus pagal gruntą ir papildomai apsaugoti dugną.
Salonas ir praktiškumas
BMW X7 pasaulis – tai prabanga ir modernumas. Kiekviena detalė, kurią paliesite, dvelkia kokybe. Priekyje – itin daug erdvės, o antrą eilę galėsite reguliuoti elektriškai. Net trys suaugusieji vidurinėje eilėje nesijaus susispaudę – vietos tiek galvai, tiek kojoms čia tikrai netrūksta. Klimato kontrolė ir šildomos sėdynės siūlomos ne tik priekyje, bet ir gale.
Išskirtinis X7 bruožas – ne tik standartinė trečia sėdynių eilė, bet ir jos erdvumas. Net aukšti keleiviai tilps čia be didelio diskomforto. Bagažui skirtos vietos taip pat pakanka: net ir su išskleistomis visomis sėdynėmis čia tilps keletas lagaminų, o pakeitus į penkiavietę konfigūraciją erdvė taps išties didžiulė. Tvirta dviejų dalių bagažinės atverčiama dalis pravers keliant sunkius daiktus ar ilsintis lauke.
Infotainment sistema – moderni ir universali, turinti 12,3 colio lietimui jautrų ekraną, valdymą balsu, valdymo ratuką bei net gestų kontrolės funkcijas pagrindiniams veiksmams (pvz., garso reguliavimui ar muzikos perjungimui).
Kaina ir eksploatacijos kaštai
Naudotų BMW X7 kainos Lietuvoje prasideda nuo maždaug 52 650 eurų už tvarkingą, 2019 ar 2020 m. automobilį su vidutine rida. Už 2021 metų modelius teks pakloti apie 54 990 eurų ar daugiau, o už sportines M50d ar M50i versijas – dar šiek tiek brangiau. 2023-2024 metų modeliams kainų riba pakyla virš 70 200 eurų.
Kuro sąnaudos
- xDrive40d vidutinės sąnaudos: apie 6,5 l/100 km
- xDrive40i: apie 9,1 l/100 km
- M50i: apie 10,7 l/100 km
- xDrive30d: apie 7,0 l/100 km
Emisijos mokestis
Lietuvoje visi X7 priklauso taršiausiųjų klasei, todėl nuo jų CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmos registracijos metų nustatomas papildomas kasmetis taršos mokestis. Bendrai, šiems modeliui taikomi aukštesni mokesčiai nei daugumai įprastų automobilių.
Techninė priežiūra
BMW X7 priežiūra kainuos daugiau nei vidutiniam automobiliui. Originalių detalių ir serviso darbų kainos yra aukštesnės, tačiau galima rinktis fiksuotos kainos techninio aptarnavimo paketus ir išlaidas planuoti iš anksto su mėnesio įmokomis. Servisų atsiliepimai Lietuvoje – teigiami, daugumai savininkų patinka profesionalus požiūris bei aiškios kainos.
Patikimumas
BMW X7 vertinamas kaip ilgaamžis bei patikimas automobilis. Priklausomai nuo eksploatacijos ir priežiūros, didelių technologinių trūkumų modelyje nepasitaiko, o serviso patirtis yra viena geriausių premium segmente.
Kokią BMW X7 pasirinkti?
Racionaliausias pasirinkimas tarp naudotų X7 – dyzelinis xDrive30d arba vėlesnis xDrive40d. Jie suderina ekonomiškumą su dinamika. Ieškant maksimalios komforto ir prabangos, verta dairytis modelio su papildomomis opcijų paketais: vėdinamomis ar masažo funkciją turinčiomis sėdynėmis, šildomais puodelių laikikliais ar galiniais ekranais keleiviams.
Kokie pagrindiniai konkurentai?
Audi Q7 – vienas pagrindinių BMW X7 konkurentų, išsiskiriantis komfortu ir racionalumu – naudoti šie automobiliai Lietuvoje gali būti kiek pigesni už X7. Kitas variantas – Land Rover Discovery, kuris stebina pravažumu ir komfortu, tačiau patikimumas čia šiek tiek nusileidžia konkurentams. Vis tik prabangos, erdvės ir technikos derinio, kokį siūlo X7, rasi tik labai retame konkurente.

Charizmatiškas automobilių apžvalgininkas, gebantis įsigilinti į kiekvieno modelio niuansus. Vertina vairavimo pojūtį, technologijas ir dizainą. Jo apžvalgos aiškios, informatyvios ir lengvai suprantamos tiek naujokams, tiek automobilių entuziastams. Mėgsta subtilų humorą ir objektyvias įžvalgas.