Citroën C4 Spacetourer 2018–2019 apžvalga

Citroën C4 Spacetourer 2018–2019 apžvalga

Penkiaviečių vienatūrių banga jau užleido vietą visureigiams, tačiau taupyti pinigus niekada neišeina iš mados. Citroën C4 Spacetourer – tai puikus pasirinkimas tiems, kurie ieško praktiško, komfortiško šeimos automobilio už patrauklią kainą. Nors C4 Spacetourer gamyboje pakeitė visureigis C5 Aircross, naudotas vienatūris išlieka patrauklus dėl komplektacijos, ekonomijos ir klasikinės erdvės.

Varikliai ir pavarų dėžės

Šis modelis siūlė tris variklių pasirinkimus: 1,2 l 128 AG benzininį, 1,5 l 128 AG dyzelinį bei galingesnį 2,0 l 158 AG dyzelinį. Benzininis ir mažesnis dyzelinis varikliai komplektuojami su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže. 2,0 l dyzelinis variantas derinamas tik su automatine dėže. Toks pasirinkimas leidžia kiekvienam vairuotojui rasti optimalų sprendimą pagal poreikius: benzinas labiau tiks miestui, efektyvus dyzelinas – ilgoms kelionėms.

Interjero kokybė ir praktiškumas

C4 Spacetourer išlaikė šeimos automobiliui būdingą praktiškumą: salonas pasižymi erdve, gera matomumu ir patogia sėdėsena. Trys atskiros galinės sėdynės tiks tiems, kuriems reikia daugiau lankstumo – jas galima atskirai reguliuoti ir patogiai įdėti vaikų kėdutes. Bagažinė stebina savo talpa ir kvadratine forma, todėl pritaikyta net didelėms šeimos išvykoms.

Salone apstu išmoningų dėtuvių smulkiems daiktams susidėti. Priekinių sėdynių ir vairo padėtis reguliuojama dideliame diapazone, tad patogią poziciją ras kiekvienas vairuotojas. Aukštesnių komplektacijų modeliai pasižymi moderniu 12 colių skaitmeniniu prietaisų skydeliu, kas suteikia automobilio vidui šiuolaikiškumo.

Komplektacijos ir įranga

C4 Spacetourer buvo siūlomas su trimis įrangos lygiais. Touch Edition versija turi 16 colių ratlankius, galinius parkavimo jutiklius, automatiškai jungiamus žibintus, lietaus jutiklį ir dviejų zonų automatinį klimato valdymą. Feel komplektacijoje rasite didesnius 17 colių ratus, priekinius parkavimo jutiklius, papildomus daiktadėžes ir išmanų skaitmeninį prietaisų skydelį. Išskirtinė Flair versija siūlė 18 colių ratlankius, elektra valdomą bagažinę, galinio vaizdo kamerą, užuolaidėles galinėms durims ir daugiau aktyviosios saugos sistemų, tokių kaip automatinis stabdymas ar aklųjų zonų stebėjimas.

Važiavimo ir valdymo savybės

Net ir pervadinta, ši penkiavietė išliko patogi kasdienybės palydovė. Vairavimas, ypač mieste, lengvas, o posūkiuose automobilis išlieka stabilus nors ir juntama šiek tiek kėbulo pasvirimo. Automobilis pasižymi gera garso izoliacija ir patogiu važiavimu užmiestyje – triukšmą ir vibracijas sulaiko efektyviai, net jei miesto gatvėse pakaba kiek jautresnė nelygumams.

Saugumas

Kaip ir pirmtakas C4 Picasso, šis modelis gavo aukščiausią – penkių žvaigždučių – EuroNCAP balą. Visi variantai standartiškai turi šešias oro pagalves, stabilumo kontrolę ir automatinio avarinio stabdymo sistemą. Papildomą saugos įrangą, tokią kaip aklųjų zonų ar eismo juostų palaikymo asistentas, rasite brangesnėse komplektacijose arba su papildomais paketais.

Naudoto automobilio pasirinkimas

Kadangi C4 Spacetourer buvo gaminamas neilgai, jų naudotų rinkoje kiek mažiau nei prieš tai gaminto modelio C4 Picasso. Priklausomai nuo pasirinkto variklio ir komplektacijos, kainos Lietuvoje siekia apie 14 625 eurų už bazinį 1,2 Puretech, 15 210 eurų už 1,5 BlueHDI Feel ir apie 17 550 eurų už geriausiai įrengtą Flair modelį.

Eksploatavimo išlaidos

Ekonomiškumas

  • 1,5 l dyzelinis variklis: apie 4,0 l/100 km (geriausias rodiklis modelio gamoje)
  • 2,0 l dyzelinis variklis: apie 5,0 l/100 km
  • 1,2 l benzininis variklis: apie 5,2 l/100 km

Kaip dideliam vienatūriui, kuro sąnaudos labai racionalios, ypač renkantis taupųjį 1,5 l dyzelinį variklį.

Taršos mokestis

Lietuvoje C4 Spacetourer taršos mokestis priklauso nuo CO₂ emisijos, kuro rūšies ir pirmosios registracijos metų. Mažesnės emisijos, modernesni varikliai ir dyzeliniai modeliai eksploatuojami pigiau nei senesni, taršesni variantai.

Techninė priežiūra

Automobilį rekomenduojama aptarnauti kartą per metus arba kas 16 000 km. Jaunesnės (iki metų) mašinos gali būti prižiūrimos pagal gamintojo paslaugų planą, kuris leidžia laiku atlikti būtiniausius techninės priežiūros darbus. Paprasta apžiūra vyresniam nei trejų metų automobiliui kainuos nuo 210 eurų, o išsamesnė – apie 350 eurų.

Kurį C4 Spacetourer rinktis?

Miesto gyventojams patiks 1,2 l benzininis modelis, tačiau universaliausias pasirinkimas – 1,5 l dyzelinis variklis. Jis išsiskiria ekonomiškumu, didesniu sukimo momentu ir leidžia ramiau jaustis ilgose kelionėse ar važiuojant su pilnu salonu. Mechaninės pavarų dėžės veikia ne itin tiksliai, tad ieškantys komforto turėtų rinktis automatą, nors pradžioje reakcija gali pasirodyti kiek vangoka.

Optimaliausias praktiškumo ir kainos santykis – vidurinės komplektacijos Feel, nes ji turi svarbiausią papildomą įrangą ir modernesnį prietaisų skydelį. Rekomenduotume ieškoti modelio su papildomu Saugumo paketu.

Kokie modeliai dar verti dėmesio?

Ieškantiems alternatyvų verta pasidomėti Ford C-Max ar Volkswagen Golf SV vienatūriais. Ford išsiskiria patraukliu vairavimo pojūčiu ir universaliu salonu, kuriame galinės sėdynės lankstosi atskirai. Volkswagen Golf SV pasiūlys komfortišką važiavimą ir puikią variklių gamą, tačiau galinės sėdynės joje nesislankioja atskirai.

Apibendrinant – naudotas Citroën C4 Spacetourer išlieka sumanus sprendimas tiems, kas vertina erdvę, ekonomiškumą ir pilną šeimos komfortui skirtą įrangą už pagrįstą kainą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *