Su naujuoju „Sportage“ „Kia“ žengė į priekį užtikrintai. Automobilio kokybė ir technologijos smarkiai pagerėjo, palyginti su ankstesnės kartos modeliu – dabar visureigis dėl vietos kovoja su Volkswagen Tiguan ir Mazda CX-5, o ne pigesnėmis alternatyvomis, tokiomis kaip Nissan Qashqai ir Vauxhall Grandland.
Kia Sportage efektyvumas ir ekonomiškumas
Ši nauja įkraunama hibridinė „Kia Sportage“ versija prideda dar vieną visureigio lanką, siūlydama įspūdingus realaus pasaulio degalų taupymo rodiklius, mažą CO2 emisiją ir įmonės automobilio kainą, kuri iš vandens išmuša lygiavertį „Volkswagen Tiguan eHybrid“.
Taip, mums neįprasta net vargti minint finansus – bet sandoris toks geras, kad manėme, kad turėtumėte apie tai žinoti. Pažadame, per ilgai jūsų nevarginsime.
Štai trumpa versija. „Sportage PHEV“ naudos natūra norma siekia aštuonis procentus, o tai yra daug mažiau nei beveik visų konkurentų. Tai reiškia, kad jums pasiseks daug geriau su aukščiausios kokybės „Sportage GT-Line S PHEV“ nei, pavyzdžiui, pavyzdiniame „Volkswagen Tiguan eHybrid R-Line“, kurio BiK reitingas yra 14 proc.
Kia Sportage pasirinkimo galimybės
Pasakykite taip – jei norite vairuotojui pritaikyto šeimos visureigio (tai skamba kaip oksimoronas, bet jie ten yra), rinkitės Mazda CX-5 arba SEAT Ateca. Jei norite tiesiog kažko didelio, kas jus jaudina, rinkitės Kia Sportage PHEV.
Ekologiniu režimu PHEV sistema veikia tam tikru „super hibridiniu“ režimu. Daug įdomiau išjungti benzininį variklį ir varyti automobilį vien elektra nei Vauxhall Grandland Hybrid4 ar Volkswagen Tiguan eHybrid, o tai reiškia, kad salonas yra labai rami vieta.
Tačiau yra keletas trūkumų. Pradedantiesiems jis yra beveik 400 kg sunkesnis už standartinį benzinu varomą „Sportage“ dėl akumuliatoriaus bloko ir elektros variklio – tą skirtumą galite pajusti kelyje. Jei stipriai įstumiate jį į posūkį, pastebimas nedidelis posūkis, o važiuoklė jaučiasi taip, lyg ji daug sunkiau valdytų kėbulą.
Amortizacija taip pat yra gana tvirta, o tai reiškia, kad automobilis gali įsijungti į siūbuojantį ritmą lėtais, provėžuotais galiniais keliais, visą laiką stumdydamas jus savo sėdynėje. Šią problemą dar labiau apsunkina didžiuliai 19 colių lydiniai GT-Line S modelyje. Laimei, važiavimas tampa sklandesnis, kai tik įsibėgėjate – tai labai patogus kreiseris greitkelyje.
Tačiau yra įspėjimas – ekologiniu režimu iš „Sportage PHEV“ nepasieksite jokio našumo. Esant tokiai aplinkai, droselis yra toks pat nuobodus, kaip keturias valandas trunkanti paskaita apie įvairias Amazonės samanų rūšis, o pavarų dėžė reaguoja mažiau nei pagirios paauglės. Sportinis režimas daro „Sportage“ daug ryškesnį.
Tačiau taip pat yra įspėjimas. Jei reguliariai naudojate „Sportage PHEV“ sportiniu režimu, jūsų degalų sąnaudos smarkiai sumažės. Laikykite selektorių užrakintą ekologiniu režimu ir galėsite ištraukti 34 km/l iš jėgos agregato tikrai nesistengdami, jei akumuliatorius bus įkrautas.
Jei nuolat siaučiate sportiniu režimu, greičiau kramtysite elektrą, o tai reiškia, kad benzininis variklis turi dirbti daugiau, kad automobilis judėtų, o tai sudegina daugiau degalų, o tai reiškia, kad išleidžiate daugiau pinigų prie siurblių. Matėme, kad po ypač energingo vairavimo ekonomiškumo rodiklis sumažėjo net iki 10.6 km/l.
Kia Sportage interjero patogumas
Neskaitant šokinėjančio važiavimo mažu greičiu, „Sportage“ interjeras yra nepaprastai graži vieta. Kokybės požiūriu tai daugiau nei konkurentai iš Vokietijos, o aukščiausios klasės GT-Line S modelis turi daugiau įrangos, nei dauguma vairuotojų žinos, ką daryti.
Šildomas vairas? Patikrinti. Šildomos galinės sėdynės, kad vaikai nepyktų dėl šalto žiemos ryto mokyklos bėgime? O taip. Įmantri prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, galinti automatiškai nušliaužti automobiliu spūstyse sustoti ir pradėti? Akivaizdu.
Ergonomika taip pat puiki. Esu juokingos formos vaikinas – esu aukštas, bet mano kojos daug ilgesnės už rankas, tai reiškia, kad dažnai turiu rinktis – per daug ištiesti vairą, ar pakelti kojas po prietaisų skydeliu. Tačiau „Sportage“ stulpelyje ir sėdynėse yra pakankamai reguliavimo, kad galėčiau jaustis patogiai, todėl normaliam vartotojui turėtų būti gerai.
Taip pat yra daug vietos gale, net šešių pėdų žmonės randa pakankamai vietos kojoms ir galvoms. Vis dėlto PHEV poewetrain įsilieja į „Sportage“ bagažinės erdvę, tačiau tai yra būtinas blogis. Elektrinius gubinus reikėjo kur nors nuvažiuoti, ir Kia nusprendė, kad geriausia vieta jiems yra po bagažinės grindimis. Dėl to talpa sumažėja nuo 591 litro standartiniame benzinu varomame modelyje iki 540 litrų PHEV.