Mitsubishi Outlander: sugrįžta kaip įkraunamas hibridas

Mitsubishi Outlander: sugrįžta kaip įkraunamas hibridas

Mitsubishi Outlander grįžta! Po trijų metų pertraukos šis japonų flagmanas sugrįžta į Europą. Nuo 2025 m. balandžio mėn. šis SUV modelis bus parduodamas Vokietijoje kaip hibridinis automobilis su įkrovimu. Kokios kokybės yra ši nauja versija? Pirmasis bandomasis važiavimas.

  • „Naujasis” Outlander nuo 2021 m. prieinamas JAV rinkoje
  • Vokietijoje parduodamas kaip hibridinis automobilis su įkrovimu
  • Kainos prasideda nuo 50 000 eurų

Mitsubishi buvo tarp pirmųjų su Outlander: 2013 m. jis pateko į rinką kaip pirmasis hibridinis SUV ir tapo labai populiarus. Tačiau 2019 m. prekės ženklas paskelbė apie pasitraukimą iš Europos rinkos nuo 2020 m. Bet viskas pasikeitė.

Renault ir Mitsubishi kartu atnaujino Colt ir ASX modelius, kurie buvo pagrįsti Renault Clio ir Captur ir toliau buvo parduodami Vokietijoje. Dabar sugrįžta ir Outlander. Jis nėra pritaikytas pagal Renault, o tikras japonų kūrimas.

Nors modelis visai nepakeistas, nuo 2025 m. balandžio mėn. jis pasirodys rinkoje. Jau 2021 m. ketvirtos kartos SUV buvo prieinamas JAV, dabar jis pritaikytas Europai.

ADAC redakcija pirmą kartą išbandė naująjį flagmaną per pirmąjį bandomąjį važiavimą.

Modernus outlander 2025 dizainas

Lyginant su ankstesniu modeliu, nauja priekinė dalis su dvigubais žibintais išsiskiria. LED dienos šviesos ir žibintai buvo padalinti ir suteikia SUV tvirtą paveikslą. Šono profilyje pastebimi aiškūs linijiniai akcentai ir išskirtiniai galiniai žibintai, užtikrinantys masyvų įspūdį.

Kokybiška vidaus apdaila

Interjere Mitsubishi siekia suderinti konservatyvumą ir modernumą; jo kabina atrodo itin prabangiai. Naudojamos tik kokybiškos medžiagos, minkšti paviršiai, visiškai be pigios plastmasės. Didelės odos imitacijos plokštės suteikia unikalumo. Visa vidaus įranga yra puikiai pagaminta, jį drąsiai galima lyginti su vokiečių premium klasės produktais.

Ketvirtos kartos japonų SUV leidžia patogiai susieti išmaniuosius telefonus per Apple Carplay ir Android Auto be laidų. Muzika atkuriama per Yamaha garso sistemą, kurios gali būti iki dvylikos garsiakalbių. Įrengta ir balso kontrolė.

Paprastas valdymas, bet erzina pagalbinės sistemos

Malonu, kad ne viskas valdomas per lietimui jautrų ekraną – vis dar yra fiziniai mygtukai klimato kontrolei ir važiavimui reguliuoti. Ant vairo taip pat yra keletas patikimų mygtukų, kuriuos nenumatyta pakeisti lietimui jautriais paviršiais.

12,3 colio skydelis visiškai skaitmeninis, o informacinė sistema valdoma per kitą tokio paties dydžio liečiamą ekraną. Tai yra modernių automobilių valdymo standartas, nors Outlander ne visur pasiekia tobulybės.

Mitsubishi asistavimo sistemos gali pasirodyti pernelyg įkyrios. Po kurio laiko koncertas iš skirtingų signalinių garsų gali būti varginantis, norisi išjungti visa tai nuo pirmųjų metrų.

Ar tikrai būtina, kad dėmesio asistentas įsijungtų iškart, kai vairuotojas pažiūri į prietaisus? Įnešti šiek tiek daugiau ramybės būtų pageidautina, ypač dėl teisinių reikalavimų greičio ribojimo įspėjimui, kuris neretai traukia dėmesį nuo pirmųjų kilometrų.

Bandymas: variklis, erdvė ir bagažinė

Naujasis Outlander yra malonus automobilis dėl kelių priežasčių. Interjere vyrauja maloni atmosfera dėl aukštos kokybės medžiagų ir puikios keliamosios erdvės tiek keleiviams, tiek bagažui. Net per ilgesnes šeimos keliones vidutinės klasės SUV nesukels problemų.

Važiuojant Outlander labai tylus, ne tik elektra varant. Net intensyviai pagreitinant, benzininis variklis išlaiko ramų toną.

Pažymėtina, kaip sklandžiai keičiamas darbas tarp benzininio ir elektrinio variklio. Neretai sunku pastebėti, kada benzininis variklis įsijungia. Šiuo metu nėra daug hibridinių modelių, kurie taip gerai derėtų kaip Outlander.

Variklis susideda iš 2,4 litro keturių cilindrų benzininio variklio ir dviejų elektrinių variklių, kiekvieno priekinio ir galinio tilto. Bendra sistema sukuria 225 kW/306 AG galią.

Sujungus abiejų tipų variklius, Outlander greitai įgauna greitį ir iki 100 km/h įsibėgėja per 7,9 sekundės.

Elektra varomas reikalauja laiko, nes išgaunama tik 85 kW priekyje ir 100 kW gale. Tačiau net tada Outlander nesijaučia silpnas.

Su 22,7 kWh baterija, WLTP pajėgumas siekia iki 86 kilometrų vien elektriniu režimu, o ilgesnėms kelionėms yra 53 litrų talpos bakas.

Praktikoje provincijos keliais pavyksta nuvažiuoti apie 70 km elektros nuotoliu, kas pagrįsta įprastomis kasdienėmis reikmėmis.

Outlander Plug-in-Hybrid nebe toks idealiai tinkamas kaip Pajero vilkikas, nes vežimo atliekamoji masė baigiasi 1600 kg.

Įkrovimo trūkumas

Kaip ir daug kur naujajam hibridui, Outlander gali būti įkrautas greitojo įkrovimo stotyje. Tačiau ši teorija kyla iš japoniško CHAdeMO jungimo, kuris Vokietijoje beveik nenaudojamas.

Mitsubishi Europai šis pakeitimas buvo pernelyg sudėtingas. Yra adapterių, kurie leidžia jį naudoti prie CCS, bet kaip efektyviai veikia, klausimas atviras.

Todėl Outlander Plug-in-Hybrid geriau įkrauti miesto AC stotyse arba namų sieninės dėžės įkrovikliais. Tačiau reikia kantrybės, nes daugiau kaip 3,5 kW pasiekti nepavyks, tad baterijai įkrauti prireiks 6,5 valandų. Turint sieninę krovimo stotelę, įprastai automobilis prijungiamas nakčiai.

Neturintys galimybės krovimo vietoje pasinaudoti šia galimybe, ypač jei viešosios stotelės po keturių valandų blokuojamos, Outlander gali nebūti geriausias pasirinkimas norint važiuoti vien elektra.

Vis dėlto gera žinia ta, kad naudojant bateriją galima maitinti išorinius įrenginius laisvalaikio ir lauko veikloms iki 1500 vatų.

Keturi įrangos lygiai

Outlander siūlomas keturiuose įrangos lygiuose: Bazė, Plus, Įvadai (marketinėje versijoje) ir Top. Bazinis modelis už 49 990 eurų apima LED žibintus, be raktų prieigos sistemą, šviesos ir lietaus jutiklius, automatini klimatą ir daugybę pagalbininkų.

Norintys šildomo vairo, odinių sėdynių, galvos ekrano ar panoraminio stogo turi rinkti brangesnes versijas. Brangiausia Top įranga kainuoja 59 490 eurų.

Įdomu tai, kad penkerių metų garantija gali būti pratęsta kasmet iki aštuonerių metų, jei klientams atliekama reikiama kasmetinė priežiūra Mitsubishi servise. Tai pasidžiugins ne tik patys klientai, bet ir Mitsubishi prekybininkai.

Mitsubishi Outlander: techniniai duomenys

Techninių duomenų lentelė (pagal gamintoją) Mitsubishi Outlander 2.4 Plug-In Hybrid Base 4WD (nuo 2025 m.)
Variklio tipas Hibridinis su įkrovimu
Darbinis tūris (benzininis variklis) 2 360 cm³
Maksimali galia, kW (sisteminė galia) 225
Maksimali galia, AG (sisteminė galia) 306
Sukimo momentas (sisteminė galia) n.d.
Maksimali galia, sūkių per min. (benzininis variklis) 5 000 sūkių/min
Pavaros tipas Visų ratų
Pagreitis 0-100 km/h 7,9 sek.
Maksimalus greitis 170 km/h
Nuotolis pagal WLTP (elektra) 85 km
CO2 išmetimai (WLTP) 19 g/km
Sujungtas sunaudojimas (WLTP) 0,8 l/100 km
Elektros sunaudojimas (WLTP) 23,4 kWh/100 km
Baterijos talpa (bruto), kWh 22,7
Krovimo galia (kW) AC: 2,3-3,7 DC: 40,0
Bagažinės tūris (standartinis) 495 l
Bagažinės tūris su sulankstytomis galinėmis sėdynėmis 1 404 l
Tuščias svoris (ES) 2 070 kg
Krovumo galimybė 595 kg
Vilkimo galimybė be stabdžių 750 kg
Vilkimo galimybė su stabdžiais 12% 1 600 kg
Garantija (automobiliui) 5 metai iki 100 000 km
Ilgis x Plotis x Aukštis 4 719 mm x 1 862 mm x 1 746 mm
Pagrindinė kaina 49 990 eurų

Čia galite rasti daugiau važiavimo bandymų ir automobilių testų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *