2018 m. Range Rover Sport TDV8 yra prabangus ir galingas visureigis, puikiai tinkantis kelyje, bet kokiomis oro sąlygomis ir net važiuojant bekele. Jame yra daug funkcijų, užtikrinančių saugumą vairuojant ir palengvinančių jūsų gyvenimą. Tačiau „Range Rover Sport“ gali turėti problemų, kaip ir bet kuri kita transporto priemonė. Šios problemos būdingos daugeliui šiuolaikinių „Range Rover“ modelių.
Kai kurie savininkai praneša apie problemas, susijusias su variklio užgesinimu arba, kad neužsiveda, alyvos nuotėkiu po varikliu, transmisijos problemomis, įspėjimus apie užsidegančias žemo alyvos slėgio lemputes, užsidegančias variklio lemputes ir kitas problemas.
TDV8 variklio problemos
Bet koks automobilis gali turėti variklio problemų, tačiau TDV8 turi keletą bendrų problemų:
- Nutekėjusi alyva: tai gali sukelti atsilaisvinusi alyvos bako tarpinė. Tarpinę galima pakeisti. Tai nėra lengvas darbas, todėl būkite pasirengę sumokėti, kad tai ištaisytumėte.
- Aušinimo skysčio nutekėjimas: tai gali reikšti, kad yra įtrūkusi cilindro galvutė arba pažeista galvos tarpinė. Tai nėra kažkas, ką galite padaryti namuose.
- Cilindro uždegimo pertrūkiai: tai gali sukelti kelios problemos, įskaitant susidėvėjusias uždegimo žvakes, atsilaisvinusį arba nutrūkusį ritės laidą arba sugedusį kompiuterį.
- Turbo įleidimo vamzdžiai yra linkę įtrūkti, juos patikrinkite ir, jei reikia, pakeiskite.
- Abi turbinos taip pat linkusios į gedimus ir jas brangu pakeisti.
- Nemažai savininkų praneša apie problemas su degalų purkštukais.
Išmetimo problemos
Išmetimo problemas išgirsite , jei nusipirksite modifikuotą TDV8. Nors tai suteikia jums sportiškesnį pranašumą, ateityje tai gali sukelti problemų.
Prieš pirkdami įsitikinkite, kad išmetimo vamzdis yra geros būklės ir tinkamai sumontuotas. Jei perkate TDV8, kuriame buvo modifikuoti išmetimo vamzdžiai, svarbu stebėti korozijos lygį. Tai ypač svarbu, jei modifikuojama naudojant nerūdijančio plieno išmetimo vamzdį. Nerūdijantis plienas yra minkštesnis metalas, todėl jis labiau linkęs į koroziją. Jei jame buvo sumontuota antrinės rinkos sistema, gali tekti ją pakeisti anksčiau nei originalią įrangą.
Klimato kontrolės problemos
Jei perkate TDV8 su klimato kontrolės problemomis, greičiausiai tai yra oro kondicionierius arba šildymas. Senstant šiems automobiliams galima tikėtis problemų dėl įvairių kintamosios srovės sistemos dalių:
- Oro kompresorius
- Kondensatorius
- Garintuvas
- Šaltnešio nutekėjimas
Oro kondicionavimo problemos
Oro kondicionavimo problemos dažniausiai kyla dėl sistemos nuotėkio. Tai galima nesunkiai aptikti patikrinus, ar keleivio kojų erdvėje nėra vandens dėmių. Jei jas rasite, tikėtina, kad kažkur sistemoje yra nuotėkis. Jei nėra vandens nutekėjimo požymių, gali kilti problemų dėl oro kondicionavimo kompresoriaus arba kondensatoriaus, kuris gali būti nesandarus arba nešvarus.
Šildymo sistemos problemos
Šildymo problemos gali reikšti, kad kažkas negerai su termostatu arba, kad kažkas negerai su vandens siurbliu. Jei vandens siurblys yra sugedęs, variklis pradės veikti blogai. Jei termostatas sugedęs, variklis bus per karštas arba per šaltas.
Elektroninės problemos
Elektronikos problemos būdingos kiekvienam automobiliui. Paprastai problemos yra susijusios su transporto priemonės pasenimu, tačiau TDV8 ir TDV6 atveju reikia atkreipti dėmesį į keletą dalykų.
- Starteris yra dažna problema, ypač modifikuotuose TDV8. Starteris yra automobilio priekyje, po gaubtu.
- Oro pagalvių valdymo blokas yra dar viena dažna TDV8 problema.
- Taip pat dažna problema TDV8 automobiliuose turi neveikiančias oro pagalves.
- Generatoriai taip pat linkę sugesti, nes šiuose automobiliuose yra kalnas elektroninių komponentų.
- Išsikrovusios baterijos taip pat yra įprastas dalykas šiuose automobiliuose.
Pneumatinės pakabos problemos
Range Rover Sport“ pneumatinė pakaba iš esmės yra tokia pati kaip Mercedes airmatic. Ji yra sudėtinga, ne tokia patikima ir jos remontas yra brangus.
Range Rover TDV8 patikimumas
TDV8 turi daug puikių funkcijų, tačiau kai kurios patikimumo problemos gali būti problematiškesnės. Nors problemas paprastai lengva išspręsti, gali būti sunku rasti ką nors, kas jas išspręstų, ypač jei neturite daug patirties su automobiliais.
Taip pat sunku rasti dalių ir jas išsiųsti, jei negyvenate JK. Todėl svarbu užtikrinti, kad automobilis būtų gerai prižiūrimas, kad žinotumėte, kokios dalys buvo pakeistos.
„Range Rover 4.4 TDV8“ variklio problemos
4,4 litro TDV8 variklis yra puikus, tačiau turi tam tikrų problemų. Pirma problema – varikliui reikia daug alyvos. Tai nėra problema, jei naudojate sintetinę alyvą, tačiau gali kilti problemų, jei jos nekeičiate reguliariai arba naudojate įprastą alyvą. Brangūs alyvos keitimai verčia žmones atidėti alyvos keitimą, o tai niekada nėra gera idėja.
Kita dažna problema taip pat yra keistas čirškimas, kurį sukelia susidėvėjęs diržo įtempiklio skriemulys, alyvos nutekėjimas iš alkūninio veleno sandariklio, šiurkšti tuščioji eiga dėl įsiurbimo kolektoriaus vakuumo nuotėkio.