Nesunku pasijuokti iš „Toyota“ dėl absurdiškai ilgų gaminių gyvavimo ciklų su tokiomis transporto priemonėmis kaip „Tundra“, „Sequoia“ ir „Tacoma“, tačiau „Nissan“ yra vienas didžiausių pažeidėjų. „Frontier“ buvo parduodamas be reikšmingo atnaujinimo dešimtmetį iki neseniai atlikto kapitalinio remonto, o GT-R buvo parduodamas dar ilgiau – nuo jo pristatymo 2009 m. sulaukė tik techninių ir nedidelių išvaizdos atnaujinimų. 2024 m. modelis tęsia šią tradiciją. , tačiau jo kaina pakyla daugiau nei 4 000 USD ir bus parduodama itin ribotu kiekiu.
2024 m. GT-R kainuos nuo 120 990 USD, kai prekiautojams pasirodys šį pavasarį. Vidutinės klasės T-spec apdaila prasideda nuo 140 990 USD, o geriausio NISMO modelio pradinė kaina yra 220 990 USD. Nors automobilis drastiškai nesiskiria nuo ankstesnių metų, „Nissan“ teigė, kad atnaujino priekinę ir galinę dangą, galinį sparną ir kitus kėbulo komponentus, kad būtų pagerinta aerodinamika ir prispaudžiamoji jėga.
Nors ir juokingai brangus, 2024 m. GT-R turi keletą unikalių elementų, kurie gali padėti pateisinti jo kainą – bent jau užkietėjusiems gerbėjams. Galimos dvi išskirtinės T-spec apdailos spalvos: Millenium Jade ir legendinė Midnight Purple spalva, pirmą kartą matyta R34 GT-R V-Spec.
Dėl šių dienų beprotiškų transporto priemonių kainų šešiaženklis GT-R bazinis MSRP atrodo šiek tiek pagrįstas našumui, tačiau pažvelgus į 2000-ųjų pabaigos kainas, galima gerai patikrinti tikrovę. GT-R kaina anksčiau buvo mažesnė nei 70 000 USD, tačiau 2009 m. padidėjus kainai bazinis skaičius priartėjo prie 80 000 USD. Nuo to laiko tai buvo beprotiška, nes kainos nuolat augo iki tokių, kuriuos matome šiandien.
Tai pasakius, laikas pirkti GT-R baigiasi. „Nissan“ nutraukė automobilio gamybą Europoje ir praleido 2022 metų modelio metus JAV. Automobilių gamintojas turi aiškų planą pradėti varyti elektra, o GT-R, kaip tikimasi, paseks būsimos R36 kartos pavyzdžiu, todėl galimybė įsigyti dviejų turbinų V6 varomą „Godzilla“ greitai išnyksta.